Un medic, primar în Sătmar?!

Pesedistul meu preferat, Darius Filip, concluzionează pe blogul său că medicul primar Dorel Coica este candidatul român cu cea mai mare şansă de a câştiga Primăria Satu Mare şi şansa ca PSD să aibă pentru prima dată după 1989 un candidat viabil pentru Primărie. El recunoaşte însă că ezitările, atât ale sale cât şi din PSD, ar putea să-l coste. Sursele mele spun că decizia în privinţa candidaturii acestuia fost luată, însă mai există de trecut nişte proceduri interne. Pe forumul GNV însă, anonimul cu brand Trăsnea e dezamăgit de prestaţia lui Dorel Coica şi de desele concluzii neconcluzive gen „deci-uri” ce le scoate pe gură. Coica trebuie să spele atât faţa partidului, care nu a mai prezentat un candidat viabil la ultimele alegeri, dar trebuie să se lupte şi cu himera unui mandat penal al ex-ului Horică. Va reuşi medicul cu 10.000 de pacienţi să ia faţa primarului UDMR Iuliu Ilyes? Este el singurul candidat român care poate să înfrunte şi să se bată cu interesele reprezentate de caracatiţa UDMR?

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Un medic, primar în Sătmar?!

  1. Rebel says:

    mai intii sa cistige in interior…

  2. Ioan Usca says:

    Deci, s-ar putea să reuşească…

  3. trasnea says:

    …..bine zis intai sa castige din interior.Partid cu mai multe contre pe invers ca si PSD mai rar gasesti in peisajul politic!Chiar acu ma uit in Jurnalu Natzional……ce scenarii se mai coc!

    @Satmareanca.Am citit si io postul lui Darius pe blogul sau…cam idealist totusi!

  4. Sătmăreanca says:

    Deci…tocmai ce spuneam că în interior bătălia e ca şi câştigată, iar zarurile aruncate. Cel puţin acestea sunt informaţiile ce le am. Mai sunt unii ce încă au pretenţii, dar nu au şanse.

    @ Trasnea
    Darius e pesedist, nu idealist 🙂

  5. Rebel says:

    nobody’s perfect… 🙂
    contre sint in toate partidele… eu ii urez succes, atit in interior cit si impotriva lui ghiulea in turul doi, daca reuseste.
    in rest, hai sa scoatem satmarenii la vot. aici e miza!

  6. Darius F says:

    @Vania
    Deci….da. 🙂

    @Trasnea
    Asta este, de vre-o trei ani incoace se cam poarta idealismul la noi in partid, ma conformez si eu normelor.

    @Crina
    Multzam. Nu stiu care dintre cele doua e mai rea. 🙂

    @rebel
    Ai dreptate. Si eu imi bat gura de trei luni ca de fapt asta e miza campaniei electorale, scoaterea „miserupistilor” la vot. Degeaba o sa intre Coica in turul 2 daca romanii nu vor fi determinati sa iasa din casa. Pe asta ar trebui sa se concentreze campania electorala a lui Coica.

  7. puidespy says:

    @Crina
    aripa Ilyes din UDMR este intr-o perfecta simbioza cu un grup mai putin idealist din PSD. Nici nu mai stim daca este vorba de o singura caracatita sau mai multe cu tentaculele incurcate.

    Sa speram ca doctorul nostru este dintr-o aripa mai idealista si fara prea multe tentacule.

  8. Voicu says:

    Dl. Boer e marele favorit, are cel putin 9 firme de succes si o experienta uriasa in adunarea fondurilor europene in special prin outsourcing.
    Sloganul meu e:
    „Un Satmar, cu Boer primar!”

  9. Rebel says:

    oricine altcineva decit ghiulea e bun. totusi nici asta n-ar fi putut face chiar orice daca nu avea majoritatea absoluta in consiliul local. trebuie „lucrat” la masinuta de vot a primarului. asta trebuie inoculat satmarenilor: conteaza primul tur pentru ca atunci se aleg 21 de oameni. in turul doi doar unul. iar cei 21 pot conduce si fara primar. invers NU!

  10. Darius F says:

    @voicu
    Care-s alea noua firme?

    Eu as face sloganul asa: „S-avem si noi Boeru nostru”

  11. trasnea says:

    Foarte tare domnu Boer asta fratzilor! Are noua firme…….Sunt toate luminoase,oare? Si daca da,or fi toate la strada?Cica cara banii din „outsourcing” ( asta o fi vreo banca) cu sacu……e un aspirator de fonduri fratzilor, ce mai!

  12. Sătmăreanca says:

    @ Darius

    Din prima şi la rece citisem „S-avem şi noi baronu’ nostru”. Am mai citit odată şi m-am liniştit …

  13. Darius F says:

    @Crina

    Touche!

  14. Rebel says:

    de data asta am sa-i fac treaba lui Vania, si am sa sar peste treisprezece… 🙂
    ca sa nu fiu offtopic: jos ghiulea!!!

  15. Darius F says:

    Iertata sa-mi fie neobrazarea dar nu ma pot abtine sa nu comentez un subtitlu din IZ de sambata.
    Ziceau ei asa „Gabriel Les si Dorel Coica au intrat in competitie interna, la fel ca Hillary Clinton si Barack Obama”.
    Nu pot sa ma dumiresc orisicat mi-as forta mintea creta care dintre ei e negrul si care e femeia. Poate ma lamuriti voi.

  16. trasnea says:

    @darius f
    hahahahahhaa…buna……deducem doar care e chelu!hahahahahhaaha

  17. Stefan says:

    Eu cred ca Obama e Coica in cazul de fata. El a inceput de jos si a lucrat asemenea unui negru mic pe plantatie. Despre domnul Les nu pot sa spun nimic pentru ca nu stiu sa fi facut ceva. Nu am nimic de spus despre dansul. Nici de rau nici de bine.

    Intr’o alta ordine de idei

    Iesiti la vor ROMANILOR caci riscam sa fim condusi inca 4 ani de etnia maghiara.

Lasă un răspuns

