Zoaiele lui Zeus

Preşedintele Băsescu – pardon, tăticul şi capul de familie – şi-a scurs ieri toate zoaiele pe sticlă. Simţind că nu mai are aceeaşi intrare la presă, că nici poporul nu-l mai iubeşte chiar atât şi că i se apropie cu paşi repezi sfâşitul politic, Zeus a avut un atac virulent la adresa mass-mediei, aproape fără excepţie, într-un mod disperat, deplasat şi disproporţionat faţă de acuzaţiile ce i-au fost aduse lui şi elenelor sale. Pentru că, vezi doamne, presa ia atacat „copilul timid”. Eu ştiu că un copil se joacă cu păpuşile, nu se implică în politică, de la care înălţime maltratează limba română. Dacă a fost destul de adultă să acceadă la o funcţie de răspundere, trebuie să fie capabilă să suporte consecinţele. Revenind la ieşirea lui Băsescu, despre care nu ştiu să-şi fi dat demisia ca să ne vorbească doar în calitate de tătic ori tătuc, la orice m-aş fi acceptat, dar nu la atât de multe zoaie. Neaşteptat, pe lângă obsesiile „Felix Motanul” şi celelalte, şeful statului a atacat şi TVR, dar şi trustul lui SOV, după ce acesta i-a pus la dispoziţie o sumedenie de tonomate media. Ei, dar vine vremea ca „bărbaţii” din presă şi „ziariştii – tonomate cu euro” să-i plătească înapoi. Mă tot gândesc: ori nu i-a priit whisky-ul bruxellez ori i se trage de la golurile de aer prin care a trecut venind din capitala europeană. După 18 ani de democraţie, Băsescu demonstrează că nu mai acceptă criticile şi este bântuit de fantomele lui Ceauşescu, fiind mai zoaie decât toţi ceilalţi. Deocamdată avem păsărici, găozari, ţigănci împuţite şi acum tonomate cu euro. Who’s next?

Atacul preşedintelui la moguli

Poziţiile trusturilor media

Reacţiile politicienilor

Despre Satmareanca
Ziaristă

12 Responses to Zoaiele lui Zeus

  1. Ioan Usca says:

    Eu l-aş fi numit pe Zeus „Părintele şi Binefăcătorul nostru”… Prin „nostru” înţelegându-se atât găozarii, cât şi păsăricile.

  2. Anonymous says:

    Bai,io sunt intr-o mare dilema….stiam ca Base are patru pasarici….nu trei! Pe Nutzi,pe nevasta-sa Maria,pe aia mare Ioana si pe aia mica Leana.Pe care frate o fi omis-o la numarat?
    Trasnea

  3. Sătmăreanca says:

    @ Vania
    Mă înclin şi îmi cer suze pentru eroare 🙂 Rectific 🙂

  4. Sătmăreanca says:

    @ Trasnea
    Cred ca e ceva cu doi in unu la mijloc, dar mi-a scapat esenta. Revin cand imi iese numaratoarea :)Atata pot la ora asta! 🙂

  5. Darius F says:

    Io cred ca finalul corect era „What’s next?”

    Parerea mea.

  6. Sătmăreanca says:

    @ Darius

    Ce o sa fie banuiesc, nu stiu in capul cui o sa cada 🙂

    PS. Nu stiu ce are blogul tau ca nu reusesc sa postez…

  7. kmi says:

    Penibilul situatiei ma paralizeaza, pur si simplu. Nu-mi dau seama daca gafe la fel de mari s-au facut in politica mereu, si nefiind interesata, nu le-am remarcat sau, intr-adevar, acum se intampla ceva grav…

  8. Sătmăreanca says:

    @KMI

    Astea nu se mai pot numi gafe, devreme ce se tot perpetuează. Băse a atins apogeul prostiei, e încolţit şi aşa urla de disperare… Eu vreau alt preşedinte! Din păcate nu prea avem din ce alege…

  9. rebel says:

    ok, ok… ma bag eu cacandidat… 🙂

    serios vorbind, iar muscam la fumigene si petarde politicianiste… eu as fi mai atent la ce se intimpla in culise…

  10. Sătmăreanca says:

    @ Rebel

    Sincer vorbind, te-aş prefera în locul lui Băse 🙂

  11. kmi says:

    HA! eu m-am ferit sa scriu ca as vrea (din suflet) sa am o idee despre cine va mai candida, sa nu se inteleaga, iar, ca nu stiu ca alegerile prezidentiale-s la anu’…Ufff, am sentimentul ca va fi tare, tare greu…
    O sa fac un test. O voi suna pe maica-mea, femeie simpla, a lucrat 40 ani intr-o intreprindere si, acum, la pensie se ocupa cu „gradinaritul”. Sunt sigura ca nu a inteles nimic din faza de aseara, habar n-are cine-i Badin sau Ciutacu, ce mai vor si ei si ce rai sunt…Si cati or mai fi asa, ca maica-mea – femeie agreabila, de altfel, iti spun 🙂

  12. Sătmăreanca says:

    @ KMI
    Aşa îmi închipui şi eu că marea masă de votanţi nu a înţeles nimic din ce a grohăit marinarul ori nu a urmărit deloc. Uneori ne lăsăm conduşi de impulsurile proprii, citim opinii similare cu ale noastre, credem că toţi gândesc la fel, iar când scoatem capul în lumea de după paravanul nostru vedem că ea simte şi respiră altfel… Chiar dacă mai avem un an până la prezidenţiale, cu greu o să îi facă vreunul faţă marinarului. Numai dacă nu îşi taie craca singur mai rău. Io sper să o facă 🙂

Lasă un răspuns

