Astenie pe bloguri şi aiurea…

Numai eu am impresia sau blogosfera chiar a fost cuprinsă de astenie? Cu mici excepţii, blogherii sunt tot mai puţin prolifici. Nu că eu aş fi altfel… Cum nu mi-am găsit alte ocupaţii virtuale la îndemână, dar şi pentru că unii muncesc şi în Sfânta zi de duminică, am ieşit din casă în speranţa că astenia nu a cuprins şi lumea reală.

Linişte mare şi prin urbea mea. Oraşul pare abandonat. Plouă de două zile, cu scurte pauze, e frig şi primăvara nu dă semne că ar mai vrea să vină, deşi păsările s-au întors. De dimineaţa am auzit cucii glăsuind la geam. În rest, numai câinii ce mai latră-n pustiu, spărgând liniştea asurzitoare…

PS. Între timp a ieşit soarele, însă pe străzi tot pustiu. Sătmăreanul, adică soţul meu, a spart liniştea cu mulţi decibeli, cu melodiile băieţilor de la Pet Shop Boys, încât în mintea mea blondă mă mir că nu s-au spart geamurile maşinii. Ascultaţi şi voi, dar la un volum rezonabil …

show_abaa139878ad30(448, 46);

Despre Satmareanca
Ziaristă

27 Responses to Astenie pe bloguri şi aiurea…

  1. Ioan Usca says:

    Unde am fost eu azi era aglomeraţie şi activitate…
    Poate-ai căutat în locuri diferite.

  2. Rebel says:

    poate-s mai multi catolici decit banuiam… sau doar lenesi…

  3. Sătmăreanca says:

    @ Vania
    E drept că la biserică n-am fost…

    @ Rebel
    Să spunem doar că îi respectăm pe cei care sărbătoresc 🙂

  4. Rebel says:

    domnu’ boer a scris, dar nu raspunde la comentarii… il mai las o vreme…

  5. Sătmăreanca says:

    Ne-ar fi putut da nişte ouă roşii sau… verzi 🙂

  6. Rebel says:

    la cit e de moale cu ghiulea, eu am dubii ca are… 🙂

  7. Sătmăreanca says:

    Unde dai şi unde crapă 🙂
    Poate nu şi-a făcut aprovizionarea că a fost plecat…

  8. Rebel says:

    te asteptai sa crape altundeva? eu sint ca-n sceneta cu „crastravetele”: fac ce fac si tot la ghiulea si la sulaghi ajung…

  9. Sătmăreanca says:

    La urma urmei nu ştiu de ce mă chinui eu să-mi găsesc subiecte când oricum voi comentaţi ce vreţi:) Bine că ştiu! De acum fac copy&paste cu ce-mi pică la îndemână că voi oricum ziceţi ce vă pofteşte inima pe moment. Am rezolvat o mare dilemă 🙂

  10. Darius says:

    Deci, eu tin sa precizez pe aceasta cale ca nu am nici o astenie. Din contra, de dimineata lucru pe branci.

  11. Sătmăreanca says:

    A nu se înţelege că eu trag chiulul. Pe lângă astenie, mai am un pic şi e gata şi ziarul de mâine. Tu să nu-mi spui că ai dat cu sapa, Darius?

  12. kmi says:

    Eu recunosc ca, intr-adevar, de multe ori „comentez ce vreau” si cam pe langa subiectele postate de „autor”, dar subiectele sunt importante…
    Ma rog, comentariul asta e un bun exemplu 🙂

  13. kmi says:

    P.S. postez si comentariul 12+1, sa depasim momentul…

  14. Ioan Usca says:

    Acum sunt 12+2 comentarii.

  15. Sătmăreanca says:

    Acum sunt 12+ 3. Nu îmi plăcea cum sună 14 …

    @ KMI
    Recunosc că şi eu fac cam la fel, deci suntem chit 🙂
    Ai reuşit să faci treaba Vaniei, dar văd că nu s-a lăsat învins de tot 🙂

  16. Adam Boer says:

    🙂 un metaarticol cu metacomentarii :):)

  17. Sătmăreanca says:

    Toate is metamegasuper pe aici 🙂

  18. Corina says:

    Ai dreptate, Crina, nu e prea mare animatie pe bloguri. La Bucuresti a fost soare si frumos azi, asa ca inteleg..
    Sper ca ai terminat ziarul.. si ai o seara frumoasa.

  19. Sătmăreanca says:

    Merci Corina! În momentul ăsta sunt un om fără griji, aş putea spune. Fac o ultimă revistă de seară a blogosferei.Poate au mai mers oamenii la casele lor…şi au scris ceva 🙂

  20. guess says:

    jeg elsker dig Crina..

  21. Sătmăreanca says:

    tak guess…

  22. Mioara says:

    cred ca de-aci a disparut un post. 🙂 sau mi se pare? poate o fi din cauza asteniei. 🙂 tocmai ma pregateam sa te intreb daca pe voi va incanta candidatii astia. noi, la sibiu, cred ca ne pricopsim din nou cu johannis. mie personal mi se pare ok. cand vad ce nebunie e in bucuresti, ce scandaluri, ce discutii interminabile…si toate in detrimentul oamenilor si a orasului…

    Mioara

  23. Sătmăreanca says:

    Chiar a dispărut, revin mâine mai detaliat… 🙂

  24. moiramitrea says:

    @ Crina
    comentariile la posturi sunt un spectacol in sine, si inca unul reusit, chiar daca nu au legatura intotdeauna cu textul tau. dar sunt sigura ca tu stii asta. 🙂 e un grup frumos de oameni si aici si pe blogul lui Vania. si e mai placut asa, cred, decat sa trebuiasca sa gestionezi zeci de comentarii de la tot felul de people…ma uit la Constantin Gheorghe de exemplu. posteaza frecvent, articolele lui mi se par niste analize inteligente si de bun-simt, comentarii are in medie cam 4-6 pe articol. cred ca nici nu isi doreste mai multe. la Corina e altceva. agitatia e mai multa si cred ca si nervii ei sunt pe masura, asa cum ai spus si tu. periodic apar niste… unii care isi dau cu parerea mai mult sau mai putin avizat sau incearca sa ii intre in gratzii si dau cu atata aghiazma ca ar putea ineca tot bruxelles-ul cu ea…dar asta e.

  25. Sătmăreanca says:

    @ Mioara
    Cititorii şi comentatorii mei sunt cei mai inteligenţi şi mai inspiraţi şi toate celelalte. Am mai spus io 🙂

  26. Rebel says:

    da, dar nu-s cei mai comozi… 🙂

  27. Sătmăreanca says:

    @ Rebel

    Nici nu trebuie să fie. Ăsta e farmecul 🙂

Lasă un răspuns

