El Jucătore vrea un popor nou!

Azi noapte n-aveam somn şi mă gândeam la problemele ţării. Mă gândeam că dacă bucureştenii i-ar fi dat tot Consiliul Municipal când l-a cerut nu aş mai fi avut eu coşmaruri. Apoi, mă gândeam că dacă poporul i-ar fi dat tot Parlamentul, poate i-ar fi tăcut gura (pleonasm voit!). De fapt, cred că visam. Visam o furtună pe mare, o flotă întreagă în derivă, când de undeva din neant, deasupra tuturor lucrurilor, apăru şi tună El Jucătore: „Daţi-mi un popor nou!”… Brrrrr, ce coşmar!

Despre Satmareanca
Ziaristă

8 Responses to El Jucătore vrea un popor nou!

  1. Ioan Usca spune:

    Il Gioccatori are (întotdeauna!) dreptate…
    Şi eu aş vrea un popor nou.

  2. Sătmăreanca spune:

    Vrei sa faci parte din noul popor al lui Base sau din atltul?:)

  3. Ioan Usca spune:

    Din altul, de-ar fi cu putinţă…
    Să zicem, al lui Hristos.

  4. Sătmăreanca spune:

    Ce pretentios esti Vania! El stie?

  5. Ioan Usca spune:

    Ceva-ceva, cred că bănuieşte…

  6. Sătmăreanca spune:

    Azi am aflat ca nu sunt singura care are cosmaruri din cauza lui El Jucatore. O prietena mi s-a confesat ca azi noapte, in loc sa-si viseze ursitul ca tot a fost noaptea Sfantului Andrei, l-a visat pe Base …… :):):)

  7. Ioan Usca spune:

    O, Vis frumos! O, Vis frumos!
    Eu, în loc să visez cu Preşedintele Băsescu, visez Colectivizarea… (Mi-o fi ursită?).

  8. Sătmăreanca spune:

    Mai bine o ursitoare …

Lasă un răspuns

