Şi băieţii e fete uşoare…

Am vrut să-mi anunţ postgrevă greva în care am intrat neanunţat pe motiv de penurie de subiecte pe placul meu ori mai degrabă din lipsă de dispoziţie. Şi stând eu aşa să-mi motivez greva, uuups apare şi Băse’ (prescurtare de la Boc şi Stolo’) şi anunţă formarea unei noi struţo-cămile politice. Lui Boc i-au trebuit exact vreo două ore ca să vrea să se suie în pat cu Stolo’, după ce i-a făcut frumos Zeus cu ochii. De unde trag concluzia că băieţii pot fi fete mai uşoare decât fetele şi o pot face chiar şi în trei… Nu-i de mirare atunci reacţia Chinezului, care zice că nu a văzut curvă mai mare ca PD. Mă scuzaţi, dar eu nu îmi permit să folosesc asemenea adjective 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

4 Responses to Şi băieţii e fete uşoare…

  1. Darius F says:

    As mai adauga: „si baietii plang cateodata”.

  2. Ioan Usca says:

    Prescurtarea corectă de la Boc (B.) şi Stolo (S.) cred că ar fi Bese, Băse fiind regionalism…

  3. Sătmăreanca says:

    @ darius f.
    Râsu mere bine cu plânsu … Hă, hă, hă …

    @ vania
    Dacă nu foloseam regionalismul s-ar fi putut interpreta că în loc de s-ul de la Bese e ş … Hă, hă, hă …

  4. Ioan Usca says:

    Hă, hă, hă!…
    (La noi, se zice cu „s”, fiind oameni mai… ra ş aţi).

Lasă un răspuns

