Tupeu de grof

Mare tupeu îţi trebuie, după ce ţi-ai dat demisia de la cârma CJ pe motiv de boală cu un diagnostic clar pus de DNA, chiar când se auzea zornăitul cătuşelor, să vii după o lună să spui că vrei să te reîntorci la vaca bună de muls. După ce ai muls aşa cum a descoperit în parte DNA, după ce ai prădat tot ce se putea, după ce ai scăpat de dihonie dând bir cu fugiţii îţi trebuie mai mult decât tupeu să vii înapoi. Ori eşti inconştient de tot ori ţi-ai rezolvat ploile. Aş vrea să cred că expreşedintele CJ, Ştefan Szabo, e inconştient, dar îmi permit să mă gândesc şi la varianta spălatului cu Ariel. Apropo, ştiaţi că s-a scumpit detergentul în România? Am văzut la ştiri. Îmi pun nişte întrebări fireşti. Ce s-a schimbat de când şi-a dat demisia în ceea ce priveşte ancheta DNA? Erau pe cale să-l înhaţe. Dar pe cât se temea atunci de schimbarea tipului de mandat pe atât îi arde acum de şefie. Dacă îi arde de şefie înseamnă că nu-i mai pasă de organe şi dacă nu-i mai pasă înseamnă că s-a întâmplat ceva şi ştie el ce…
Oricum, eu consider că subiectul Szabo este încheiat şi aşa ar trebui să fie, ar fi culmea să ai tupeul să încalci grosolan legea ca să revii pentru câteva luni de mandat…

Despre Satmareanca
Ziaristă

2 Responses to Tupeu de grof

  1. Anonymous says:

    Opaaaa,se intoarce roata!!!!!!In mod sigur si-a aranjat ploile.Judecand dupa eficientza DNA,nici nu ma gandeam sa-l vad in zeghe.Am si scris de altfel, ca de Craciun o sa-si primeasca NUP-ul…..In primul rand politica miroase ( pute) a bani….Iar Szabo are destui cat sa „parfumeze” pe unde trebuie.Daca a „scapat” felia cu asfaltarea printre degete ( si noi de cartitzele bozgoresti),acum trebuie sa „recupereze”,ca mai sunt bani cacalau de ciordit la CJ.

    Misto faza, ca primul lucru la care m-am gandit cand am citit postul,este ca in urmatoarea perioada o sa vedem si cine e BOU pana la urma……iar acum dupa ce am comentat realizez ca prin revenirea lui Szabo un alt bou ( sau taur,pardon) o sa realizeze cum sta treaba cu cheia de doispe….

    Trasnea

  2. Sătmăreanca says:

    As avea nevoie de multe multe iconite vesele acuma 🙂

Lasă un răspuns

