Urarea "moşului" către Moş …

Urare de Moş Nicolae pentru bloggeri şi trecători, de la Vania vorbire.

Moşu’ să v-aducă vouă
câte-o tastatură nouă!
Şi, pentru-a lovi la fix,
să aducă şi un pix…

Despre Satmareanca
Ziaristă

4 Responses to Urarea "moşului" către Moş …

  1. Ioan Usca says:

    Adică, cine-i moşul ăla, trecut între ghilimele?… Că n-am înţeles…

  2. Sătmăreanca says:

    Un truc ca sa-mi aduca google mai multe search-uri :)E cuvantul zilei sau tag-ul, ia-l cum vrei. Tot poporul cauta mosu pe net 🙂

  3. Ioan Usca says:

    Gata, m-am prins!
    Chiar dacă am doar 23 de ani, mintea mi-e ageră precum a unuia de 46…

  4. Sătmăreanca says:

    Ce coincidenta! Si eu ma apropii de 23, un pic pe invers 🙂

Lasă un răspuns

