Nervi şi …un poliţai

Pentru ca nu mi-am făcut blogul ca să-l las să lâncezească, dar nu am nici prea mare inspiraţie, o să-mi vărs nervii pe un poliţai (ce altceva putea fi persoana pe care îţi verşi nervii când n-ai pe cine?) care mă stresează de vreo săptămână să-i dau nu ştiu ce declaraţie ca să-şi termine el un amărât de dosar din nenumăratele care stau degeaba prin fişete. Nu o să înţeleg niciodată procedura anchetatorilor poliţai&parchetari, care, în loc să se uite în CP să vadă că nu mai există infracţiunea calomnie, umblă după mine pentru o declaraţie. Şi eu de ciudă nu vreau să le-o dau! Povestea e scurtă: o firmă care făcea reclame pe maşini a depus în primăvară o plângere pentru calomnie pentru un articol scris de un coleg. Între timp, calomnia nu mai e infracţiune, firma a dat faliment, iar anchetatorii nu închid dosarul pentru că nu au declaraţia mea ca reprezentant al editorului. Dacă se procedează la fel cu toate dosarele, încep să înţeleg de ce gradul de soluţionare e pe zi ce trece tot mai mic. No, şi acuma, dilema: să merg ori ba la poliţai să-i dau declaraţie?

Despre Satmareanca
Ziaristă

5 Responses to Nervi şi …un poliţai

  1. kevin says:

    eu zic sa -i dai amaratului declaratia aia k oricum no sa priceapa mare lucru din ea:)ideea e sa o scrii in asa fel incat sa-i stea neuronu in loc de efort!

  2. kevin says:

    n-o*

  3. Anonymous says:

    Eu zic sa-i dai decalaratia, ca sa nu il ai pe constiinta. Vezi articolu „Un politist …s-a impuscat in cap”, asadar sa nu fie prea tirziu.

  4. darius f says:

    Io zic sa nu i-o dai. Numa asa o sa se invete minte sa-si mai revizuiasca procedurile.

  5. CRINA DUNCA says:

    darius f…. te dezamagesc. Am dat declaratia pentru ca tipul a fost foarte insistent si m-a tot cautat la birou. I-am cam dat de lucru neoronului, care vroia musai sa-mi dicteze ce sa declar pt ca asa e obisnuit el, dar pana la urma i-am bagat mintile in cap si a fost nevoit sa accepte. Nu am vrut sa-l am pe constiinta 😀

Lasă un răspuns

