Şi lor li s-a acrit …

Azi, discutând aiurea cu un coleg din presa maghiară, mi se destăinuieşte cu cine votează. Nu eram foarte curios deoarece pretindeam că ştiu dinainte. Bine că n-am băgat mâna în foc. Băiatul s-a săturat până peste cap de udemerişti, iar pe Tokes zice că l-ar vota numai dacă ar fi sigur că n-o să-l mai vadă niciodată prin zonă. Vă interesează pe cine votează? Ei bine, pe cei doi ursuleţi PIN. Ce curios mi se pare: îs ungur dar votez cu PIN! În consecinţă, dacă UDMR nu trece pragul nu este meritul lui Băsescu … Asta vroiam să spun de fapt că unii îşi arogă merite pe care poporul le face natural atunci când i se acreşte de toţi şi de toate …
În altă ordine de idei, dacă azi vroiam să iau pulsul poporului nu-mi ieşea deloc. Toţi cei cu care am pălăvrăgit votează altceva decât greii ori nu votează. Un alt om de presă îmi zice că votează PNŢCD, că aşa votează el de când îi pe pământ … Altul că votează două liste, că el vrea musai să-l mai vadă pe Paşcu venind prin Sătmar dar o vrea şi pe doamna Grappini, despre care a mai spus cineva ceva pe aici. Ciudaţilor!!!
Despre Satmareanca
Ziaristă

2 Responses to Şi lor li s-a acrit …

  1. Anonymous says:

    Si de ce ma rog sunt eu ciudat ca o sa votez cu Grapini?Vaz ca ai devenit barbata deoarece ai scris „nu eram foarte curios….” in loc de „nu eram foarte curioasa”……..
    Am stat si m-am gandit ceva la chestia asta cu votarea……concluzia este ca niciodata nu vom reforma clasa politica,promovand aceiasi politicieni.Hai sa dam sansa si altora ( care oricum nu sunt pripasiti de pe strada)sa arate daca sunt in stare de ceva.
    In discutiile noastre anterioare s-a tot vehiculat fraza „dintre doua rele ,aleg raul cel mai mic”…..ei daca votez cu Grapini consider ca dau o sansa si nu trebuie sa aleg nici un rau…..

    Astazi o sa-ti raspund si cu privire la cafea…..

    Trasnea

  2. Sătmăreanca says:

    Ciudat in mod placut. Reiesea altfel? Obisnuiesc sa ma imbarbatez ca sa nu par muiere in lumea asta plina de barbati, poate de acolo mi se trage 🙂
    Bine gandit Trasnea. Singurul lucru care ma face sa ma mai gandesc, asa cum ai mentionat si tu la un alt post, ar fi seful de partid. Oare trebuie sa ma gandesc si la el cand votez? Votez totusi o lista … Mai am o zi de gandire. Desi azi nu am mare chef sa gandesc…

Lasă un răspuns

