Hasta la vista, ex-piratule!

Horia îşi revarsă foarte bine supărările pe portocalii şi dirigintele lor. Şi scrie bine…
„Ex-piratule, ne mai iei mult de proşti? Eu, unul, m-am săturat până peste cap de implicarea ta pe faţă în campania PD-ului, de cârdăşia ta cu mafia portocalie, care tropăie nerăbdătoare la porţile Palatului Victoria, şi de iniţiativele tale demagogice, fără pic de grijă pentru români şi fără respect faţă de lege! M-am săturat de găselniţele tale gen “Hasta la vista lista”, câtă vreme tu baţi ţara, trăgând după tine o listă de repetenţi! M-am săturat să te aud văicărindu-te cât eşti de oprimat de mogulii presei, în timp ce tu călăreşti ecranele, iar presa aservită ţie linşează orice politician sau ziarist ce îndrăzneşte să ţi se împotrivească! M-am săturat de cruciada anti-corupţie cu sens politic unic şi de arătat paiele din ochii celorlalţi, în vreme ce te faci că nu vezi bârna din ai tăi! M-am săturat de circul în care ne ţii, doar-doar ne vei convinge că e suficient să fii un clovn bun pentru a conduce o ţară!”
Dacă şi tu te-ai săturat de Băsescu, citeşte mai mult…

Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Hasta la vista, ex-piratule!

  1. Anonymous says:

    E bine scris,nimic de zis.La fel este si adevarat……Multi simt la fel ca tine…..

    Dar nu cred ca pot spune ca m-am saturat de Base ,poate nu inca….Si sti de ce?Pentru ca nu vad pe cine sa pun in locul lui!Trist,adevarat,inadecvat,limitat….i-a cum vrei comentariul meu…Eu asa vad situatia….

    Trasnea

  2. Ioan Usca says:

    E ceva adevăr în cele scrise de colegul Trasnea…
    Cred, totuşi, că s-ar găsi înlocuitori pentru domnul în discuţie, doar să mai facă unii lideri de partide câte-un pas, doi, mai în spate, ca să nu ne răpească priveliştea…

  3. Darius F says:

    Sunt curios, pe cine vedeti in locul ex-piratului?

  4. kevin says:

    azi in direct basescu se v-a schimonosi la MTV.RIDICOL!!!

  5. Horia says:

    @darius f,

    Eu cred ca PSD are destui prezidentiabili intre care sa aleaga. Problema tine, insa, de depasirea ambitiilor proprii, alegerea celui cu sansele cele mai mari si sustinerea lui fara rezerve. Abia apoi vine faza impunerii lui in ochii publicului ca alternativa propusa de PSD.
    Cum pentru 2009 mi se pare imposibil sa se intample aceste lucruri, mai ales ca e de asteptat ca dupa europarlamentare sa asistam la confruntari dure in partid, ramane ca macar pentru 2014 PSD sa reuseasca sa propuna un candidat cu sanse la presedintie.

  6. CRINA DUNCA says:

    Vesnica problema. N-avem pe cine pune in loc. M-am saturat sa tot aleg raul cel mai mic, oare cand va veni ziua sa pot alege dintre doua bune?

  7. Ioan Usca says:

    O soluţie ar fi Prinţul Charles (tot pierde vremea în England)… I-am spune, firesc, M. S. Carol III.
    Prezidenţiabili cred că ar fi (chiar domnul Văcăroiu a arătat, pe perioada interimatului, că poţi fi elegant, nu neapărat derbedeu). Dar, prezidenţiabilii depind de instinctele gloatei…

  8. dr. b says:

    Sa vina Vadim ca sa faca ordine in tara. Olimpia e oricum vai de capul ei, ce bun ar fi stadionul pentru niste executii publice!!!:)))

  9. CRINA DUNCA says:

    Ce meniu!!! M-ati lasat masca. Vacaroiu, Vadim, mai lipsea Gigi Becali si niste ceapa si erau toate in regula. Multumim frumos, mancam ce avem. Eu zic ca ne-ar trebui o clasa politica buna si un presedinte nejucator de decor. Ieri ii dadeam dreptate unui liberal care spunea ca nu trebuie sa reformam clasa politica pentru ca nu avem, Romania trebuie sa-si construiasca prima data o clasa politica si apoi sa o reformeze. E mult adevar aici si mult mult pana departe … 😦

  10. Ioan Usca says:

    E o nouă clasă politică, despre care se spune că a absolvit nu ştiu ce şcoală, însă în absenţa Dirigintelui, care era ocupat cu nişte chestii…

  11. CRINA DUNCA says:

    completare la ioan usca….

    … nu si-a luat nici macar BACul :):):):):):):)

Lasă un răspuns

