Ceva e putred … la Carei

Ana, cea care călăreşte şi răscălăreşte legea şi tot ce vrea ea la Carei, mi-a dat ultimatum să mă prezint ieri, până la ora 17.00 fix, la Carei pentru că aşa vor muşchii calului ei. În caz contrar, m-a ameninţat, prin intermediari că nu am avut vreme de discuţii la gura sobei, că mă va da în judecată pentru că am permis publicarea articolului. Succes!
Sigur ceva e putred la Carei, pentru că nu numai Ana călăreaţa vrea ceva de la viaţa mea, dar şi un lideraş pedestraş portocaliu, altfel purtător de geantă al plângăciosului lider judeţean Puie. Lideraş care de vreo trei zile mă tot sună ca să-i spun si sa-i explic de ce i-am făcut demagogi şi plângăcioşi. Dacă nu vrea să consulte DEX-ul, o să afle singur când o să crească mare.
Cred că ceva se întâmplă cu aerul din Carei şi e nevoie de o dezinsectie generală.

Despre Satmareanca
Ziaristă

3 Responses to Ceva e putred … la Carei

  1. Anonymous says:

    Te da in judecata ? Pentru ce?

    In mod sigur se intampla ceva cu aerul din Carei…..miroase a rahat de cal…..Rahatu’ e mediul in care se dezvolta cel mai bine indivizi de genul celor care te vor in fatza instantzei……Rahatu’ e materia prima pe care stiu sa o manuiasca cel mai bine ( parca intr-un ziarist de al vostru a aruncat un imbecil cu rahat de cal,nu?)

    Deci cand vrei sa comentezi despre alde Anna ce poti sa zici decat……RAHAT!

    Trasnea

  2. CRINA DUNCA says:

    Pentru ca asa vrea ea, dar n-are pt ce. Ha,ha,ha… Da, in Lorand a aruncat cu rahat, iar autorul articolului, Ciprian Batea, a fost si el atins…
    Multi rahati as numara daca i-as lua in considerare pe cei cu care m-am judecat si pe cei care m-au amenintat numai, pe mine ori pe colegii mei.

  3. CRINA DUNCA says:

    Am uitat ceva. Sigur nu o sa-l iau avocat pe Ungur 🙂

Lasă un răspuns

