Commando Oli şi-a făcut blog

Galeria Olimpiei şi-a făcut blog. Nu mai spun nimic de Commando Oli căci am spus cam tot ce aveam în postul de mai jos. Blogul îl găsiţi aici şi de acum înainte la mine în blogroll. Sunt de urmărit&monitorizat băieţii căci au gânduri mari…

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Commando Oli şi-a făcut blog

  1. CO says:

    Multumim de reclama. Noi asa cum sintem obisnuiti ne vom manifesta mai mult in strada nu pe net, pentru ca acolo ne place. 🙂

  2. kmi says:

    Pai, le uram succes si pe net si „in strada”!

  3. Sătmăreanca says:

    @ Commando Oli
    Măcar aveţi un loc în care să vă anunţaţi intenţia. Numai să nu faceţi ca băimărenii. Am intrat în fieful lor virtual şi… vai ce îţi văd ochii 🙂

  4. Sătmăreanca says:

    @ KMI

    Succes şi voce bună. Dacă nu au, să-şi cumpere 🙂

  5. CO says:

    nu se pune problema. au latrat de o luna ca ne asteapta si ce ne vor face, in speranta ca oricum noi stam acasa pentru ca Olimpia de vineri nu e a noastra. cind s-au vazut fata in fata cu cei pe care-i injurau lejer pe net au inceput s-o dea la intors. tot ce au fost in stare sa faca a fost sa dea cu pietre. daca politistii isi faceau datoria nu se intimpla nimic. asa au iesit sifonati, iar acum latra din nou. n-am sa va plictisesc cu ce inseamna „mentalita ultra”, dar ei sint departe. mai bine sa nu intri pe site-ul lor, aici e si vina administratorilor ca ofera spatiu de refulare unor minori retardati. pe site-ul Olimpiei de mult nu mai exista forum sau guestbook, tocmai pentru a evita asemenea poluari. noi ne respectam. altfel nu putem astepta sa fim respectati de altii.
    @Crina
    intra daca ai chef si timp pe blogul nstru si asculta-ne cintind alaturi de Cargo imnul suporterilor Olimpiei. daca ne mai trebuie voce, cumparam… 🙂

  6. Sătmăreanca says:

    Păi voi ce credeţi că eu scriu fără să mă documentez şi fac publicitate oricui? Am inspectat tot, am ascultat tot. E mai mult Commando decât Cargo 🙂 Cargo original am ascultat după aceia pe trilulilu 🙂

  7. Cosmin Dan says:

    Toata lumea recunoaste, avem suporteri, ne mai trebuie echipa. De-am mai scapa si de „drogul” Steaua…

  8. CO says:

    am trimis un comunicat legat de evenimentele de vineri. ne bazam pe sprijinul vostru…

  9. Sătmăreanca says:

    Vă mai dezamăgim noi câteodată, recunosc, dar ştirile sunt ştiri :)Vă puteţi baza.

Lasă un răspuns

