Circul de toamnă a început oficial. Într-un show gen Cerbul de aur, PNL şi-a lansat primul candidaţii la nivel naţional. I-a lansat, fără să ştie exact care pe unde candidează. Cel puţin aceasta-i situaţia la Satu Mare. Dar, important e că i-au lansat. Odată cu programul electoral. Eu am reţinut doar varianta în formula imortalizată de Ciupico & Mordechai.
În principiu, toate partidele şi-au bătut în cuie candidaţii pe colegii, iar o simpla privire ne arată că vom vota tot un soi de liste. Privilegiaţii au fost nominalizaţi candidaţi în colegiile considerate de partide eligibile, iar unii candidaţi cu notorietate au pus puşi să iasă la înaintare pe colegiile semi-eligibile în ideea că vor obţine voturile lipsă la redistribuirea judeţeană a voturilor. La fel ca şi pe liste, în colegiile neeligibile au fost desemnate persoane care au puterea să adune ceva voturi pentru redistribuirea de după scrutin. Un simplu calcul arată că la Satu Mare, doar doi parlamentari au şanse să fie aleşi pe uninominalul pur şi să întrunească 51% din opţiunile electoratului, ambii de la UDMR – un candidat la Senat şi unul la Camera Deputaţilor din Colegiul Carei-Tăşnad. Candidatul din colegiul “românesc” la Senat are şanse să câştige la redistribuirea judeţeană a voturilor rămase, la fel ca şi în cazul a două mandate de deputat. Alte două mandate vor fi decise de Bucureşti. Care partid va fi mai darnic cu judeţul, va primi voturile necesare. Aţi înţeles ceva? Ăsta-i vot pe listă în toată regula. Care uninominal? Eventual pentru simpatizanţii UDMR.
După ce ştim cine pe unde candidează, eu am rămas în plop. În Colegiul în care votez vor ieşi parlamentari, atât la Senat cât şi la Camera Deputaţilor, candidaţi ai UDMR. Candidaţii români care mă vor aburi în cartierul meu (centru) nu au absolut nicio şansă. Studiind problema am înţeles că dacă vreau să iasă candidatul meu preferat, care candidează într-un alt colegiu, trebuie să votez partidul, în speranţa că votul meu se va duce la redistribuire la el. Am o dilemă: în cazul în care ies până la alegeri din Vot canci, dacă votez cu speranţa ce am spus-o, la care parlamentar mă plâng după alegeri? La cel udemerist ce va câştiga în colegiul meu ori la cel căruia i-am dat votul încrucişat? Este o problemă de reprezentativitate. Mă cam îndoiesc că un parlamentar UDMR mă va primi în audienţă cu braţele deschise. Motiv pentru care cred că uninominalul acesta este chiar mai păgubos decât votul pe listă, deşi am pledat întotdeauna pentru sistem. O struţo-cămilă de uninominal pe listă.






septembrie 23, 2008 la 12:13 am
Eu sunt contra, contra, contra, contra.
septembrie 23, 2008 la 12:14 am
Contra la ce?
septembrie 23, 2008 la 12:35 am
Contra votului uninominal. Na, m-au apucat bazdacii din senin, dar is calma acum
septembrie 23, 2008 la 12:56 am
Nici nu ma mir la ce soi de vot a rezultat. Mie mi se pare ciudatenia de pe lume. Numai in Romania e posibil asa ceva.
septembrie 23, 2008 la 1:32 am
Pe mine m-ai bagat in ceata cu calculul tau. Parca as fi la o ora de matematica abstracta. Al naibii uninominalul asta! Cata abureala….
septembrie 23, 2008 la 6:29 am
CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut ca sa comenteze aceasta postare .Companera Satmareanca a mai scris UNGURU un banc cu ,,unic nomai analul pe lista“ in trecut:))))))))))ha ha ha ,dar daca nu-ti mai amintesti de el am sa-l mai scriu in viitorul comentariu,acum am sa-ti scriu altul legat de aceasta postare.Companera Satmareanca -iti scriu sa te anuntz ca saptamina care a trecut mi-am petrecut-o asa cum am scris in postarea ta ,,ce ginduri avetzi ?“pah ce ginduri am ca le-am implinit pe toate
))))))))ha ha ha .Acuma sa-ti scriu bancul promis ,,zice ca la circusul acesta al PNL -lului ,premierul Tariceanu Motocicleanu zice la cei adunati acolo la viitori ex parlamentari ,,V-am angajat consultanti englezi care sa va faca consultantza , sa va consulte intr-o sedintza de consultanza electorala,asa ca dezbracarea la pielea goala totzi ,barbatzi pe un rind ,femeile pe alt rind ,si treceti la consultatie ,ca si in campania trecuta ,s-a mai facut dezbracare consultare sectorul 5 de la Bucale ,si vedetzi ce rezultate avem
)))))))))))))))ha ha ha ha .CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.
septembrie 23, 2008 la 8:49 am
o campanie de nemergere la vot, ceva?
septembrie 23, 2008 la 9:26 am
Metoda e buna : luati-va la misto partidele romanesti ( poza e sugestiva) si pe urma plangeti-va ca va papa honvezii la micul dejun . Satisfaction guaranteed.
septembrie 23, 2008 la 9:40 am
@Crina
Eu la mine in colegiu am o dilema si mai mare decat a ta.
septembrie 23, 2008 la 9:57 am
Ce o sa mai bata cu caramida in piept alde Babta sau Stana! “Baaa, la mine in colegiu nici musca (nu Mona) nu intra fara aprobarea mea! Tu ce ai terminat, colegiul Eminescu? Fugi baa! Colegiul Babta e cel mai tare, hai la uninominale! Nu dai, nu intri, repetent ramai 4 ani”
septembrie 23, 2008 la 10:00 am
Problema este cu mult mai grava, pentru ca lasa loc la negocieri, compromisuri si ilegalitati in toata regula!
Cine va controla “redistribuirea”, criteriile?
La locale s-a oprit cu nerusinare numararea (macar pentru informarea noastra) voturilor anulate pentru ca s-ar fi dat multe peste cap?
Cui i-a fost atat de frica?
Ca sa va scutesc de frisoane, pun pariu ca in viitorul parlament vor fi, printre altii: tariceanu, bogdan olteanu, fenechiu, norica, geoana, nastase, titus, ponta, turcan,voiculescu, marius marinescu, cezar preda,udrea, canacheu, marko bela, attila etc.
De ca mai facem alegeri, oameni buni?
Ca sa cheltuim o groaza de bani pentru o adunatura de hoti care vand iluzii?
Pariem?
septembrie 23, 2008 la 10:26 am
Până miercuri, când se pronunţă Curtea Consituţională. Şi vedem atunci cum dospeşte aluatul.
septembrie 23, 2008 la 11:24 am
Cine vrea miracole sa mearga la Lourdes, nu sa astepte de la clasa politica.
septembrie 23, 2008 la 12:54 pm
nu cred că vor,prea mulţi,MIRACOLE
majoritatea (simplă),părerea mea,ar tînji după puţină NORMALITATE (să nu mă trimiteţi la DEX că ştiu deja : anormal=starea de normalitate s.f.a. )
septembrie 23, 2008 la 12:54 pm
Cata meschinarie poate avea clasa politica acum cand sistemul de vot uninominal nu a fost adoptat in forma in care chiar asana sistemul politic si anume in doua tururi de scutin ca si primari,frica este mare si acum cand este mult mai usor si pana la alegeri oricum o sa-l mai schimbe de cateva ori.Listaci tot listaci ramna principiul dai banu si esti in parlament este si acum in mintea tuturor. Ca de in Romania se poate orice bani sa ai si rezolvi orice problema cata vreme de la B.E.J-uri pana la B.E.C vor avea omul lor politicienii fricosi de acidul tusului din stampila electoratului metaforic vorbind pot sta linistiti ca mai au o portita si anume redistribuire care cine-o face-o oare?!
septembrie 23, 2008 la 1:12 pm
@ Simona
))
Multă abureală. Şi io am fost în ceaţă până să fac calculele. Acum aproape am priceput
@ UNGURU
))
Fain… Deci campanie în curul gol
@ Trexel
Păi, o iniţiezi tu?
@ Moshcalifar
Moshule, ştiu că eşti liberal, aşa că îţi înţeleg poziţia. Nu e treaba mea să fac campanie partidelor româneşti. Eu încerc să-mi păstrez obiectivitatea cât pot. Bănuiesc că aveai altă părere dacă era vorba de un alt partid românesc în fotografie
@ Darius
))
Păi, încrucişezi şi tu voturile, dacă ai priceput cum vine
@ Marcelino
Cred că ăştia toţi îs de la colegiile tehnice, alea de nu ştie nimeni ce e cu ele…
Bun, da’ cine ne sponsorizează deplasarea până la Lourdes?
@ Ruxi
Exact, Ruxi. Nimic nu se schimbă, nici măcar nu se transformă.
Şi io zic că puteam continua în formula de acum, că tot un drac e. Măcar rămân ceva bani de vreun kilometru de autostradă.
@ Mordechai
Ce îmi e una , ce îmi e alta… Aceeaşi Mărie. PRM ar putea să aibă câştig de cauză, dar asta nu schimbă mai cu nimic candidaţii şi nici nu cred că va avea vreo influenţă prea mare asupra rezultatului votului.
@ CELLA
Io vreau, dar sunt conştientă că nu vor fi.
Ok, suntem fără scăpare
@ Alexandru
Ăsta-i cuvântul: listaci şi redistribuire. De aceea spuneam că-i uninominal pe liste. Nu există nicio diferenţă.
septembrie 23, 2008 la 1:44 pm
@Alexandru
Se pare ca nu intelegeti…
Votul in 2 tururi nu e, nici el, vreo solutie. Urmareste eliminarea partidelor mai mici!
Se presupune ca raman 2 candidati, iar eu am votat cu al 3-lea sau al 4-lea? Ce fac? Nu ma duc la vot pentru ca-i “urasc” deopotriva pe primii 2! Si atunci, pe mine cine ma reprezinta in parlament? Nimeni!
“Dai banu, esti in parlament” ziceti.
Ce sa spun, altfel nu dai banu???!!!
Sunteti naiv sau ce???
Dai banu’ sa fii “pus” intr-un colegiu in care ai ceva sanse, dai banu’ pe campanie, arunci cu banu’ in populatie gen “stefanesti,” dai banu la televiziuni si in presa scrisa, sa castigi notorietate! Deci schema se reduce la bani de 4 ori mai multi decat la votul pe liste?
Bineinteles ca pentru partidele care au fost la putere banul nu este o problema asa de mare, dar sunt si aici candidati care nu sunt dispusi sa arunce cu banii pe fereastra. Ca dup-aia trebuie sa recupereze! Parlamentul va fi plin de mafioti cu averi imense care n-au habar decat de interesul propriu.
Ma pronunt pentru votul pe liste, pentru ca, oricum, nu se va schimba mare lucru. Ba ar mai exista sansa sa se strecoare, in acest mult hulit parlament, si un profesor universitar, si un jurist de valoare, si un medic eminent, si un economist veritabil, macar asa, de coloratura!
Gradul de reprezentare a populatiei intr-un asemenea for trebuie sa fie cat mai larg. Asta e democratia!
@Crina
De ce nu pricep unii nimic pe lumea asta?
Vezi domnul Alexandru?
septembrie 23, 2008 la 2:04 pm
Ruxi, fiecare avem puncte de vedere. E normal să nu coincidă întotdeauna. Hai să ni le respectăm…
septembrie 23, 2008 la 2:23 pm
@Ruxi
Se pare ca ati facut o pasiune in a ma ataca nu-i nimic poate ca dv nu intelegeti ca in democratie nu se pune pumnul in gura nimanui indiferent cat de buna sau proasta este opinia lui si mai este ceva pt libertatea de expresie s-a platiti in 1989 cu mult sange drept urmare pt acele mame care isi plang si acum copiii morti in asa zisa revolutie abtineti-va!
@Crina
Se pare ca uneori deranjez nu vreau sa pozez in victima caci tu nu ai nicio vina dar separe ca se incearca reiterarea aceli polemici care mie nu mi-a facut placere sau poate ca cer eu prea mult in a fi liberi sa ne exprimam opinile fara temere ca suntem incontinuare cenzurati. Mi-ar placea sa traiesc intro tara in care democratia este legea de baza in care libertatea de opinie este sfanta ,intro tara in care sunt respectate valorile ,moralitatea ,cultura si mai ales legile ,acele legi care nu aduc atingere fundamentuli democratic.Dar asta este, un vis pt care s-a varsat sange si s-a suferit mult….stau adesea si ma gandesc oare pt ce pt ca acum unii politicieni si smecheri sa se imbogateasca peste masura intrun mod fraudulos, pt ca sa ascultam manele la tot pasul,pt ca sa fim guvernati de legea banului?!Din pacate si cei mai tineri dintre noi adopta mentalitate desueta a comunismului si se pare ca acele imprecati vor continua sa guverneze Romania si peste 100 de ani.In rest pot sa afirm cu toata taria ca eu te pot considera o prietena ca si pe multi altii de pe aici si ca nu am observat pana la venirea mea discuti contradictorii pe aici drept urmare se pare ca eu sunt cauza si nu am vrut in niciun moment sa epatez si sa se ajunga aici. Mi-a facut placere sa impartasesc punctul meu de vedere unei persoane ca tine care crede in democratie si in statul de drept.”Drept urmare cei ce inteleg drepturile si privilegile democratiei se retraga pt a nu mai da nastere la ate comentarii malitioase!”Eu nu ma cert cu voi pt ca nu am timp sa ma inpac!”Nicolae Iorga
septembrie 23, 2008 la 2:43 pm
Ce e votul incrucisat? Iti faci cruce cand il bagi in urna?
septembrie 23, 2008 la 2:47 pm
Si de ce se redistribuie votul? Unde va ajunge votul meu? Eu nu-l las din mana. Ma duc cu el in mana la BEJ, apoi la BEC, apoi cu procesul verbal la Tribunal sa-l valideze domn judecator. Daca nu-i bun cui l-am acordat, il halesc dar sa nu ajunga la… la…. La cine nu vreau eu.
septembrie 23, 2008 la 3:02 pm
@ Crina
Respect punctele de vedere insotite de argumente!
Ori argumentele domnului legate de votul in 2 tururi sau de banii care vor fi cheltuiti, eu le-am DEMOLAT : AM ARATAT CA ACEST TIP DE VOT NU ASIGURA REPREZENTATIVITATEA POPULATIEI ( ca asta e Democratia, vine si de la “demos”!!!!!) si am aratat ca se vor cheltui foarte multi bani, prin urmare vor intra in parlament numai BOGATII TRANZITIEI! ceea ce n-are, iar , legatura cu ideea de mai sus.
Nu-mi fac nici un obicei in a-l ataca pe dumnealui, scriu mai mult pentru ceilalti vizitatori ai blogului, in speranta ca din ce in ce mai multa lume va ramane pe ganduri:)
Si nici nu trebuie sa aducem in discutie momentul ‘89!
Au murit zeci de mii de romani de-a lungul istoriei recente pentru idealuri cu care acum stergem pe jos si de care ne este rusine! (nu mie, bineinteles).
septembrie 23, 2008 la 3:03 pm
erata “n-are legatura” = “are legatura”
septembrie 23, 2008 la 3:14 pm
CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut iarasi sa comenteze .Companera Satmareanca sa stii ca chestia cu consultanti englezisi consultantza electorala este adevarata 100% nu a nascocit-o UNGURU,a nascocit-o Tariceanu Motocicleanu:)))))))))ha ha ha . Acuma sa ma tin de promisiune si sa-ti scriu bancul votului unic nomai anal
)))))))ha ha ha.Se zice ca sondaje de opinie care au urmat cu votul privind introducerea votului unic nomai anal . intrebarea sondajului de opinie ,,Bah poporule roman esti de acord ca de la urmatoarele alegeri locale ,parlamentare ,prezidentiale ,sa se introduca votul unic nomai anal?“la care poporul roman raspunse ,,DA sunt de acord ca la urmatoarele alegeri locale,parlamentare ,si prezidentiale sa se introduca votul unic nomai anal ,dar ce ne facem daca alesii neamului nu rezista cu votul in fund 4 ani de zile “ la care vine raspunsul ,,nu -i nimic vom alege alti care sa reziste cu votul in fund 4 ani de zile
)))))))))ha ha ha .CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.
septembrie 23, 2008 la 3:53 pm
In tara asta totul e o abureala, de la uninominal pana in fundul pamantului, daca pe sub Romania o fi asa ceva, mai repede as vedea un vulcan in eruptie. Dar sa vedem ca nu o fi bai. Eu tot asa traiesc, adica naspa.
septembrie 23, 2008 la 4:52 pm
Mie-mi place poza cu sageata
este geniala
septembrie 23, 2008 la 7:49 pm
Crina, vreau sa te salut si sa iti urez tot binele din lume. In rest, parerea mea este ca acest nou sistem de vot o sa ne ofere multe surprize neplacute. pentru un necunoscut, daca are un colegiu bun, nu e mare problema sa castige un loc in Parlament, iar oameni de buna calitate care nu au forta financiara raman pe dinafara. Dar asta e o discutie lunga..
Sper ca esti bine, iti doresc o seara frumoasa!
septembrie 23, 2008 la 8:25 pm
@Ruxi. ai dreptate 99%. Dar si Alexandru are dreptate 99%. Eu optez pentru postarea Oanei de la 3:53. Si ştiu sigur:
ca după pui de moroşan sa nu dai cu bolovan!!. De fapt sunt născut Mitica, educat in Ardeal, căsătorit in Moldova cu o musulmana si sigur o sa sfârşesc la malul marii.
@Ruxi care argumente?! petele de sperma de pe rochia din salonul oval. Sarcozi?! Daiana si prinţul Angliei?!. Uninominal sau nu, tot aia. Politicieni o apa si un pământ aici si aiurea. VOT CANCI, solutia!!!.
@Alexandru. Sper ca mai trăiesc oarece timp ~20-30 de ani daca reuşeşti sa îmi demonstrezi ca in Romania a apărut o clasa politica reformata prin un fel de vot sau alt tip de vot. Sa fie!!turcul plăteşte. Stabileşti tu pretul !!. Daca intre timp dau coltul te duci la prima biserica aprinzi o lumânare si spui tatăl nostru.
septembrie 23, 2008 la 9:23 pm
Crina!
Azi dupa-amiaza,urmarind :”dizertatiile” reprezentantilor nostri politici pe toate sticlele posibile cu referire la votul uninomunal,alegeri prin acest sistem de vot,mi-am zis:”Intru la Crina pe blog si le trag un perdaf ,asa de descarcare,de numa ,numa”Si cand colo ce vad.Cea mai sugestiva reprezentare a directiei si sensului vectorial sugerat de sageata indreptata spre”” tot ce vor primii romanii dupa alegeri.”Votul uninominal pe lista” ar fi o gaselnita care se practica in unele tari cu civilizatii asezate si cu structuri administrative ce nu se modifica cum se schimba guvernarea.Adica de la portar pana la ministru.La noi “votul uninominal pe lista” are o conoptatie extrem de stupida cu iz de prostie.Adica toti dorim nuninominal dar sa mai fie si liste de partid.Vorba lui Marius Chicos Rostogan din schita umoristica a lui Nea Iancu”Nice cal,nice magar ,adica catar,boule”Prin anii 90 nu visam ca maestrul comediei romanesti dupa peste o suta de ani sa devina asa de actual prin satira si chiar depasit prin grotescul manifest la aceasta ora.Mereu in ultimii ani am senzatia ca romani sunt supusi unui complot ca prin acesta sa fie obligati sa “pescuiasca in ape tulburi”.Cand apele sunt involburate si tulburi gunoaiele ies la suprafata.De aici si marea masa de imbogatiti de dupa 90.Ei cumpara si vand voturi,ei cumpara si vand tara si noi “ramanem tot ca prostii”O seara frumoasa iti doreste,IonBorgo.
septembrie 23, 2008 la 9:26 pm
P.S.Ai sa remarci un pleonasm de “intarire”:”extrem de stupida cu iz de prostie”,corect ar fi fost”extrem de ciudata cu iz de prostie”.Dar la noi se poarta!I.B.
septembrie 23, 2008 la 9:31 pm
@lol
Daca am 99% dreptate, intru in parlament cu 99%?!
Si acum, serios: am vrut doar sa provoc mai multe discutii si sa demonstrez faptul ca nu conteaza daca exista uninominal in 2, 3 sau o mie de tururi, sau pe liste.
Hotii dedulciti la putere nu se mai dau dusi! Si daca simt ca se duuuc, isi baga in fata beizadelele si mai nou, nepotzelele (azi am asistat la o astfel de scena , pe cat de “nevinovata”, pe atat de “infecta”)!
Stiti cum “asanam”, partial, clasa politica?
Ii obligamsa candideze O singura data, sa ramana in parlament UN singur mandat, fara drept de pensie si alte privilegii! Se vor mai inghesui neavenitii?!
Dar vezi, tot bogatii castiga!
Suntem intr-un labirint, fara scapare!
septembrie 23, 2008 la 9:33 pm
@Crina
Spune si tu ceva, “turcii ma-nconjor”:))))
septembrie 23, 2008 la 9:48 pm
Ruxi, ai putintica rabdare si tu si ceilalti ca mai am un pic de treaba in redactie. Va raspund pe indelete, chiar daca putin mai incolo. De la ora 22.00, in emisiunea Andreei Cretulescu, Realitatea TV da cazul Smecherului portocaliu de Romania despre care am combatut la o alta postare, si pe care ei l-au investigat dupa ce au citit ce am povestit noi pe aici. Povestim dupa
septembrie 23, 2008 la 9:53 pm
Ma bucur ca demersul tau da roade! Sincer!
septembrie 23, 2008 la 10:00 pm
Ti-am zis sa lasi blogurile. Ai treaba, da?
septembrie 23, 2008 la 10:05 pm
@Oana
Blogareala asta a devenit ca un “drog”.
In fiecare zi imi spun, gata azi nu mai citesc nici un blog, nu mai deschid calculatorul ,dar nu ma pot abtine.
Ai vrei solutie?:)))
septembrie 23, 2008 la 10:09 pm
Ruxi, o carte, ba nu zece carti. Hai, o tona
Alta nu stiu. Si, probabil, sa ai foarte mult de lucru la ceva ce nu are legatura cu pc-ul, cum ar fi condusul. Te urci la volan dimineata si mai intri in casa cand mori de somn
Alta nu e. Adevarat, e un drog, dar nu cand intri in direct la Realitatea
septembrie 23, 2008 la 10:20 pm
Bravo Crina!
M-ai “facut’”sa ma uit la cretzuleasca!
Pe ce punem pariu ca jmekeru’ portocaliu nu va pati aaabsolut nimic???!!!
Ca si jmekerii rosii sau galbiori???!!! Din toate timpurile?
Ca sa ne mai destindem, pun la bataie un bacs de sticle de uischi!!! Goale!!!!:))))
septembrie 23, 2008 la 10:28 pm
Oana,
))))Oricum familia crede ca am luat-o razna:))))
De carte sunt satula ( vreo 2 facultati mi-au ajuns!).
De condus sunt satula, nu pun mare pret pe masini si pe “iesiri”!
De firma mea sunt si mai satula!!! Desi, multi m-ar invidia! Numai la prima vedere!
Raman la “drogurile” blogosferei!
Le dau dreptate, dar ei nu stiu, inca:))))
septembrie 23, 2008 la 10:46 pm
Felicitariii, ai fost senzationala. Mamaaa, ce mandra is ca am baut o cafea cu tine
septembrie 23, 2008 la 10:47 pm
Ruxi, lasa, e boala nationala
septembrie 23, 2008 la 11:12 pm
io am scapat-o, am intrat prea tarziu… oricum mi-e antipatica
septembrie 23, 2008 la 11:17 pm
Si mie imi e antipatica, Trexel, dar tot m-am uitat
septembrie 23, 2008 la 11:19 pm
cred ca multa grije trebuie sa ai de-acum.uite ca ai pus creierii pe moate a trei mahari si te rog sa ma crezi ca ,nu am crezut ca oamenii astia vor fi la unison acum. daca imaginea a contat mai mult si problema in sine nu favoriza doi dintre invitati spun ca s-au comportat onorabil si chiar daca lucrurile vor mai trena ,se va urmarii strict evolutia acestui caz .cum ?.vom vedea dar sincer ma bucur pentru succesul mediatic si mai ales profesional.esti constienta ca pe multi ii va apuca o dragoste subita de persoana ta si-ti vor purta grija mai ceva ca la sfintele moaste.inca o data ma bucur ca ai determinat macar aceasta luare de pozitie oficiala .iar domnul crin stie si de cazul de la bogdand( te rog sa ma crezi) si de faptul ca este tot o investigatie a domniei tale.felicitari.
septembrie 23, 2008 la 11:26 pm
@ruxi
@oana
@trexel
aveti de ce fi mandrii de satmareanca voastra si s-o gratulati cu cat de multa apreciere va permite relatia .uite ca sant si oameni incapatanati si mai ales indaratnici (dar in sensul bun al cuvantului care pot repurta victorii in numele onestitatii,respectului pentru semeni si a onoarei.este a voastra si trebuie iubita si aparata.
septembrie 23, 2008 la 11:27 pm
bineinteles ca-i off topic dar ne revansam altadata.
septembrie 23, 2008 la 11:43 pm
Marius, Crina merita mai mult de atat. E normal sa fim mandri de ea.
septembrie 23, 2008 la 11:46 pm
O să-mi crească corniţe dacă mă mai lăudaţi mult
))
Vă mulţumesc că v-aţi uitat şi pentru că v-aţi implicat comentând şi atunci când am scris despre şmecher
septembrie 24, 2008 la 12:01 am
Lasa sa-ti creasca cornitele ca le meriti! Mi-a placut. Si ma bucur ca demersul tau n-a ramas fara ecou.
septembrie 24, 2008 la 12:03 am
nu-i nimic .maine le dai jos si ochi-n patru.poate mai aruncam si noi unul pe ici pe colo.ma bucur ca nu m-am inselat atata tot .
septembrie 24, 2008 la 12:13 am
Merci, Simona! Tare aş vrea să văd o înregistrare. Poate mă ajută Chinezu
Marius, corect. Nici nu mă gândeam altfel
Promit să revin mîine cu răspunsuri la comentariile pe subiectul uninominalului. Acum e cam târziu şi dimineaţă mă cheamă… ţara
septembrie 24, 2008 la 12:28 pm
@ Ruxi
))
Adevărul este că în această formulă îşi fac loc bogaţii – unii dubioşi – deoarece cei care ar merita nu au bani. Înainte făceau toţi chetă, în formula de vot uninominal dă mai mult candidatul. Iar acesta trebuie să aibă multe lichidităţi. Dar nu cred că vor fi mai mulţi mafioţi decât acum. Cam tot aceeaşi
@ Alexandru
Eu te rog să-ţi expui în continuare punctul de vedere, chiar dacă intri în discuţii contradictorii. Am mai spus şi repet: nu trebuie să fim de acord unii cu ceilalţi. Adesea învăţăm mai mult din discuţiile de acest gen, deoarece ne pun pe gânduri.
@ Marcelino
))
Ăla-i votul încrucişat. Cu o mână îţi faci cruce, iar cu cealaltă iei ce apuci
Dacă vrei, poţi să-l duci acasă, uninominal
@ UNGURU
))
Ha,ha,ha. Rezistă poporul, e obişnuit de atâţia ani. Până acum o făcea anal fără să ştie ce e, acum chestiunea are un nume
@ Oana
Cred că aburii ni se trag de la prea mult whiski
@ YODA
Genială puţin spus
septembrie 24, 2008 la 12:28 pm
@ Corina Creţu
Banii vor vorbi, aşa este Corina. Dar eu sper să mai câştige şi unii care merită şi care vor să schimbe ceva. Dacă vor şi reuşi să schimbe, acesta este un alt subiect de discuţie.
O zi frumoasă să ai şi tu!
@ LOL
Subiectul poate fi întors pe atâtea părţi, încât aproape toată lumea are dreptate, într-un fel sau altul.
@ Ion Borgo
)) Iar “vina” nu-i a mea, ci a lui Mordechai şi Ciupico, care au realizat fotografia.
Se vede că am fost pe aceeaşi lungime de undă cu perdaful
septembrie 25, 2008 la 12:57 pm
eu sunt de acord cu votul uninominal dc sa votam un partid…unde sunt si oameni incapabili, mai bine vatam persoana este mai bine din punct de vedere moral, nu vad rostul sa votam persoane incapabile de ceva (nu vreau sa dau nume) , de la psd nu cred ca este vreun candidat capabil de ceva (govor? – olimpia dovedeste) restul se stie, pdl? fosti socialisti actual liberali( fara doctrina politica) , pnl sunt ok…. udmr …. ma uit la primar si vad ce a facut …. adica NIMICA
septembrie 25, 2008 la 9:15 pm
Sa itzi creasca cornite eu cred ca deja le ai site-u asta pare ca si Otv serialu elodia se vorbeste de total altceva si are apel al prosti teatru ala.Uninominatul e o prostie ? gandestete mai bine daca ar fii sa alegi intre adrian minune sau Florin calinescu pe cine ai alege ? pe cineva cu care nu stie nici alfabetu sau cineva care are ceva studii;).Mi se pare ca pe aici numa dau din gura niste pitzipoance care sunt pe din afara