Scutul lui Bush

Despre Satmareanca
Ziaristă

11 Responses to Scutul lui Bush

  1. Anonymous says:

    Io as zice ca-i ….antena lui Dabaliu.

    Trasnea

  2. Sătmăreanca says:

    Dabaliu who? 🙂

  3. Anonymous says:

    Double V….adica W!Capisci?Nu le ai deloc cu engleza de balta…..

  4. Sătmăreanca says:

    Mai greu, dar mă prind. Eu aş fi scriu un pic altfel cuvântul. Nu sunt chiar aşa din baltă 🙂

  5. kmi says:

    :))) Eşti din ce în ce mai ghiduşă!
    Mi-a plăcut 🙂
    P.S. Trăsnea, mergea mai bine cu diacritice…nici eu nu m-am prins 😐

  6. Anonymous says:

    @Kmi
    Bai,imi cer scuze da computeru meu e model sovietic…..e drept ca baietzii mi-au dat o punga de diacritice dalea,cum le zicetzi voi( virgulitze,caciulitze,dastea….cum le zic io)…..da nu ma pricep cum sa le introduc in ecran…..deja l-am crapat in vreo doua locuri….cand voiam neaparat sa pun punctul pe i!

    Trasnea

  7. Mordechai says:

    Bună poză. Scutul lui Bush se duse-n vânt. Al lu’ Volodea stă semeţ şi erect.

  8. Sătmăreanca says:

    @ Trăsnea
    I-ului îi ajungea un punctuleţ, nu trebuia să-i pui ditamai pumnul 🙂

    @ Mordechai
    Vladimirovici Volodea e dotat mai bine. Au spus şi doamnele 🙂

  9. Mordechai says:

    De scut vorbim sau de paloş ?:))

  10. Corina says:

    Eu nu am vazut vreun oficial roman descizandu-si singur umbrela. Daca gresesc eu, Crina, te rog sa-mi spui. Dar la noi nu prea ploua, e adevarat.. 🙂

  11. Sătmăreanca says:

    @Mordechai
    De oricare, fiecare cu lungimea lui de undă 🙂

    @ Corina
    Ai noştri îşi iau SPP-işti şi când merg în încăperi mai private 🙂 Sunt foarte umani stăpânii lumii 🙂

Lasă un răspuns

