Leapşă cu schepsis

Să-mi fie ruşine că nu am onorat leapşa primită acum vreo trei zile de la poporul moroşano-chinez şi pretin. Pentru că e mai bine mai târziu decât niciodată, o să răspund scurt şi pe cât se poate la subiect acum.
1.Cat timp acorzi internetului?
Cât vor muşchii mei şi de obicei vor mult. Am o scuză: aşa îmi cer meseria şi altfel îmi place. Practic stau cam o normă jumate de muncă a unui om normal…
2.Care e cel mai interesant blog pe care-l citeşti?
Întrebarea asta e cu schepsis şi refuz să răspund. În total citesc vreo 10-12 bloguri, iar pe jumătate dintre ele intru de mai multe ori pe zi. Proprietarii ştiu!
3.Trimite leapşa la alţi cinci bloggeri.
Asta chiar nu o pot face. De unde cinci după ce Chinezu’ i-a lepşuit pe toţi? Să răspundă care vor…

Despre Satmareanca
Ziaristă

4 Responses to Leapşă cu schepsis

  1. Ioan Usca says:

    Dacă ţi-e mai uşor astfel, răspund eu la întrebarea numărul 2…

  2. Sătmăreanca says:

    Te rog frumos, chiar m-ai ajuta … 🙂

  3. lyxcos says:

    eu va recomand sa va abonati la feed-urile blogurilor urmarite, astfel veti fi mai constant informata asupra a ce se mai scrie pe ele..

    ps: scuze pt. ca-i o intrebare personala, dar aveti copii? ca ma mira cat va permiteti sa stati pe net.

  4. Sătmăreanca says:

    Ai dreptate, e o întrebare personală, dar răspund: nu am copii. Să nu înţelegi că mă joc pe net… Poate m-am exprimat greşit, de fapt stau atât cu netul deschis şi navighez cu întreruperi. Citesc ziarele, agenţiile de ştiri, blogurile, caut informaţii, discut cu colegii, cu prietenii etc. Altfel nu am calculat exact cât stau pe net …

    O să încerc sugestia ta cu abonarea la RSS. O idee foarte bună. Merci!

Lasă un răspuns

