Leapşa cinefilă

Deşi azi nu aveam chef azi nici măcar să gândesc, Vania m-a provocat cu o leapşă prin care îmi cere să îmi aduc aminte de filmele care mi-au schimbat viaţa. Nu cred că mi-au schimbat viaţa, poate mi-au influenţat-o cu ceva. Cum la ora asta nu gândesc foarte bine, îmi amintesc puţine filme care chiar m-au impresionat.

În ordinea în care îmi dau prin gând ar fi: „Citizen Kane”, „Forrest Gump”, „Zorba Grecul”, „Spirit: Stallion of the Cimarron”, „Erin Brockovich”, „Silence of the Lambs”, „All the president’s men” şi cred că ar mai fi o grămadă… Niciunul rusofil căci şi dacă mi-au plăcut nu le-am reţinut numele 🙂
Dau leapşa la toţi cei care trec pe aici şi citesc …
Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Leapşa cinefilă

  1. Corina says:

    Ai vazut „Gara pentru doi”, Crina?
    Imi place ca un ultimul timp am intrat in zodia amintirilor si ce ma impresioneaza pe mine este ca toti aveti o memorie.. Eu imi aduc aminte multe filme, dar chiar sa le pot spune numele la toate.. Am vazut si pe blogul lui Moche si Mordeshai, si Gheorge Constantin, si tu – mai imppresionati cu memoria voastra. Sigur, marile capodepere au locul lor, dar in rest.. Crezi ca mi se trage de la politica? 🙂

  2. Corina says:

    Vad ca am tastat gresit unele cuvinte, scuza-ma. Dar, oricum, voiam sa-ti spun ce mult imi place poza pe care ai postat-o, din Zorba Grecul. Asta da, film!

  3. Sătmăreanca says:

    Dacă nu mă înşel este un film rusesc, reecranizat apoi şi peste ocean. Am văzut prima variantă, dar cu foarte mult timp în urmă. Povestea iubirii din gară. Nici nu m-ai ştiu cum îi chema pe protagonişti… :)Să înţeleg că e unul din filmele tale favorite „GARĂ PENTRU DOI?”

    Chiar mă gândeam că blogosfera este un loc care îţi pune rotiţele memoriei în mişcare. Lepşe, întrebări la care trebuie să răspunzi, toate acestea cred că fac bine materiei cenuşii 🙂

    Când am primit leapşa, în prima secundă m-am gândit că nu-mi aduc aminte niciun film, dar scormonind în memorie lista devine tot mai lungă. E un exerciţiu interesant şi ăsta.

    Poate ar fi interesantă o discuţie la tine pe blog legat de filmele care ţi-au plăcut. Am văzut ce reacţii şi amintiri a provocat „Ce contează cu adevărat…”

  4. Corina says:

    Mersi, Crina. Da, tin minte ca mi-a placut „Gara pentru doi”. „Zorba’ l-am vazut mai tarziu. O sa ma gandesc sa fac si eu un soi de rememorare pe blog, a avut succes postul cu amintirile – „Ce conteaza cu adevarat”. M-am bucurat mult vazand ca toti privim copilaria, tineretea prin prisma lucrurilor bune pe care le-am trait. Nu ne pasa de nimic altceva. Dar ca sa fac postul cu filme, sa nu vin cu prostii, chiar trebuie sa-mi scotocesc memoria, cum spui tu. Mi-ai dat tema de week-end, daca nu o fi foarte agitat cu „evenimentele” astea agitate de la Bucuresti. Cumea e ca imi aduc aminte de piese de teatru, fugeam foarte des la teatrul Mic, si acum imi e rusine ca nu ma mobilizez macar o data pe luna sa vad o piesa de teatru. Multumesc Crina, noapte buna.

  5. Ioan Usca says:

    Crina, dar era atât de simplu! Copiai lista mea, le mai suceai un pic şi postai acolo… La ora asta, toţi ziceau cu uimire şi admiraţie:
    – E beton tipa!

    Poţi să zici azi că ţi-ei adus aminte. Mai pui şi „Gară pentru doi” şi, ca să ne dai gata, „Zboară cocorii”…

  6. Sătmăreanca says:

    @ Corina
    Agitaţia de pe scena politică e continuă, restul lucrurilor contează 🙂
    Eu stau mai prost la capitolul teatru, asta şi pentru că la noi nu se face mare brânză. Aştept postul tău când reuşeşti să deschizi cutia cu amintiri. Şi la mine funcţionează anevoios uneori, se tot perindă prin capul meu frânturi de filme, dar fără titluri ori actori… Motiv pentru care posibil să fi „sărit” filmele care m-au impresionat cu adevărat…

  7. Sătmăreanca says:

    @ Vania
    Nu mi-a dat prin cap asta, însă am gândit că mă simt bine în pielea mea… Oricum eu sunt beton! 🙂

    La noi zboară ciorile, n-avem război. Înţelegeam mai bine dacă scriai Letjat zhuravli…:)

  8. Ioan Usca says:

    Onici tocmai a arestat pe unu’ care, pe laptop, urmărea un film american. Judecata sumară va avea loc după-amiază, la Patricia, iar execuţia mai către seară…

  9. Ioan Usca says:

    Că tot e vorba despre filme: Azi, la ora 23, pe ProCinema: „Bărbierul din Siberia” – Nikita Mihalkov!

  10. Sătmăreanca says:

    Aştept execuţia finală!
    Mulţumesc pentru pont. Poate, aşa, la următoarea leapşă cinefilă voi fi mai beton! 🙂

  11. Ioan Usca says:

    Acum mă duc, în calitate de avocat al Apărării. O să-i ascult pe toţi, din politeţe, dar, tipul e clar vinovat! A-mbuliNAT-O!…

Lasă un răspuns

