Presă, dulce presă…

Nu ştiu cum vedeţi voi lucrurile, dar eu deja mă simt un fel de buric al pământului în acest an electoral. Glumeam, of course. Am ajuns la această concluzie după ce mi-a urcat de o vreme încoace tensiunea la cote destul de mari din motive de prea multă cofeină. Cofeină pe care am fost nevoită să o ingurgitez, nu că nu mi-ar place la nebunie, cu ocazia tot mai deselor invitaţii venite de la potenţiali candidaţi, păpuşari ori sforari, care îşi pregătesc terenul pentru campania electorală. Toată lumea de pe scena politică – politicieni, pretinşi politicieni, papagali ori pretinşi papagali – îşi aduce aminte mai nou tot mai des de presă. Apar când nici nu te aştepţi, bombardează e-mailul cu comunicate peste comunicate, conferinţe peste conferinţe pentru tot felul de chestii răsuflate, sună insistent şi cer întâlniri pentru că ar avea, vezi doamne, chestii importante de comunicat pentru ţară. Cu unii îmi face plăcere să discut dacă au ceva de spus, pe alţii îi ascult pur şi simplu din politeţe. Sunt două categorii de politicieni. Unii, tot mai puţini, care indiferent cât de sus au ajuns la ciolan răspund oricând la telefon şi te tratează la fel, fără aere ori alte ifose. Mai sunt ceilalţi, care apar doar în campania electorală, nesemnificativi, linguşitori şi ameninţători pe la colţuri, dispuşi să-ţi spună cât ai clipi: „guraaa, că venim la putere!”. Pentru mine, ăştia nu există. Înainte de a fi politicieni, trebuie să fie oameni. Iar oamenii ar trebui să fie mai puţin animale. În fine, după toate cafelele, nu am auzit de la partenerii de discuţii nicio idee genială, dar nici o investigaţie demnă de băgat în seamă pentru „terminarea” adversarului. Măcar dacă rămâneam cu atât. Nu disper, e doar începutul. Nu ştiu cum se va termina, cine şi ce va câştiga, dar ştiu că eu voi bea multă cafea… fără zahăr. Ca să pot fi amară…

Despre Satmareanca
Ziaristă

6 Responses to Presă, dulce presă…

  1. Ioan Usca says:

    E bine de îndulcit, totuşi, cafeaua, însă nu cu zahăr, că-i prea natural. Cu înlocuitori de zahăr. Pentru a putea avea o relaţie… sinceră cu interlocutorii.

  2. Sătmăreanca says:

    Înlocuitorii cauzează la sănătate 🙂 Un zâmbet natural ce are?

  3. Darius F says:

    Aha, deci tu indulcesti cafeaua cu zambete naturale? Poate o punem de un brevet pt diabetici.

  4. Sătmăreanca says:

    Îndulcesc şi eu cu ce pot 🙂

  5. kmi says:

    eu iti doresc „spor, discernamant si multa rabdare” anul acesta…electoral.

  6. Sătmăreanca says:

    @ kmi
    O să am nevoie de toate. Merci ! 🙂

Lasă un răspuns

