La mulţi ani poporului blogher!

Am crezut că o să reuşesc să fac un scurt bilanţ al blogosferei la final de an, că tot suntem la ceasul bilanţurilor, dar voi fi şi de această dată pe invers. Nu fac nicio balanţă, intru cu conturile neîncheiate în 2008 căci, oricum, aici n-avem Fisc să pună sechestru. Datoriile şi lepşelele mi le-am onorat, iar cu spovada vorbeşte Vania să-mi fie iertate eventualele păcate, care sigur nu îmi aparţin. Nu am nici două luni de blogosferă, dar simt că pe unii vă cunosc de mult mai mult timp. Am cunoscut oameni interesanţi şi foarte interesanţi, pe unii mi i-am făcut prieteni. Pentru că tot spuneam că nu o să fac nicio retrospectivă ori alte calcule matematice închei aici urându-vă un An Nou cu multă inspiraţie, cu mai puţin patos acolo unde nu e cazul, cu mai multă înţelepciune şi un strop mai multă responsabilitate (Acest program poate fi urmărit şi de copii! – ăsta era spotul de la CBA, adică Consiliul Blogherilor Ardeleni). Urările mele, care nu vor să insinueze decât tot ce e mai bine, merg, în mod special, spre blogherii Vania, Chinezu‘, Darius F., Horia, Mihnea G., Mihnea D., Rebel, spre cititorii de blog plecaţi în concediu prin străinătăţuri – Trăsnea, Femeia cu barbă, Blonda, alţii care stau prin zonă – Mioara, Frida, Sfântu’ şi toţi ceilalţi care aţi comentat, cu nume ori anonim, aţi citit ori treceţi acum pe aici. Un An Nou cum şi-l doresc tuturor blogosferaţilor! La restul vă dau telefoane, SMS-uri ori pur şi simplu câte-un gând … Vania, tot n-a nins!

La mulţi ani!

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to La mulţi ani poporului blogher!

  1. mihnea says:

    Sarut mainile si iti multumesc ca ai fost alaturi in spirit pe aceasta blogo-bilutza romaneasca. Iti urez toate cele bune in anul care vine 🙂

  2. Rebel says:

    multzumesc! asemenea…

  3. Darius F says:

    Deci, multumesc pentru urari, ti le urez si eu inapoi la patrat.
    Cred ca eu sunt cam restantier la capitolul lepse dar o sa incerc azi sa rezolv si aceasta problema.
    La multi ani tuturor!!!

  4. Ioan Usca says:

    N-o fi nins, dar ţi-am dat Delete pe păcatele virtuale!
    Bătrânii zic că doar Bunicuţa poate aduce neaua, după cum, tot ea face şi soarele să răsară…

  5. Sătmăreanca says:

    @ Mihnea
    Cu mare plăcere, că dacă n-aş fi fost nici nu s-ar povesti …:)

    @ Rebel
    Trăiască cetăţenii care gândesc! 🙂

    @ Darius
    Datoriile musai plătite, dacă nu va trebui să le onorezi însutit la anu’ 🙂

  6. Sătmăreanca says:

    @ Toţi
    Mulţumesc pentru urări. Nu mai întorc nimic pentru că eu am fost prima 🙂

  7. Ioan Usca says:

    Ştire de ultimă oră: Aici ninge!

  8. Sătmăreanca says:

    Şi la noi! Mai exact, a nins. Până să ajung la computer s-a oprit 😦

  9. Horia says:

    La Multi Ani, cu sanatate si bucurii, pentru tot poporul Satmarului si oaspetii lui!

  10. Sătmăreanca says:

    Poporul sătmărean îţi mulţumeşte şi se apleacă în faţa celui bihorean… 🙂

  11. Mihnea Georgescu says:

    Trăiască Regina! Trăiască Regina Bloggeriţelor, Crina Dunca, alias Szatmary!
    Un An Nou cu Bine, Adevăr şi Frumos!

  12. simona ionescu says:

    La Bucuresti nu ninge. Dar iti dau o veste de sfarsit de an:Chinezu e la Cugir!Asta ca sa-l iei ca din oala, cand o reveni pe blog!
    La multi ani!si tot umorul din lume sa se adune in sticloanta ta cu palinca!

  13. Sătmăreanca says:

    @ Mihnea Georgescu
    Reggina se spune. Că şi bloggeriţă are doi g 🙂 Iar vecinilor mei le place Szatmary cu „o”. M-am topit toată că m-ai făcut regină, dar între timp mi-am adus aminte că io nu-s Ion Iliescu ca să-mi şi placă. Hai, accept gratulări moca de sarbători, după vreau numai înjurături 🙂
    Binele ni-l facem singuri, Adevărul ştiu că-l deţin numai io, Frumosul se rezolvă la saloane 🙂

    Un 2008 BAF de 2008 ori să fie!

  14. Sătmăreanca says:

    @ Simona Ionescu

    Nici la noi nu mai ninge. Amăgiri de-ale lui Vania, măcar de-ar ţine tot timpul apăsată tasta Delete.
    Merci de veste, cu toate sursele mele din toate serviciile posibile şi cu toate GPS-urile americane nu am reuşit să dau de chinez. Acum pot Reveliona liniştită 🙂

    La mulţi mulţi ani şi mult mult succes la clickuri Simona!

  15. Rebel says:

    cica ninge la anu’…
    ma mir ca gyusi a pierdut ocazia de a-si mai face campanie pe banii nostrii… poate din cauza piscinei din centru care i-a dat calculele electorale peste cap. asa tinerii satmareni isi pot ineca amarul linistiti in baruri. iar gyusi se poate distra linistit la rindul sau prin strainataturi. hai ca merg si eu sa ma distrez! la multi ani, si nu uitati sa… GINDITI!!!

  16. Ioan Usca says:

    1 ianuarie 2008, ora 9 a. m.: Aici, ninge ca-n Esenin!

  17. Sătmăreanca says:

    @ Rebel
    Va ninge la anu’ şi la mulţi ani, probabil, atunci când va fi gata şi piscina… La ora la care scriai eu mă distram la greu …

    @Vania
    1 ian.2008, ora. 16.45. La Eseninul nostru nu ninge niciodată 🙂

Lasă un răspuns

