Ţară de doi lei…

Mă tot pregătesc să relansez discuţiile despre bătălia adevărată pentru „Colţul de rai”, dar aştept deocamdată să treacă sărbătorile, pentru că unii candidaţi s-ar putea să o ia în barbă şi nu se cade. Până una alta, am găsit un articol foarte interesant pe Hotnews legat de cum îşi face mass-media agenda. Un subiect la care chiar mă gândeam zilele acestea, dar devreme ce au scris alţii bine, prefer copy&paste în parte şi continuarea pe link.

„Nu daţi cu pietre: joi, când a apărut informaţia că un soldat român a murit în Afganistan, în redacţia HotNews.ro nu s-a auzit nimic altceva decât clănţănitul rece al tastaturii editorului de la Ultima Oră. Nici o emoţie. Nimeni nu a simţit nevoia unei dezbateri publice – au dovedit-o răspunsurile în doi peri ale politicienilor care altădată cereau şedinţe CSAT. Un cititor ne-a amendat la câteva ore după ce ne-am ambalat la maximum pe meciul Rapid – Steaua: „Ştirea zilei e bricheta de la Rapid-Steaua şi nu moartea unui român în Afganistan?! Ţară de 2 lei”. (…) Şi totuşi, o întrebare se insinuează printre argumente. Câţi soldaţi morţi ne-ar trebui ca să dăm mai mult de-o ştire?” Citiţi aici integral.

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Ţară de doi lei…

  1. Ioan Usca says:

    Iertat să-mi fie, dar faptul că una dintre cele două brichete ale mele nu mai funcţionează mi se pare o ştire mai vrednică de interes decât moartea a oricâţi ocupanţi din varii ţări…

  2. Anonymous says:

    Stefan RADOVEANU spune:

    martie 24, 2008 la 6:27 am
    Blogul a devenit o sezatoare, se incearca chiar o diversiune.
    PSD este pe linia moarta, Vanghelie in finala la capitala.
    Adrian Nastase isi numara oule (zilele) pentru a lua locul lui Geoana.

    Corina incearca sa mobilizeze Domniosoarele tomnatice la balul de sâmbata seara.
    Tomnaticii, aceiasi, foarte putini nu se inghesuiesc, oferta este mai mare la Anca sau la Mihnea.

    Cruciada disperarii a inceput, dar tot mai bine este sa ramâi parlamentar europeean.
    Te plimbi, mimezi si incasezi.
    Se invata mai mult decât in Kiseleff si apoi de cine.

    Kiselefful este plin de Monika, unde sa te mai plasezi.
    Sa auzim de bine, VANGHELIE invinge la primarie.

  3. Ioan Usca says:

    Meditaţiile domnului Radoveanu îmi par puţin nepotrivite pe blogul de faţă… Poate nu le-am înţeles în profunzime…

  4. Sătmăreanca says:

    @ Radoveanu
    Dacă citeaţi postul la care aţi comentat, realizaţi că trăim într-o „Ţară de doi lei”. Ţară în care, din varii motive, Vanghelie şi Năstase nu mai fac rating şi nici trafic. Blogul chiar este o şezătoare. Trebuie să recunosc că aţi găsit un sinonim drăguţ! Altfel, nu ştiu ce căutaţi pe blogul meu, că aici nu prea găsiţi pesedişti, iar fani Vanghelie ori Năstase nici atât…

  5. kmi says:

    Am mai comentat subiectul cu „soldatii” si incep sa ma plictisesc de mine…Mie mi-e mila de copii acelor oameni, dar tac.
    O saptamana plina de realizari, va doresc, sanatate si optimism maxime 🙂

  6. Anonymous says:

    @
    Kmi

    Iata, Sanatate si optimisme maxime cu maxime,

    L’optimisme est une forme supérieure de l’égoïsme.

    L’optimiste est l’homme qui regarde vos yeux. Le pessimiste, l’homme qui regarde vos pieds.

    L’optimiste est une forme de courage qui donne confiance aux autres et mène au succès.

    Optimiste. Adepte de la doctrine selon laquelle le noir est blanc.

  7. Rebel says:

    mama ce ameteala m-a luat… limbi straine etc…
    ca sa raspund si la subiect: in fond cine i-a trimis acolo? asa ca sa fiu rau… ce nu puteau trai in tara cu salariul minim? le-a trebuit sa mearga sa moara acolo, cind americanii omoara bine mersi romani aici in romania… auzi tupeu: nu s-a putut dovedi fara putinta de tagada ca Teo Peter se afla in taxi… pai l-au pus extraterestrii la locul accidentului dupa ce l-au analizat la talentu’ muzical… eu zic sa vina mulder cu sculy sa cerceteze… intre timp sa mai trimita melescanu si cioroianu carne de tun la arabi… ca de miei avem noi nevoie de Paste… cit despre brichete, eu zic ca va aparea o noua ocupatie, foarte bine platita, cisigatori de meciuri prin aruncarea de obiecte… la ce bani se invirt in sport, ii vedem si pe astia miliardari in curind…

  8. Darius F says:

    @crina
    Nu s-ar putea sa il dai cumva afara in suturi pe Radoveanu asta de pe blog?
    Intreb si io asa de curiozitate…

  9. Ioan Usca says:

    Darius a formulat o întrebare pe care, din politeţe, eu n-am îndrăznit s-o rostesc…

  10. Sătmăreanca says:

    Dacă îmi daţi o mână de ajutor…

  11. Darius F says:

    @Vania
    Adeca, cu alte cuvinte, io-s cioban?

  12. Ioan Usca says:

    Altul era apropoul, mai subtil…
    Domnul Ş. R. tocmai mi-a trimis mail, ca să explice nu ştiu ce. Admir dispoziţia domniei sale de a încerca să poarte conversaţii!

  13. Rebel says:

    unde a disparut ultimul articol? am dezbatut si eu subiectul… ca de obicei folosesc blogu’ tau pentru reclama… 🙂

  14. Sătmăreanca says:

    Credeam că nu prezintă interes şi reveneam mâine cu toata echipa. Repostez ca mâine e Ziua Poliţiei şi poate nu am vreme de analize 🙂

  15. Ioan Usca says:

    I-am dat lui Onici sticluţa cu amoniac, să nu se facă de rahat mâine, în zi festivă!

  16. Rebel says:

    mie-mi spuneai ca daca ma bag intre porci… ce se intimpla cind te bagi intre politisti? prostia pateaza? ca de durut vad ca nu doare… 🙂

  17. Sătmăreanca says:

    @ Vania
    Înseamnă că mă aştept la un festin adevărat! Mă pregătesc că nu am mai savurat de mult. E zi de sărbătoare 🙂

Lasă un răspuns

