Iubire ucigătoare între băimăreni şi sătmăreni

Deşi echipele lor favorite joacă în Liga a III-a, suporterii băimăreni şi sătmăreni pun patos demn de o cauză mai bună în întâlnirile dintre echipele fanion ale celor două judeţe vecine. Galeria băimăreană o provoacă pe cea sătmăreană la o luptă pe viaţă şi pe moarte, pe unul dintre blogurile Chinezului. Băimărenii promit să o desfiinţeze pe Olimpia dacă nu se desfiinţează ea până la următorul meci, pe lângă alte o serie de declaraţii de dragoste precum „vă rupem gura şi spatele”, „trăiesc să omor sătmăreni spurcaţi, bozgori” , „o să muriţi jigodiilor”, „să-ţi …bip…căţeaua care te-a făcut de sătmărean borât”, „e Baia Mare oraşul nostru şi ne pişăm pe satul vostru”. Şi lista ar putea continua la infinit. Mai multe comentarii găsiţi aici. Nici nu ştiu dacă să râd bine sau să mă enervez…

Despre Satmareanca
Ziaristă

5 Responses to Iubire ucigătoare între băimăreni şi sătmăreni

  1. Cristian China Birta says:

    am fost super enervat de magariile alea de comentarii asa ca i-am averitizat pe doritori ca introduc politica de moderare
    oricum am schimbat imediat dupa aia si situl
    acum e direct pe http://www.fcbaiamare.ro
    si comentariile sunt mai lejere
    ca daca nu…

  2. Ioan Usca says:

    Echidistant, mă ofer, contra cost, să ofer măscărale pre stihuri tocmite atât sătmărenilor, cât şi băimărenilor (evident, adaptate de la caz la caz)…

    Haide UTA!

  3. Rebel says:

    asta este daca te-ai bagat intre ei… ce te ateptai? la un limbaj academic? pai in spatele anonimatului oferit de internet sint mai tari ca pe stadion… adevarul e ca nici ai nostrii nu-s mai cuminti, asa ca mai bine sa-i lasam in ale lor…

  4. Sătmăreanca says:

    Mă bucur că sătmărenii sunt nişte gentlemani. Când am postat m-am temut că o să aibă ieşiri precum vecinii noştrii, se pare că m-am înşelat…

  5. Rebel says:

    las’ ca noi ii criticam oricum, mama lor de neanderthalieni… :))

Lasă un răspuns

