Leapşa de week-end

Datoriile sunt datorii ori cum le-aş lua, iar leapşa o chestie de care trebuie să mă achit. Vania m-a lepşuit cu următoarea chestiune, preluată de la alţii care ştiau că el are întotdeauna chef de filozofii: Dacă cineva mi-ar cere trei motive pentru a gândi frumos, care ar fi ele? Grea sarcină, grea misiune…
1. Leapşa pe care am primit-o, pentru că de două zile îmi strofoc creierii gândind frumos …
2. O lovitură de pix sub centură acolo unde se impune de urgenţă …
3. Conţinutul conturilor primilor trei români neaoşi din Top 300 …
Dacă mă gândesc mai bine aş putea scrie la infinit pentru că eu sunt de aşa natură încât gândesc frumos chiar şi atunci gând gândurile îmi sunt plecate în concediu …
Pentru că jocul e joc o să dau şi eu leapşa mai departe, ca să nu rămână în ograda mea. Îl lepşuiesc pe Darius F., care în acest momente are nevoie de gânduri frumoase pentru a-şi explica sieşi ce caută în PSD, pe Rebel, pe Horia şi pe dragii comentatori de pe blogul meu…

Despre Satmareanca
Ziaristă

3 Responses to Leapşa de week-end

  1. Ioan Usca says:

    Stranie coincidenţă! Şi mie mi se întâmplă să gândesc frumos chiar şi atunci când nu gândesc de loc! O fi ceva metafizic…

  2. Sătmăreanca says:

    Da, o fi ceva metafizic …
    Ce cuvinte mari când gândurile frumoase ar trebui să fie atât de simple 🙂

  3. Ioan Usca says:

    La noi, la Ruşi, gândurile sunt mult mai simple şi mult mai complicate decât par…

Lasă un răspuns

