De la blogheri adunate …

De o vreme încoace, cititorii m-au luat prin surprindere dând search-uri după serch-uri prin arhiva blogului şi comentând la posturile mai vechi. Cum blogspotul nu are o funcţie care să permită afişarea comentariilor noi ca să le vadă tot poporul blogher sătmărean, mă distrez singură, eventual cu autorii posturilor. Am decis să vă fac din când în când un sumar cu cele mai haioase.
Horia-Nicola Ursu m-a binedispus de dimineaţă postând aici un răspuns la întrebarea de ce i se zice lui Ghiţă taurul: „i se spune tauru’ fiindcă atunci când i-a numărat ouăle, fostul sau şef de partid, Adrian Năstase, a numărat cu două în plus. Dacă număra corect şi porecla ar fi fost corectă: BOUL”.

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to De la blogheri adunate …

  1. hnu spune:

    @crina: corecteaza, please, S-ul lipsa din „i se PUNE taurul”. detest cind imi scapa typo-uri. sorry daca iti dau de lucru la o ora asa de tirzie din noapte.

  2. Sătmăreanca spune:

    S-a facut! Nu o sesizasem, dar asta nu înseamnă că nu m-am amuzat tare:)

  3. hnu spune:

    si tot @crina: atunci cind descopar un blog care imi da senzatia ca m-ar putea interesa, mi se pare de bun simt sa-l citesc de la prima postare. sau macar sa-l „rasfoiesc” temeinic. ceea ce am facut si cu blogul tau. in linii mari, mi-a placut (mai putin stilul unora dintre comentatori, ca sa nu mai vorbim de ideile lor, dar aici tu n-ai nici o vina). asa ca te-am adaugat in blogroll. daca te superi ca te-am adaugat, te scot. daca ma superi cu ceea ce scrii, la fel 🙂 your choice.

  4. hnu spune:

    @crina: te-ai amuzat, ma bucur. dar n-am dreptate? cind junioara mea avea doi ani si lumea se uimea cit de dezvoltat ii e vocabularul, imi placea sa afirm ca are fondul de cuvinte al unui prefect. de satu mare.

  5. Sătmăreanca spune:

    M-am supărat, dar nu mă scoate 🙂 Ce scriu mâine nu ştiu nici io 🙂

  6. Darius F spune:

    Ba, iara va luati de dom’ presedinte? 🙂

  7. hnu spune:

    who, me?

  8. Mihnea Georgescu spune:

    Aia cu ouăle e o exagerare! Era vorba de găinile de la Cornu, nu de boii din politică! Adevărul este că nu ne-ar strica nişte politicieni cu cojones, cu două ouă în plus faţă de natură!

  9. Sătmăreanca spune:

    @ Darius
    Doar îi numărăm oăule …

    @ Mihnea
    Nu am spus că nu, am spus doar că m-am distrat orice ar fi. Măcar te-am scos din bârlog 🙂

  10. Ioan Usca spune:

    Eu nimeresc la tine pe blog întotdeauna fortuit (întâmplător), dând la search:

    – vreau să devin vedetă;
    – cât trăiesc ciorile?

    Cei ce doresc să pătrundă cu uşurinţă în acest univers, e bine să-şi noteze aceste cuvinte cheie!

  11. Sătmăreanca spune:

    @ vania

    Ai uitat să menţionezi:

    – nu gândesc
    – primar pocăit
    – blogul lui Ion Iliescu
    – pălinca definiţie
    – sadic etc

    ha,ha,ha

  12. Ioan Usca spune:

    N-am uitat, dar acele subiecte nu le caut…
    Am menţionat doar ce caut eu în mod frecvent.

  13. hnu spune:

    @crina: merci pentru corectura. ramin dator 🙂

  14. Ioan Usca spune:

    Mă simt obligat să mai spun ceva, ca să nu rămână, în zi de 12+1, 12+1 comentarii…

Lasă un răspuns

