Mielul-fulg în Colţ de Rai

Colţul meu de Rai, ca şi orice colţ de Rai, este plin de neprevăzut. Azi, cerul şi-a scuturat ultimele floricele dalbe sub chip de nea. Nu mai ninsese de mult în Colţul meu de Rai, dacă cumva a nins cu adevărat vreodată în acest anotimp necunoscut. Fulgii de nea mari pluteau în aer şi se prăvăleau lin spre pământ zdrobindu-se de toporaşii ce şuşoteau veseli trecătorilor. Zăpada mieilor a încântat deopotrivă fericiţii şi nefericiţii locuitori ai oraşului, căci cerul s-a deschis apoi instantaneu şi a lăsat loc soarelui. Dar, strigătul mieilor se aude şi acum din pieţe, în aşteptarea celor care vin să îi jertfească pentru Sărbătoarea Paştelui. Jertfa mielului-fulg.

Sunt pregătită să sărut broasca 🙂
Despre Satmareanca
Ziaristă

7 Responses to Mielul-fulg în Colţ de Rai

  1. eu... says:

    Ah, ce minunatie!!!!!
    Ce colt de rai…!
    Broasca? Daca se transforma in Fat-Frumos? :))

  2. Ioan Usca says:

    Ne aşteptăm la noi şi noi miracole!

  3. Sătmăreanca says:

    @ Teodora

    De aceia nu o sărut că nu ştiu sigur în ce se transformă 🙂 Vania ştie mai bine…

    @ Vania

    Nu ne zici tu în ce se transformă broasca?

  4. Ioan Usca says:

    Pot răspunde livresc, de încercat, n-am încercat niciodată…

    [Acum, fiind şi Postul, o să vă plictisesc un pic pe unii, şi-o să renunţ la schiţe şi povestioare. Recuperăm noi.
    Oricum, nu mi-am propus ca întregul Post să o ţin doar în texte religioase].

  5. Sătmăreanca says:

    @ Vania
    Bun şi livrescul, în lipsă de experienţe personale 🙂

    Şi eu am vrut să mă iau de unii, dar m-am gândit că pentru o parte e Săptămâna Mare, iar pentru alţii post…

  6. kmi says:

    Foarte frumos scris. Raspundeam unui comentariu al tau, la mine pe blog, cu „sigur te revansezi” (cu postarile pe blog) si vin la tine si ce surpriza…nu stiu ce sa comentez mai repede 🙂

  7. Sătmăreanca says:

    @ KMI
    Am zis eu că-mi fac rezerve pentru zilele în care nu am vreme de prestat pe blog 🙂

Lasă un răspuns

