Si Mishu are blog

Mishu – adică colegul meu Mihai Bledea, căruia nu-i prea place să-i spun Mishu, dar accepta pentru că îi sunt sefă 🙂 şi eu îi spun aşa pentru că da bine pe net – are blog. Nu s-a gândit mult să-l facă. Aşa a şi ieşit, negru de supărare precum îi el pe ăia care în numele Sfântului Profit au devenit magnaţii pieţei imobiliare de la noi. I-am spus duminică că mi-am făcut blog şi l-am îndemnat să-şi facă şi el. „Cum, de ală pe care poţi înjura pe toată lumea?”, m-a întrebat. „Şi din ală”, i-am spus. Asta a ieşit …
Mishu …!!! nu-i destul să ai blog, trebuie să mai şi scrii pe el … 🙂 Vezi ca se deschide greu din cauza pozei imense pe care ai pus-o in header!

Despre Satmareanca
Ziaristă

One Response to Si Mishu are blog

  1. Mihai Bledea says:

    Eu am blog, tu ai blog, totul e ok. Mersi de anunţ 🙂 E, ce-i drept, mai negru, dar consider că mă reprezintă. Ma chinuie talentu si fug acum sa scriu ceva la mine. Bloguială fericită. 🙂

Lasă un răspuns

