Există sindromul de blogo-dependenţă?

Am primit o leapşă de la Mihnea Georgescu, cu precizarea că nu vă pot spune de la cine a primit-o el. Am, aşa, o blogo-amnezie.
M-am gândit toată noaptea dacă sunt ori ba şi am ajuns la concluzia, foarte grăitoare, că nu sunt blogo-dependentă, ci blogoholică… Dependenţa este, mai degrabă, a blogului faţă de mine, decât a mea faţă de blog. Puţinul rămas de la mai degrabă pentru dependenţa mea este, fără îndoială, unul distins de vreme ce am întâlnit, într-un timp relativ scurt, o mulţime (a se înţelege o mână) de prieteni, pe care, altfel, eu i-am ales cu grijă. Da, am şi un strop de blogo-dependenţă ca şi viciu, dar asta numai pentru că, altfel, nu am niciun viciu, iar într-o societate consumistă lipsa viciilor este un mare păcat… La modul foarte serios vorbind, blogul nu este un canal de comunicare care îţi deschide posibilitatea discuţiei doar cu persoane virtuale, realitatea arată că, în foarte multe cazuri, bloggerii ajung să se cunoscă live. Cu alte cuvinte, blogul e calea spre noi prietenii, iar dependenţa de prieteni este o virtute.
Pentru că Mihnea a lepşuit aproape toate cunoştinţele mele virtuale, nu prea am cui transmite leapşa. Au mai rămas, totuşi, Darius F. (poţi scrie şi despre dependenţa de PSD!) şi Chinezu’, ca să ducă ştacheta mai departe când îşi va termina butoiul cu pălincă şi va fi coborât din munţi. Îl lepşuiesc şi pe IM Paşcu, pentru ca leapşa să se întoarcă în PSD, de unde a venit.
Mă întreb însă dacă există dependenţă pentru comentatorii şi cititorii fideli de blog? Îi provoc să răspundă…

Despre Satmareanca
Ziaristă

7 Responses to Există sindromul de blogo-dependenţă?

  1. mihnea says:

    eu stiu de la cine ai primit-o 😛

  2. Ioan Usca says:

    Nu există o dependenţă de comentarii! După cum nu există nici blogo-dependenţă…
    În preajma Sărbătorilor, însă, există o anume blogo-apatie.
    Unii beau pălincă până nu mai ştiu de ei (da’ le convine primul loc!), alţii beau pălincă până nu mai ştiu de ei, însă nu recunosc acest adevăr şi, în sfârşit, alţii beau cu măsură (în sensul că rezistă), ca să poată bloggheri. Cu aceştia din urmă ne mândrim!

  3. Sătmăreanca says:

    @ Mihnea
    Sigur, tu le ştii pe toate. Văd că nu ţi-ai îndeplinit leapşa… 🙂 Care o fi motivul?

    @ Vania
    Eu mă mândresc cu mine 🙂 Am uitat în postare. dau leapşa şi Nataşei …

  4. Ioan Usca says:

    Nataşa e dependentă doar de tasta Power, pe care o apasă când discut eu pe mess.

  5. Sătmăreanca says:

    @ Vania
    Posibil că Nataşei nu-i place ce scrii ori cu cine mess-uieşti 🙂

  6. Ioan Usca says:

    Ţi-am trimis o leapşă nouă…

  7. Sătmăreanca says:

    Rezolvat leapşa 🙂

Lasă un răspuns

