Un nou virus. Şi o reţetă chinezească …

În chinezăria lui, Chinezu’ a făcut o descoperire de zile mari: un nou virus care se insinuează în vieţile celor mai săraci cu duhul, purtând denumirea „muncă”.

Chinezu’ a spus-o foarte bine, citiţi ce zice el:
A apărut un nou virus având denumirea: “muncă”. Dacă primeşti vreo “muncă” de la vreun coleg sau de la şeful tău, sub nici o formă nu te atinge de el! Acest virus poate distruge complet viaţa ta personală. Dacă vei considera că ai fost infectat, ia-ţi urgent haina şi 2 prieteni, duceţi-vă la primul bar şi încercaţi să vă devirusaţi. Comandaţi 3 pahare de ceva, repetaţi de 4 ori, după care veţi constata că “munca” s-a şters complet din capul vostru… Trimite urgent acest e-mail cel puţin la 5 prieteni. Dacă observi că nu ai 5 prieteni, atunci ai fost infectat cu virusul “munca” şi acesta îţi guvernează deja viaţa.

Motto: Oricât de mică ne e leafa, noi tot putem munci mai puţin decât ne plătesc ei.

Despre Satmareanca
Ziaristă

20 Responses to Un nou virus. Şi o reţetă chinezească …

  1. Ioan Usca spune:

    E bine că ai postat textul… Acum, ar mai trebui să te devirusezi!

  2. Sătmăreanca spune:

    Da, numai că am o dilemă: Chinezu nu a precizat ce trebuie să bem 🙂

    Am uitat să precizez că unii mi-au spus că munca e ruşionoasă şi păguboasă 🙂

  3. Rebel spune:

    exista un leac… reproduc:
    ” si uite asa, cind ma apuca cheful de munca, ma ghemuiesc intr-un colt si astept sa treaca, ca doar n-o tine o vesnicie…” 🙂

  4. Sătmăreanca spune:

    De reţinut leacul. Nu e nici dureros şi e şi la îndemână 🙂

  5. kmi spune:

    In acelasi spirit, am una care ma calca pe nervi:
    „Cine munceste, n-are timp sa faca bani”…asta nu-mi place deloc 😐

  6. Cristian China Birta spune:

    oricat mi-ar fi placut sa fiu io taticul textului in cauza trebe sa ma delimitez clar de paternitatea in cauza
    l-am primit pe mess
    nu am precizat asta tocmai in speranta ca unii vor crede ca io l-am scris
    😀

  7. Sătmăreanca spune:

    @ KMI
    Mult adevăr în spusele tale. Oare cum se pot face bani stând la ceva de băut? Poate găseşte Chinezu o reţetă şi pentru asta 🙂

  8. Ioan Usca spune:

    Crina, am eu soluţia:
    Când îmi dai pălinca, îmi strecori şi plicul. Astfel, voi putea şi să beau şi să plec cu euroii acasă…

  9. Sătmăreanca spune:

    Asta e soluţia pentru tine. Mai trebuie să găsim soluţia pentru mine, ca să am din ce să îţi strecor plicul. Bine că avem nevoie de o singură soluţie 🙂

  10. Oana spune:

    Promit sa fac o baie buna si sa dau cu spirt. Oleleu, cui i-ar place virusul asta? Chh

  11. Mordechai spune:

    Munca ? Uite poziţia asta n-am încercat-o. Perversă lume.

  12. Sătmăreanca spune:

    @ Oana
    Dacă îşi fac efectul să-mi spui şi mie 🙂

    @ Mordechai
    Ai timp, figurează la nr. 1, dar nu ştiu manualul.

  13. Ioan Usca spune:

    Te-ai devirusat?

    12+2…

  14. Sătmăreanca spune:

    Nu aş putea spune. Am încercat aseara reţeta Oanei, dar între timp m-a prins iar 🙂

  15. Ioan Usca spune:

    Trebuie să treci la un tratament sever. Ia-o pe Marieta şi hai la Patricia. Aici nu vei întâlni niciun virusat…

  16. kmi spune:

    Devirusat? Satmareanca? Mie imi pare imposibil, da’ mi s-a mai intamplat sa gresesc.
    Oricum, sa vina negresit la Patricia…chiar si fara Marieta.

  17. Sătmăreanca spune:

    De Patricia îmi mai fac timp din când în când, dar numai dacă mă primesc şi cu viruşi 🙂

  18. Ioan Usca spune:

    Vino cu viruşi cu tot, normal, că te devirusăm noi! După două coteiluri letale, să vezi cum ţi se rupe de muncă…

  19. kmi spune:

    N-au ei teama de virusi, de niciun fel. In plus, Caius fiind atat de constiincios in prestatie, nu-si fac griji.
    Vania, io pe Caius asta, il banui ca e cam „virusat”…

  20. Sătmăreanca spune:

    Ce să zic, voi chiar aveţi reţete miraculoase 🙂 Nu vă pot refuza…

Lasă un răspuns

