Alin Rusu a crescut mare!

Alin Rusu a ajuns mare … deputat. Tinerelul care mai ieri avea 20 de ani, azi să tot aibă spre 30, a fost uns azi deputat de Satu Mare, în locul lui Puiu Paşcu, care a luat-o în goană spre Bruxelles fără să se mai uite înapoi. Mă alătur şi eu bucuriei celor care se bucură de bucuria lui… 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to Alin Rusu a crescut mare!

  1. trasnea says:

    Bucurati-va cum s-a bucurat Bucuroaia cand a venit Bucurel ,bucuros de la Bucuresti!

  2. Darius F says:

    Io m-as bucura dar am gatul cam uscat ca no dat nimnica de baut.

  3. Anonymous says:

    inca nu a luat primul salar!

  4. Sătmăreanca says:

    @Trasnea
    Mai ceva decat s-a bucurat Bucuroaia 🙂

    @Darius
    Cere si ti se va da 🙂 Mie in seara asta nici nu mi-a mai raspuns la telefon. Inca nu trag concluzii 🙂

    @Anonim
    Dar pana acuma lucra pe nasturi?

  5. Rebel says:

    eu astept sa vad ce va face… abia dupa aceea trag concluziile. sper sa nu aiba reactii jenante ca paula mare (vezi renuntarea la vicepresedentia CJ). eu zic sa-i uram succes.

  6. Sătmăreanca says:

    @ Rebel
    Ce poate să facă în câteva luni? O să se acomodeze şi o să vadă şi el cum e la Bucale. Alţii n-au făcut nimic în 17 ani. Ai aşteptări prea mari şi eşti prea grăbit 🙂

  7. valeriu says:

    salutare are cineva un numar de contac sau email a lui Alin

  8. Sătmăreanca says:

    @ valeriu

    Salutare!

    Am, dar nu e de dat. Din păcate nu te ajută … Poţi să-i transmiţi aici ce vrei, îi dăm un buzz să citească 🙂

  9. Darius F says:

    Da pana la urma ti-a raspuns la telefon au ba?

  10. valeriu says:

    salutare ok nu insist cu numarul ca nu am nevoie sa ma ajute cu ceva doar ca nu lam mai vazut de mult..sisunt si eu prin bucresti..si dac poti transmitei macar emailul meu :lvaleriu@yahoo.com sau telefonul meu 0745912123-\Valeriu ….stie el

  11. Sătmăreanca says:

    @ Darius

    M-a sunat el ieri, dar nu i-am răspuns eu :)Am reuşit să vorbim azi.

    @ Valeriu

    I-am transmis să bage o geană pe blog ca să te poată contacta. Poate îşi lasă şi un mesaj aici 🙂

  12. valeriu says:

    ok va multumesc
    numai bine si va urez sarbatori fericite

  13. Sătmăreanca says:

    @ valeriu

    Cu plăcere. Sărbători fericite şi ţie!

  14. valeriu says:

    se pare ca domnu deputat nu a mai bagat nasu pe aici….transmitei salutari si ziceti sa lase deputatia jos si sa mai dea un semn de viata…..

Lasă un răspuns

