Leapşa – Io, despre mine…

Mândra KMI mi-a dat o leapşă la care ar trebui să răspund despre mine şi plăcerile mele. Spun ar trebui pentru că nu ştiu în ce măsură am şi făcut-o. Vedeţi voi.

1. Ziua cea mai frumoasă?
– Toate, sâmbătă în mod special.
2. Lucrul cel mai uşor?
– Asta ce fac eu acum.
3. Cel mai mare obstacol?
– Există aşa ceva?
4. Cea mai mare greşeală?
– Nu m-am născut un pic mai târziu.
5. Cauza răutăţilor?
– Neînţelegerea, pe fondul impulsivităţii.
6. Cea mai mare înfrângere?
– Nu am gustat din mâncarea asta. Nu recunosc nimic.
7. Prima necesitate?
– Sună ciudat întrebarea. Eu aş fi prima mea necesitate.
8. Cel mai mare defect?
– Perfecţionistă cu amănuntele care nu contează uneori.
9. Persoana cea mai periculoasă?
– Aşazişii prieteni.
10. Cel mai urât sentiment?
– Invidia, ura. Aici sunt pe aceeaşi lungime de undă cu KMI.
11. Cel mai frumos cadou?
– Orice, numai să fie roşu şi decapotabil 🙂
12. Cel mai bun remediu?
– O hoinăreală prin munţi departe de lume şi, dacă se poate, departe de România.
13. Protecţia efectivă?
– Este aşa ceva? Unde scrie?
14. Cele mai necesare persoane?
– Sătmăreanul, mama, prietenii – câţi să-i numeri pe degetele de la o mână.
15. Sentimentul cel mai frumos?
– Dragostea, respectul …

Răspundeţi şi voi dacă vreţi, măcar la o întrebare – două.

Despre Satmareanca
Ziaristă

20 Responses to Leapşa – Io, despre mine…

  1. kmi spune:

    Deci, cat am ras la „orice, rosu, decapotabil”…DA!
    Sunt total de acord cu raspunsul la „prima necesitate”: bravo!

  2. Ioan Usca spune:

    La cel mai bun remediu aş fi zis, desigur: vinul.

    Moderarea e bună, dar poţi scoate „verificarea cuvintelor”, că nu ajută la nimic. La setări, la opţiunea: Arătaţi verificarea cuvintelor? – bifezi: Nu.

  3. Sătmăreanca spune:

    @ KMI
    Prefer albastru, dar parcă dă mai bine roşu 🙂
    Altfel toată lumea mea se învârte în jurul meu 🙂

  4. Sătmăreanca spune:

    @ Vania
    Trebuie să recunosc că şi vinul poate fi un bun remediu în unele circumstanţe. O să ţin minte…

    Fie voia ta, părinte! 🙂

  5. Ioan Usca spune:

    Este bine ca pronumele personale care Mă vizează să fie majusculate (sau, cum ar zice o prietenă comună: maju-sculate).

  6. Sătmăreanca spune:

    Da, PĂRINTE! 🙂 E bine aşa?

  7. Oana spune:

    O sa fur si eu leapsa asta, dupa ce imi revin bine 🙂

  8. Sătmăreanca spune:

    Chiar te rog s-o furi! Dacă ţi-o dădeam, sigur nu îţi făceai timp. Parcă uneori e mai bine pe furate 🙂

  9. kmi spune:

    Eu asa si vad lepsele in blogosfera…pe furate, frate…mi se pare mult mai distractiv 🙂

    Incerca sa-mi explice un vizitator ca n-am prins regulile…i-am sugerat subtil, zic eu, ca nu-mi pasa de reguli (in aceasta privinta).

    Poate o fura si Vania ma gandesc…constat a-n-a oara ca are super idei si ar fi pacat sa le tina doar pentru el 🙂

    Tu n-ai vazut ce „culoare” am…normal ca „rosu” e culoarea care ma caracterizeaza =))

  10. Sătmăreanca spune:

    Regulile de aceia sunt făcute, ca să poată fi încălcate. Asta cred că e o vorbă din popor 🙂

    Îi sugerez şi eu VANIEI s-o fure. Până nu începe Săptămâna Mare 🙂

    Domnişoarelor mândre le şade bine cu roşu 🙂

  11. Ioan Usca spune:

    Nu fur nimic, deoarece tocmai mi s-a reproşat azi că fur flori din braserie!…

  12. Sătmăreanca spune:

    Dacă furi ca să le dai unei femei, se iartă! Am vorbit eu pentru asta 🙂

  13. Rebel spune:

    16. eu cu cine votez?

  14. Sătmăreanca spune:

    Dacă ai întrebat, răspunde 🙂 Sau vrei să ştii cu cine votez eu?

  15. Rebel spune:

    intrebarea e retorica… 🙂
    apropo, s-a lansat impotentul? Trasnea cred ca astepata cu nerabdare evenimentul…

  16. Sătmăreanca spune:

    S-a lansat, da. Da’ io nu înţeleg limba lor şi mă fac că n-am priceput nimic 🙂

  17. Rebel spune:

    am in schimb raspuns la intrebarea: eu cu cine NU votez?

  18. Rebel spune:

    n-au avut subtitrare? trebuia sa-l iei pe domnu’ Boer translator…

  19. Sătmăreanca spune:

    Aştepţi rugăminţi ca să ne spui cu cine nu votezi sau nu vrei?

    Domnul Boer nu era pe acolo şi, altfel, pare ocupat, căci nu ne-a răspuns la rugăminţile de la postarea anterioară 🙂

  20. Rebel spune:

    nu astept rugaminti… sint si eu ocupat… sau plecat in China… Bahrein.. japonia… nu mai stiu… il las pe bogdanel sa va spuna… el le zice asa frumos… de departe…

Lasă un răspuns

