A avea sau a nu avea preş UDMR

Asta-i întrebarea care stă întrebătoare deasupra Sătmarului. După ce la Oradea UDMR a luat-o în freză cu Primăria, se prea poate să o ia şi în Satu Mare cu preşedinţia Consiliului Judeţean, dacă dracul nu îşi bagă coada. Aceasta ar înseamna detronarea UDMR de la cârma CJ după aproape opt ani în care compania selectă a muls ugerele judeţului. Interesant lucru că dinspre UDMR nu s-a lansat ideea niciunui candidat. Ziua decisivă se apropie…

Despre Satmareanca
Ziaristă

24 Responses to A avea sau a nu avea preş UDMR

  1. Darius F says:

    Ioi, ce emotii am…….

  2. Sătmăreanca says:

    Leano fii bărbată … 🙂

  3. Rebel says:

    n-am avut ieri net… mama lui de erdeesh… eu stiu ca vom avea simbata o armonie totala: bucurosul se va bucura de bucuria ce-a pohtit-o, iar pnl si udmr vor avea cite un vice… totusi nu inteleg cum paula mare s-a dat la o parte… oare ce-a primit la schimb?

  4. Sătmăreanca says:

    Rebel

    S-ar putea să ştii greşit 🙂 Nu e nimic de înţeles, este doar ceva de constatat 🙂

  5. Rebel says:

    in politica nu renunti la functie doar asa…
    daca nu stiu eu bine, inseamna ca vom avea viceprimari noi in Satu Mare.

  6. Sătmăreanca says:

    Acuma am priceput de ce nu se dă bătut Ludovic Orban 🙂 Dacă nu s-o fi dat azi noapte şi nu am aflat eu 🙂

  7. Rebel says:

    ala tine de functie cum tine la bautura… 🙂

  8. Rebel says:

    judecind dupa gura tirgului de azi, se pare ca ai avut dreptate. nu dai in partenerii de discutii. si asa creste pdl-ul in satu mare: psd si pnl isi vor pierde din nucleul dur, scirbit de alianta impotriva naturii. vor cistiga citiva nationalisti punr sau prm (prea putini). psd va pierde viceprimarii municipiului si alte pozitii negociate in judet. de la anul ne va conduce alianta pdl-udmr. destepti conducatori avem: dam 4 ani pe 6 luni…
    Nostradamus pazea… vin eu… 🙂

  9. trasnea says:

    „ala tine la functie cum tine la bautura” hahaha…misto……pacat ca nu prea il tzin franele……

    fu-se,fu-se si se du-se si anul european 2007……un an dificil si agitat ,zic eu…..am pierdut multzi oameni de valoare in acest an……
    Fratilor eu va urez sarbatori fericite,la multzi ani si tot ce va doritzi de la mos si de la noul an…..cu asta ne luam ramas bun pe anul in curs……daca suntetzi cumintzi poate mai trec la anu sa va sorcovesc……

  10. Sătmăreanca says:

    @ Trasnea
    Multumim la fel! Promitem ca suntem cuminti, cel putin eu, si te asteptam cu sorcova 🙂
    Sa inteleg ca mergi pe aceleasi drumuri cu Adam Boer, ca si el ne-a urat ceva asemanator acolo unde ne alegem primarii, nu inainte de a-si anunta candidatura la primaria virtuala 🙂
    Sa nu uit… Sarbatori fericite si La multi ani! 🙂

  11. Horia Blidaru says:

    Rasufland usurat ca Oradea a scapat de caderea sub administratia udemerista, gratie nesupunerii unor pesedisti fata de ordinele filialei judetene, va doresc sa vi se intample asisderea si sa aveti un roman in fruntea judetului!

  12. SATMAREANUL says:

    BRAVOS DOMNILOR! ADICA SLOVACUL MACEC, NEAMTUL KEISER, UNGURII ANDRAS SI PINTER SI TIGANUL IONESCU SINT ROMANII CU CARE VA ALIATI?
    ASTA DA NATIONALISM!!! DOAR II CONDUCE MAGHIARO-TIGANUL SILAGHI.

  13. Rebel says:

    acum observ cit de inteligent este titlul articolului… 🙂 se vor sterge pe pantofi pnl-istii si psd-istii cu udmristii? daca presedinte nu, macar pres tot prind…
    mie tot de ce va fi dupa localele din 2008 mi-e teama… se vor intoarce si pe multi vor raspopi. se pare ca vor incepe din ianuarie cu les si solschi…

  14. Sătmăreanca says:

    @ Rebel
    Oricât de anonim ai fi, demonstrezi că eşti în aceeaşi oală cu toţi politicienii ăia pe care îi blamezi. Încearcă să rămâi deasupra, altfel Nostradamus nu te ajută cu nimic 🙂

    @ Horia Blidaru
    La noi e nevoie de alte nesupuneri, nu pesediste. Aşteptăm sâmbăta sfântă 🙂

    @ Sătmăreanul
    Nu i-am căutat la naţii … 🙂

  15. Rebel says:

    n-am spus ca-mi convine ce prezic. am luat-o logic si aici am ajuns. daca am deranjat pe partizanii unora sau ai altora imi cer scuze. dar presh udmr tot vom avea.
    PS: nu sint psd-ist, dar stii si tu: „ciinele moare de drum lung, si prostul de grija altuia”. 🙂

  16. nostradamusm says:

    Cine va fi presedinte la Consiliul Judetean, ce se aude? Voi le stiti pe toate…

  17. Darius F says:

    Da la ce ora incepe sedinta? Sper ca o sa scrii pe blog imediat ce vei sti rezultatele.

  18. nostradamusm says:

    sedinta incepe la 9, daca stiu eu bine

  19. Sătmăreanca says:

    @ Nostradamus

    Noi le ştim pe toate cele petrecute, pe cele care urmează le putem bănui în prisma informaţiilor ce le avem 🙂 Bănuim ceva, dar suntem egoişti şi le ţinem pentru noi 🙂

    @ Darius
    Întra-devăr, şedinţa începe la ora 9.00. O să scriu ce şi cum a fost pe blog după ce se vor întâmpla lucrurile.

  20. Rebel says:

    22 Decembrie… buna zi si-au ales… poate ar fi fost mai bine sa fi avut grija de placa comemorativa din centrul nou (mi-e rusine sa reproduc textul cu care a fost vandalizata)

  21. Rebel says:

    scuze ca ti-o iau inainte, dar e de risul curcilor… ciocan a reusit-o si pe asta: sa candidezi singur si sa iesi pe locul doi!!! :))
    @ horia
    da, a fost tradare: cel putin un psd-ist si-a anulat votul… (pnl 5 voturi, fara keiser probabil, rezulta 11 voturi psd… cu unul mai putin), asta in caz ca reprezentantul pd si-a anulat si el votul in ciuda promisiunilor pnl… daca nu, atunci doi psd-isti au tradat… revin cu amanunte…

  22. Rebel says:

    guntner vice… 🙂 foarte interesant… probabil udmr-ul a promis sa nu atace votul de azi, pentru ca se pare ca e cam ilegal (ceva cu un termen de 6 luni, nu mi-e foarte clar…)
    am aflat si ce primeste paula mare: un post la spital din partea pnl… halal institutie: la depunerea de coroane a participat administratorul cladirii CJ, popescu… :))
    mi-e rusine ca ne conduc astfel de oameni… poate ca-i meritam…

  23. Darius F says:

    Poate.

  24. Rebel says:

    am citit ordinea de zi a sedintei urmatoare… nu ia pnl-ul vicepresedinte nici in sedinta asta? deja a trecut prima sedinta din ianuarie… de risul curcilor „laberalii” astia din satu mare… 🙂

Lasă un răspuns

