Corlatean in caruta

Catindatul PSD, Titus Corlatean, s-a afisat zilele trecute in Satmar ca doar e campanie. Nimic nou si interesant pana la faza in care a fost nevoit sa se urce intr-o caruta rablagita, care l-a purtat prin toate hartoapele Racsei. Nu am nimic cu distinsul catindat, ba din contra e baiat finut si destept, dar putea sa-si traga alte ţoale chiar cu riscul de a fi aflat Gheorghe ca n-are costum de Bruxelles.
Despre Satmareanca
Ziaristă

7 Responses to Corlatean in caruta

  1. Trasnea says:

    Uneori este chiar indicat ca pantofii de scartz ai parlamentarilor sa intre in contact cu glodul.Astfel vor vedea si dumnealor cum arata „asfaltul” de la tzara.Si turul pantalonilor de firma e bine sa cunoasca asprimea scaunului celei mai cunoscute decapotabile-hipo care circula pe drumurile satului romanesc,carutza.Din nefericire aceste iesiri in „salbaticie” nu lasa urme in constiintza politica a parlamentarilor.Ei le privesc ca si iesiri „in natura”,un fel de tzranoaia-adventure.Altfel nu pot sa-mi explic cum s-a intamplat ca ulitzele satelor romanesti sa ramana tot desfundate in ciuda multilor pantofi parlamentari care le-au strabatut.
    Atunci cand parlamentarul va inlocui tarlicii lacuitzi cu cizma de cauciuc si va accede in sate sau catune cu manecile suflecate ,gata de lucru , poate o sa se schimbe ceva.Macar la nivel de….mentalitate.

  2. CRINA DUNCA says:

    Ca bine le spui. Ce bine i-ar sta lui Titus ori altuia ca el in cizme de guma, cu manecile suflecate si cu secera in spinare …

  3. Trasnea says:

    Nu ma refeream neaparat la muncile campului,cand am facut referire la lucru.Poate trebuia sa pun ghilimele.De „lucru” este acolo in Parlament,ca de aceea au fost alesi si sunt platiti.Insa numai cunoscand temeinic realitatea satului romanesc se poate face deva cu adevarat util si pentru tzarani.Ori din carutza electorala ,ma indoiesc ca se poate percepe macar un crampei de realitate .

  4. chinezu says:

    „M-am plimbat la Crina Dunca pe blog şi l-am văzut pe Titus Corlăţean într-o postură în care cu greu ţi l-ai fi putut imagina pe diplomatul, finuţul, senzitivul Titus.”

  5. CRINA DUNCA says:

    In consecinta si io m-am plimbat pe blogul chinezului si mi-o placut ca Titus n-o ramas de caruta :). Beton, mi ciuda ca nu am dat io titlu ala 🙂

  6. Trasnea says:

    Senzitivu Titus…….Bai a ajuns si asta vreun fotomodel?
    Faptul ca un politician „senzitiv” nu prea se incadreaza in peisaj cu carutze……constituie o problema.Oare „senzitivi” astia cadreaza doar cu BMW-u’ de servici,pevazut cu girofar?”Senzualitatea” fazei este ca si BMW-u’ ala in care astia devin finuti si senzitivi,dar si girofaru’,e cumparat din banii alaora,cu palmele crapate si care cadreaza perfect cu atelaju’ hipo!Sa nu credeti ca am ceva cu Corlatean,mi-am exprimat pur si simplu o opinie inspirata din social-democratie…….Sic!

    Deci „senzitivilor” si „finutzilor”,politicieni,pentru a fi cu adevarat „diplomati”,atunci cand descindeti in campanie electorala ( deoarece cu alte prilejuri nu o faceti)prin parcarea cu strafuri,imbracati-va si voi cu blugi si geaca ( ca sa da-ti apa la vaca).In libajul vostru senzitiv de fitze o astfel de tinuta se cheama….casual.Si asa o sa fitzi trendy,nu doar cu cravata ……

  7. CRINA DUNCA says:

    Desi e proprietatea mea virtuala, inca nu am aflat cum se râde pe blogu asta ca as fi pus vreo 20 de iconite… Trage de aici concluziile…

    Stai ca Senzitivu nu a ajuns inca la Mister Gheorghe …, iar blugi şi geci se găsesc la Parndorf si sunt la reduceri …Pana acolo poate sa mearga chiar si cu caruta 😀

Lasă un răspuns

