Crăciun fericit!

Ce să scriu? Habar nu am. Aş fi putut posta o urare din sutele care circula pe mess, sms ori pe alte căi, dar mi se par cam artificiale. Vă doresc din tot sufletul ce îmi doresc şi mie, şi nu mă mulţumesc cu puţin 🙂 Îmi mai doresc ceva şi am o rugă pentru Vania, că tot îi zic unii Moş, să tragă o incantaţie ca să ningă … Mulţumesc!
Sărbători aşa cum le doriţi!

Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Crăciun fericit!

  1. Ioan Usca says:

    Crăciun fericit, şi-un deceniu (două-trei-patru) de bună bloggereală!
    Văd că-i bună seara de Ajun, că am mai avut, la mine, ce modera (un mesaj decent, dar anonim, şi unul indecent şi cu un pseudonim scabros). Probabil de la excesele specifice perioadei, îi apucă pe unii cheful de scris pe la mine.
    În urma acestor experienţe, îţi doresc doar comentatori vrednici şi cât mai puţin anonimi posibil!

  2. CLAUDIO says:

    Craciun fericit si multa, multa sanatate.

  3. femeia cu barba says:

    Craciun fericit splin de zapada!!!

  4. Sătmăreanca says:

    Numai sa tina hardu computerului 🙂
    Da, buna seara de Ajun. Lumea colinda pe net, in loc sa mearga la biserica 🙂 Anonimilor le-am facut si eu azi un dar de Crcaiun si le-am taiat maul, ca nu mai stiam care sunt la cati se adunasera. Buna urare. Merci la fel.

    @ Claudio
    Merci la fel pentru urare!

    @ Femeia cu barba
    O sa-mi iau niste sprayuri din alea ce produc zapada ca altfel vad ca nu se poate 🙂 Craciun alb si tie! La barba daca altfel nu 🙂

  5. Rebel says:

    Sarbatori fericite!

  6. Bibliotecaru says:

    Crăciun Fericit!

  7. Ioan Usca says:

    Am rostit cele mai tari rugăciuni!
    A nins?

  8. Sătmăreanca says:

    Mulţumesc pentru toate urările, pe care le întorc însutit 🙂

    @ ioan usca

    Nu, părinte, n-a nins! Poate nu ai fost suficient de convingător ori Cineva e tare încăpăţânat. Fie-mi cu iertare 🙂 Ce Crăciun gri!

  9. Ioan Usca says:

    Poate am greşit eu, că am zis Viena, în loc de Satu-Mare, da’ am zis că se-nţelege…

  10. Darius F says:

    Merry Christmas Fericit, Crina!!! Merry Christmas tuturor!!!

  11. Sătmăreanca says:

    @ Vania

    Ai gresit ireparabil. Poate reusesti anul viitor 🙂

    @ Darius

    Merry RED Christmas to you!

Lasă un răspuns

