An Nou aşa cum l-am visat…

Scriu prima postare din 2008 la rece şi bine fac, căci altfel în loc de urări de bine ajungeam să mă exprim cel puţin nepoliticos, aşa cum au făcut unii cititori încă din primele ore ale anului pe blogul meu ori pe altele pe care am apucat să le vizitez. Pentru că mi-am propus să gândesc pozitiv tot anul, impresiile mele din noaptea dintre ani sunt puţine, dorinţele multe.
Poporul sătmărean a început bine Anul Nou, aşa cum l-a terminat pe cel vechi. La cumpăna dintre ani, câteva sute ori poate chiar mai mulţi sătmăreni nu au aşteptat degeaba la minus multe grade Celsius focurile de artificii în Piaţa 25 Octombrie, pentru că nimic nu este degeaba pe lumea aceasta. Altfel, nu ar fi putut avea parte de cea mai mare surpriză a noului an. Focurile colorate s-au petrecut ele, însă într-un loc pe care numai cei bine informaţi aveau să-l afle. S-a ţepuit bine! Medicii au fost şi ei bucuroşi că au avut sorcovitori încă imediat după miezul nopţii. Din prea multă dragoste faţă de aproape ori faţă de celebra licoare tradiţională, nu unu’ sau doi ci mai mulţi cetăţeni au sorcovit personalul medical dornic să se sacrifice de dragul lui Hipocrate. S-a iubit bine! Dimineaţă, pe la prima oră 6.30 a.m. a Anului Nou, străzile erau pline de ceea ce păreau resturile a câteva mii de sticle de şampanie. Semn că s-a şi băut bine şi am devenit mai civilizaţi! După ce mi-am revenit, citind postările cititorilor care nu s-au putut dezlipi nici în această graţioasă noapte de blogul meu, am realizat că mi s-a mai împlinit un vis: acela de a fi asemuită cu nimeni altul decât El Presidente. De înjurată n-am fost înjurată, dar nici departe nu am fost.
Pentru că vorba multă e sărăcia omului, concluzionez că, aşa cum ne-am urat cu toţii şi cum se poate deduce de mai sus, peste noapte am devenit mai buni, mai implicaţi, mai înţelepţi, mai responsabili şi mai civilizaţi, ajungând să facem din dragostea faţă de aproapele nostru idealul suprem. Altfel, povestea continuă cum o ştim…
An Nou cu multe împliniri să aveţi toţi!

Despre Satmareanca
Ziaristă

4 Responses to An Nou aşa cum l-am visat…

  1. Ioan Usca spune:

    Eu n-am avut un An Nou aşa cum l-am visat, căci nu-l visasem în vreun fel, dar am visat ceva fain în timp ce Noul An se desfăşura deasupra Patriei…
    De altfel, am şi bătut ceva apropouri.

  2. Sătmăreanca spune:

    Cum eu am apucat să beau ceva lapte căci face bine după şampanie, am priceput bine apropourile. Faine vise 🙂

  3. Darius F spune:

    Deci, vorba’ lu Banică, so facem lată în 2008!
    La multi ani!

  4. Sătmăreanca spune:

    Nu ştiu a cui vorbă este, dar am început bine. Tot la vorbele lui Băsescu ajungem 🙂

    La multi ani si tie!

Lasă un răspuns

