Una de plâns, una de râs…

Azi am de lucru cât China, dar mai am timp să mă enervez sau să mă sparg de râs. Să mă enervez când văd că unii candidaţi la fotolii înalte de primar al Sătmarului, precum acesta, întreabă în următorul hal: „Copii au parcuri şi locuri de joacă îngrijite?” Posibil să fiu eu prea pretenţioasă în privinţa pregătirii pe care ar trebui să o aibă candidaţii, dar dacă el nu poate îl înştiinţez că există consilieri care pot face treaba asta bine. Mai cu seamă că este român şi nu are nicio scuză.

Pe de altă parte, mă amuz când citesc ce chestii trăsnite mai inventează unii români: o femeie a reclamat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vrancea trecerea la ora de vară, susţinând că schimbarea orei „îi dă tot programul peste cap”. Uite o persoană care îşi cunoaşte drepturile!

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to Una de plâns, una de râs…

  1. kmi says:

    Dacă ar fi dupa mine, ar trebui reclamată ora de iarnă şi iarna…Da, ştiu, ar trebui să mă duc să trăiesc în Miami…Los Angeles…:D
    Cred că m-am grăbit puţin. Mi-am amintit de vin fiert…hmmmm…grea decizie. Nu mai reclam nimic 🙂

  2. Sătmăreanca says:

    Eu mă gândesc să reclam că nu am câştigat niciodată la Loto şi că soarele s-a ascuns după nori fără să ne anunţe:)

  3. Horia says:

    No, bine ca mai rad si satmarenii, ca vad ca oradenii v-au luat-o inainte, cel putin in topul cu care tocmai ma falesc io pe blog acuma:)
    Desi n-as fi zis ca sunteti ursuzi, asa, la prima vedere… hm…:)

  4. Sătmăreanca says:

    Cred ca pe satmareni nu i-au bagat in top deloc, se deduce cu ochiul liber ca rad bine 🙂

  5. Anonymous says:

    Chiar foarte misto chestia asta cu ….a te lucra,a te nerva si a te rade(trei la pretz de unu)…unde mai pui ca, cu doua „link-trimiteri” blogu sau ce o fi pagina aia, a ciumpalacului Stef,ii mai umple statistica de vizitatori! Munca serioasa,nu gluma!

    PS Bine ca e o trimitere si catre Mediafax……ca altfel era campanie electorala pe fatza….hahahahha

    Trasnea,ala care doar se rade ( de munca si nervii altora)hahahahha

  6. Sătmăreanca says:

    Nu cred că din două linkuri o să iasă mare iubire între candidat şi sătmărenii vizitatori. Traficul nu contează dacă nu se transformă în voturi 🙂 Nici măcar nu are contor de trafic…

    Mai scurt puteai semna Trăsnea miştocarul… 🙂

  7. Anonymous says:

    Trasnea mistocaru’…..suna asa de vulgar….hahahahhahha

  8. Sătmăreanca says:

    Depinde cum citesti. Citeste si tu sa sune bine, incearca fara voce 🙂

  9. Anonymous says:

    Hai sa-tzi zic eu una de ras…..
    Casc gura la teveu ,unde fireste ca ruleaza mai multa publicitate decat emisiune……Una dintre reclame e la hartie de buda (adica, igienica)…..a aparut un nou sortiment,hartia igienica Mil…,mai moale ,mai rezistenta,in trei straturi,mai parfumata,cea mai cea…..Exista doua variante…..dintre care una ROMANCE….Bai nu stiu la cat romantism degaja omu’ cand il trece la buda,la cat fior erotic simte cand se sterge de rahat si nici cata satisfactie emana cand apuca domozina si trage apa in buda……
    Hartia de buda ROMANCE……hahahahha….ce cacat!Pardon….ce igienic!

    PS. Iote,caut pe net, igienica asta, sa vaz si io ce origine are romantismu’ asta de closet( nu desuet)!Nu reiese…..e made in UE…si latrina o sa se globalizeze deh…..Da’,poanta-i alta….exista si hartie de buda PREMIUM ROMANCE…..asta igienica bai,nu jucarie!hahahahhahaha

    Trasnea

  10. Anonymous says:

    Sorry,poate o fi asta de mai sus ,OF TOPIC,da la cat am vorbit de buda si rahat io zic ca se asorteaza si cu orasu’ si cu …..candidatu!

    Trasnea

  11. Sătmăreanca says:

    Dacă eu am fost vulgară, atunci tu cum ai fost? 🙂

    Eu nu sunt aşa inspirată ca tine, căci fac trei în unu, tu doar râzi, deci ştii râde mai bine 🙂

  12. Sătmăreanca says:

    @ Trasnea

    Oraşu ca oraşu, treacă meargă, candidatul…Da. Văd că şi-a schimbat sondajul, îşi dă cu părere despre ce zice Băsescu. Mă gândesc că tocmai asta vor sătmărenii, un primar care să-şi dea cu părerea despre Băsescu. Ghinionul lor, nu o să-l aibă 🙂

  13. Anonymous says:

    Io astept cu interes, ca ciumpalcu’ asta sa-si dea cu presupusu’ si despre cum se aseaza borcanele cu gogonele pe raft, in camara…….Asa, sa atinga si electoartu’ gen gospodine,soacre,vete&ghiuvete….

    Ma uit la meci si ma comentez cu un tovaras la telefon cu privire la chestiuni futbolistice……Plictisitzi de 1-1,ii bag si lui caterinca cu igienica romantzioasa…..Asta zice…”Bai,fraiere!Tu mai stii hartia de buda dupa vremea lu’ Impuscatu’?Aia bai,de avea bucatzi de rumegus in ea……Aha….da ,bai aia!Vezi bai,vorbesti prostii!”
    Bai,ce sa zic acu,are dreptate bibicu’!….Rumegusu’ o fi fost el pentru sporirea placerii maselor largi populare,da’asta parfumata,moale,pufoasa,rezistenta….
    seamana a aventura extraconjugala,raportat la raspelu’ ala de Letea!hahahahahha
    Trasnea

  14. Anonymous says:

    hahahahha
    Bai o sa va omor cu reclamele astea……hahhahaha

    Ia auzitzi aici….”Urinal,un secret cel potzi impartasi si altora!”

    Foarte tare…urmeaza….”Ma pis deci …exist!Urinal,ce filozofieeeeee!”

    Trasnea

  15. Rebel says:

    de gramatica celor trei facultati nu cred ca e cazul sa ne miram…
    cit despre moldoveanca reclamagioaica: sa faca precum un prieten de-al meu, care intrebat fiind daca si-a dat ceasul inainte a raspuns cu o intrebare: „pentru 6 luni?” 🙂

  16. Rebel says:

    mi-am pregatit stomacul ca sa citesc ce ne transmite cumnatelul… sumar, pentru ca totusi e nevoie de anumite calitati sa nu te ia cu circei la stomac… omu’ sta bine si la matematica nu doar la gramatica, pentru el aprilie si mai (doar pe 1 iunie se alege alt CJ) sint trei luni… poate a numarat si saptamina dintre data alegerilor si cea a numirii noului CJ. sau numara luna martie din care a prins o zi in functie? apoi, in megalomania tipic silaghiana spera ca alegerea lui in doua tururi sa nu afecteze activitatea CJ… dom’le da’ important se crede. n-am intrat si la comentarii (a se citi pupincurisme), pentru ca tin la stomacul meu. astept reactii, adica pe jediservant de cumnati…

  17. Anonymous says:

    Io as propune ca topicu sa se numeasca altfel….”Fiecare cu ce-l freaca”…….In mare toate discutziile de la acest topic,sunt ba de plans ,ba de ras…..dar in fapt fiecare isi da cu presupusu la cel „doare”.

    Fetele, Satmareanca si Kmi,sunt mai sensibile….ele povestesc de vin fiert,Miami,Loz in plic….etc.Baietzii…….Horia isi face reclama la blogul personal,Trasnea cu igienica si suplimente alimentare via cacastor,iar Rebel il futilizeaza pe Cumnatzel si il provoaca pe Obivan Preaobidan(aka Jedi)……
    Ok…..fiecare cu preocupari alese….hahahhahahha

    Trasnea

  18. Rebel says:

    deci, ca sa concluzionez ce a spus Trasnea: nimic nou sub soare… 🙂

  19. Rebel says:

    apropo Trasnea, chiar asa mare dezamagire TV-ul asta de-ai ajuns sa te uiti doar la reclame? sau doar astea ies in evidenta?

  20. Rebel says:

    ca sa nu fiu chiar offtopic, un banc despre anotimpuri:
    un taran la magazin vede un termos:
    – e foarte bun, tine lichidele calde iarna si reci vara… ii explica vinzatoarea.
    – ?
    – ce nu intelegeti?
    – de unde stie el cind e iarna si cind e vara?

  21. Sătmăreanca says:

    Pentru că e blogul meu ar trebui să concluzionez eu ceva, dar nu o fac. Poate mai aveţi chef şi de alte concluzii şi între timp mă folosesc de acest prilej ca să „mă râd” 🙂

Lasă un răspuns

