Flori pentru toate florile

Lalele pentru toate florile. Două melodii şi un pic de ploaie, ca să crească mai frumos. Cred că am mai postat melodiile, dar mie îmi plac foarte mult şi reflectă starea mea de spirit. Ca să nu o mai lungesc, căci îmi folosesc cuvintele la altceva, ascultaţi Chris Spheeris. Tuturor florilor „La mulţi ani!” şi un gând special pentru Mândra de Camelia.

show_002518f0761e35(448, 46);

show_31deffc9bb4a19(448, 46);

Despre Satmareanca
Ziaristă

48 Responses to Flori pentru toate florile

  1. Ioan Usca says:

    Pentru Camelia nici nu poţi avea altfel de gânduri decât speciale!…

  2. Sătmăreanca says:

    Ştiam eu că întotdeauna găseşti ceva de spus. Nu pot tasta ceva fără să fie pleonasm 🙂

  3. kmi says:

    Yupyyyyyyyyyyyyy!

    Pot sa comentez. Deja, pusesem mana pe telefon sa te sun 😦

    Si tie si cititorilor tai, toate urarile mele de: santatate, noroc si numai succese!

  4. Sătmăreanca says:

    Am fost la plimbare prin Oaş, unde m-a prins o ploaie mai ceva decât cea din melodia pe care sper că ai ascultat-o, iar telefonul cred că era închis 🙂

    Mulţumesc pentru urări KMI!

  5. Adriana says:

    Am ascultat melodiile !
    Prima cu ploaia s-a potrivit exact cu ce a fost mai devreme in oras !
    Pacat ca a cazut si ghiata , acum ne-am luat adio de la cirese, caise …C-o fi si cu vremea asta ?! Tunete si fulgere ca vara !
    Minunate melodiile ! Cea cu ploaia este mai buna …mie cel putin mi-a placut mai mult decat cealalta !

  6. kmi says:

    🙂 Superba muzica…e un fel de poezie :). Multumesc.

  7. Sătmăreanca says:

    @ Adriana

    Bine ai venit pe blog!

    Melodia cu ploaia- „Eros raining” merge perfect cu ploaia de afară. Am încerc să acopăr cumva ploaia de afară. De aceea nu am auzit că a căzut gheaţă. Şi eu simţeam că pică cerul pe mine. Parcă îmi cădea pe cap, mai ales că sunt la ultimul etaj…
    La a doua piesă, mă gândeam că dansez prin ploaie. „Dancing With The Muse” se numeşte piesa.

    Te mai aştept!

  8. Sătmăreanca says:

    @ KMI
    Da, poezie nescrisă.L-am descoperit doar de câteva luni pe Chris Spheeris şi de atunci tot reascult ca să reczuperez tot ce nu am ascultat până acum 🙂

  9. Oana says:

    Crina, la multi ani, sa fii sanatoasa, sa ai putere si tot ce iti doresti sa ti se implineasca!

  10. Adriana says:

    Multumesc de urari Crina !

    Cu siguranta o sa mai vin !
    Pe Forumul GNV e cam liniste !
    Vad ca se muta lumea pe-aici si pe la Adam…, el nu mi-a urat bun venit pe blogul lui…:-((
    Ziceai ceva de plimbare prin Oas, sa inteleg ca tu esti acum in Negresti ?

  11. Sătmăreanca says:

    @ Oana
    Mulţumesc mult! Le transmit aceleaşi urări înzecit florilor din jurul tău!
    Şi vreau Şarama! 🙂

  12. Sătmăreanca says:

    OFF TOPIC

    Evrika! A venit curentul! Nu ştiu la voi cum e, dar un pic ce a plouat (mint, a fost furtună adevărată) la mine s-a luat curentul. Noroc că am fost inspirată să sun la deranjamente şi în juma de oră şi-a revenit. Să nu se mai repete, clar! Nu când scriu eu pe blog 🙂

  13. Sătmăreanca says:

    @ Adriana

    Eşti tot timpul binevenită!
    Eu zic că o să-şi revină şi băieţii de pe forum. Poate îşi pregătesc parfumul pentru stropit 🙂 Sunt perioade şi perioade, e primăvară şi posibil să aibă mai puţine idei. Cum o să înceapă campania sunt sigură că se vor anima iar.

    Adam Boer e mai rigid puţin la fazele astea sau poate mai nou în acest mediu. Bărbaţii cred în general că li se cuvin toate 🙂 (cei care doriţi o puteţi lua ca şi pe o provocare :)))

    Am fost în Negreşti Oaş peste zi, cât să prind o ploaie zdravănă şi acolo. Acum sunt în minunatul meu oraş Satu Mare 🙂

    Îmi pare rău că blogul nu poate fi la fel de interactiv ca şi înainte şi trebuie să moderez comentariile, dar aşa se întâmplă când bunul simţ lipseşte unora din jur.

    Mulţumesc încă odată Adriana!

  14. Ioan Usca says:

    Îţi dăruiesc o a 14-a floare, sub masca unui comment…

  15. Sătmăreanca says:

    A 15-a. Ca să fie fără soţ, că nu o murit nimeni 🙂

  16. Adriana says:

    Crina !

    Si la mine s-a luat curentu da numa cat sa faca pac-pac , deajuns sa ma scoata de pe net si sa se opreasca calculatorul !
    Am incercat de multe ori sa postez o imagine, insa n-am reusit , am pus-o pe forum la gazeta da nici acolo n-am reusit decat linkul sa-l pun !
    Oricum tin si eu sa te felicit si sa-ti urez un sincer „La multi ani !”-cu ocazia floriilor !
    Multumesc pt. cadoul cu piesele muzicale intradevar sunt deosebite !

  17. Anonymous says:

    Bine ca mai pot intra si anonimii pe aci!

    Macar cat sa-ti ureze LA MULTZI ANI!,tzie CRINA si tuturor florilor!

    Trasnea

  18. Sătmăreanca says:

    @ Adriana

    Mulţumesc mult! Coşul cu flori este superb. Pe blog nu poţi posta poze, dar poţi pune linkul cu copy/paste.
    Muzică o să vă mai dau din când în când dacă vă place, mai ales atunci când pleacă inspiraţia în vacanţă. Şi cam pleacă 🙂

    @ Trăsnea
    Dacă sunt celebri, anonimii pot posta 🙂

    Mulţumesc pentru urări! Acum văd că ai postat chiar de Florii, cu 1 minut după 00.00 🙂

  19. Anonymous says:

    Da……am fost promt ,tre sa recunosti!De Florii si de Revelion ce mai stau sa vad cand e 12 fix!hahahhaha

  20. kmi says:

    Oare te mai prind si eu? La multi ani sanatosi, fericiti si optimisti iti doresc!

  21. Sătmăreanca says:

    Eu ce să îţi mai spun KMI, după ce mi-ai urat tu atâtea? Să fie roşu, decapotabil, cu ochi de pisică. Să o porţi sănătăoasă, să ne trăieşti tot aşa frumoasă şi câte şi mai cîte în lună şi în stele 🙂 La mulţi ani Mândro!

  22. TreXeL says:

    La multi ani! sa ne traiesti! sa infloresti!
    te-ai molipsit cu muzica? 🙂
    cat am umblat io dupa melodia aia cand a aparut in reclama prima data acu vo 2 ani ! 🙂 oricum din ce vad aici ma bucur ca macar o melodie din „manelele” mele ti-a placut

  23. TreXeL says:

    P.S. daca stau putin si ma gandesc…. singuru om care i-ar trimite o felicitare lu nevasta-mea fix dupa 12 noaptea sunt eu, mereu facem asa. hmmmm incep sa am banuieli in ce priveste identitatea lu Trasnea

  24. sfinx667 says:

    La Multi Ani!… tot ce-ti doresti, sanatate si putere si impliniri si bucurii….esti minunata si-mi esti draga si gata satmareanco )()()(
    urari de bine tuturor sarbatoritilor si noua tuturor, zambetul prieteniei sa ne fie aripa…
    duminica senina,
    Sibilla

  25. Rebel says:

    La multi ani!

  26. Ioan Usca says:

    Să zic: La mulţi ani, Crina! şi-n sfânta zi a Floriilor…

  27. Sătmăreanca says:

    @ Trexel, Sibilla, Rebel, Vania

    Vă mulţumesc frumos pentru urări şi pentru că îmi sunteţi în preajmă.
    Am mai spus undeva că mi se pare ciudat să fiu sărbătorită aşa de Florii pentru că nu eram obişnuită. Doar în ultimii ani a devenit un obicei să fie sărbătorite şi numele florilor, nu numai floricile 🙂

  28. Sătmăreanca says:

    @ Trexel
    M-am molipsit de mult. Speculaţiile tale nu au nicio legătură. Nu gândeşte toată lumea ca şi tine 🙂

    @ Sibilla
    Rugăciunile tale au fost auzite. Chiar e o duminică senină. După ploaia de ieri, s-au deschis cerurile. Roşcovanco îţi doresc şi ţie tot binele din lume.

    @ Vania
    Titanii sunt mereu pe fază. Să te rogi şi pentru noi păcătoşii 🙂

  29. Darius says:

    La multi ani Crina!!!!!!!!!!!

    Io ca de obicei cu intarziere da tre sa precizez ca de dimineata am avut treba pe la „sediu” deci egzasta o explicatie.

  30. Sătmăreanca says:

    Ca de obicei, la tine se iartă orice 🙂 Merci, Darius!

  31. florin cristian mureşan says:

    sa traiasca florile si sa fie frumoase totdeauna. sarbatori fericie.

  32. Sătmăreanca says:

    Mulţumesc la fel, floare 🙂 Să trăiască şi bărbaţii pe lângă noi. Florinii şi restul 🙂

  33. florin cristian mureşan says:



    Dedicatie românească de Florii de la un florin.

  34. Sătmăreanca says:

    Hruşca… Un copac cu flori şi un colţ uitat de cer! Mulţumim! Nu l-am mai auzit de un veac.

  35. kmi says:

    Ma gandeam ca ne tot uram de 3 zile (exagerez, da’ e intentionat :)) „La multi ani!” si toate cele si azi, exact azi, n-o sa pot 🙂
    Acum, iti dai seama ca-s cam in pana de idei, ca s-au cam spus toate…dar stiu una si n-am spus-o pana acum…chiar daca s-a subinteles; deci:
    „Ce-mi doresc eu mie, iti doresc si tie” 🙂
    La multi ani!

  36. Sătmăreanca says:

    De aceia sunt prietenii, să-şi tot ureze. Dacă nu ei între ei, atunci cine? 🙂

    Şi eu ce să îţi mai doresc în plus, pe lângă ce-mi doresc mie? Aceeaşi urare cu roşu şi decapotabil, eu am spus că vreau albastru 🙂

  37. Mioara says:

    La multi ani, Crina! sa fii fericita, iubita, vesela, sanatoasa si sa ii ai alaturi mereu pe cei dragi tie.

  38. Sătmăreanca says:

    Mulţumesc Mioara! Un gând bun pentru toţi cei dragi ţie! Poate mai iei un pic de respiro şi mai scrii ceva pe blogul tău 🙂

  39. eu... says:

    La multi ani, Crina!!! Toate lucrurile bune sa ti se intample! Si sa fii fericita! Si sanatoasa si baftoasa!!!!
    Sper ca a fost o zi cu mult soare la tine, acolo ::))

  40. Sătmăreanca says:

    Soarele pe tot frontul de Vest. Am vorbit de ieri când a plouat pentru toată săptămâna. Azi a fost zi de primăvară cu multe flori, şi afară şi în suflet 🙂

    Mulţumesc mult mult, Teo!

  41. Adriana says:

    Poza cea noua este mai reusita !
    Nu stiu daca-i mai actuala , dar este mai reusita !

  42. Sătmăreanca says:

    Mulţumesc Adriana! Pun doar poze actuale pe blog, aceasta am făcut-o ieri. Cealaltă era făcută în urmă cu vreo două săptămîni. Şi mie mi se pare mai reprezentativă aceasta pentru cum sunt. E mai naturală 🙂

  43. Oana says:

    Cum a decurs cheful? Vreau detalii. Vreai Sarama, vreau detalii :)) Iti mai las si aici adresa de mail. Poti sa o publici, oricum e publica: oanastoicamujea@yahoo.com

  44. Sătmăreanca says:

    @ Oana
    Secret de stat! Daca nu imi dai tu Sarama, fac eu altfel rost de ea. Mai bine mi-o dai tu 🙂 Merci pentru adresa. Iti scriu maine…

  45. Ioan Usca says:

    Atât vorbeşti cu Oana despre Şarama, încât mi-a trăznit o poantă, dar, dacă o zic, mi-e că mă excluzi din blogroll…

  46. Sătmăreanca says:

    @ vania

    Nuci dacă mă plăteşti nu te exclud. Dar cum e aprilie, niciodată nu se ştie 🙂

  47. Bibliotecaru says:

    Chiar nu mai ascultasem de mult
    Chris Spheeris. Mulţam!

  48. Sătmăreanca says:

    Mă bucur că ţi-a plăcut!

Lasă un răspuns

