BlogNord meets NordBlog! Întâlnire de bloggeri cu bloggeri

Gata, ne-am hotărât! Ne-am, adică io şi Chinezu’. Şi am pus bazele teoretice ale întâlnirii dintre bloggeri sătmăreni şi bloggeri maramureşeni. Teoretice, zicem, pentru că deocamdată doar facem anunţul pentru ca lumea să se poată înscrie şi apoi ne vom ocupa de detalii mai mult sau mai puţin semnificative cum ar fi locaţie, program şi alte alea. Mai jos aveţi tentativa de anunţ „OFICIAL” (varianta de Maramureş, aprobată tacit şi de Sătmar):

BlogNord meets NordBlog!

Haideţi să haidem să ne întâlnim blog cu blog şi om cu om, tovarăşi între ale blogărealei din Satu Mare cu cei din Maramureş. Ocazie cu care vom dezbate hermeneutica periodicităţii postărilor (la o bere), vom analiza cât de mare le e unora blogul (la un vin) şi, evident, vom bea o bere şi un vin. Bloggerii-doritori a participa la întrunirea interjudeţeană sunt rugaţi să se înscrie ori prin comentarii la acest post ori pe adresa de mail pentru care cei curioşi o ştiu. Întâlnirea se vrea undeva în a doua jumătate a lui mai, undeva în Baia Mare. Anunţăm mai încolo ce şi cum. No bun. Băgaţi mare!

PS. Maramureşenii s-au înghesuit deja să se înscrie aici, aşă că nu vă faceţi de minune nici voi 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

30 Responses to BlogNord meets NordBlog! Întâlnire de bloggeri cu bloggeri

  1. Oana says:

    Bine ca va intalniti voi 🙂

  2. Sătmăreanca says:

    Bine că vă facem în ciudă 🙂

  3. Ioan Usca says:

    Mă gândeam să trec şi eu pe-acolo…

    De regulă, după prima sticlă de vin, ceilalţi nu mai trebuie să se obosească să vorbească, căci compensez eu neputinţele tuturor…

  4. Darius says:

    I’m in. Da propun ca locul de desfasurare sa fie ceva cu multa multa verdeata daca tot e primavara.

  5. Darius says:

    Am uitat. Desi e intalnite SM – MM io propun sa il invitam si pe Unguru ca si el e de-al nostru(Vania s-a autoinvitat asa ca pe el nu mai tre sa il invitam:)).

  6. Ioan Usca says:

    Mi-am zis că, dacă tot aştept să fiu mituit electronic, voi îmbătrâni nemituit. Aşa că, dacă nu vine mita la Vania, merge Vania la mită.

  7. Darius says:

    Io, unu, de-abia astept sa te vad.

  8. Rebel says:

    pentru Vania, mai ca m-as duce si eu… da’ inregistrati voi… daca nu voi, serviciile… 🙂

  9. Ioan Usca says:

    Unde e Vania e şi serviciile, da’i drept că nu chiar toate şi nu cele mai bune…

  10. Adam Boer says:

    Eu vin la un vin, iar servicii numai peste patru stele.

  11. Rebel says:

    serviciile de care vorbesc eu e una, alea de la Patricia e altele… 🙂

  12. Ioan Usca says:

    La Patricia e toate felurile de servicii: şi-şi…

  13. kmi says:

    „Bine ca va intalniti voi” – am incheiat citatul =))
    Vania, iti apreciez principiile „daca nu vine mita la Vania, merge Vania la mita” – foarte corect!
    O zi buna tuturor!

  14. Rebel says:

    Onici face parte din serviciile secrete sau comunitare? Caius eu am banuieli ca e „infiltrat”… prea se ocupa cu treburi murdare…

  15. Ioan Usca says:

    Onici e de proximitate.
    Caius e-n drum spre Satu-Mare, cred că a ajuns deja pe la Buziaş şi, dacă nu se va găsi vreun tont să-l îndrume, mâine ar putea să se afle-n Craiova…

  16. Rebel says:

    ce sa faca-n Satu Mare? are blog sa vina la intilnire? el scrie maxim pe peretii buzii din Patricia: 8989… sună-mă sunt opărită… 🙂

  17. Sătmăreanca says:

    Wow câţi v-aţi înghesuit! Puţini, da’ buni. Nici cafeaua nu mă lăsaţi s-o beau ca lumea 🙂

    Văd că ne-am adunat mai mult de-o Dacie şi propun ca unul să se ofere să aducă Vania la mită…

    KMI, te cooptăm şi pe tine în gaşca bloggerilor din Nord. Io aş zice din Nord-Vest, dar e cam lung 🙂

    Când pisica nu-i acasă joacă Onicii pe masă 🙂

  18. kmi says:

    Iti multumesc pentru propunere, e bine sa simti ca „apartii” unei comunitati…cel putin eu ma simt bine 🙂
    La vremea cand va veti intalni, de data asta, eu voi fi „ucenic de zugrav” :)…cu lucrarea pe terminate.
    Dar, data viitoare, cine stie? 🙂

  19. TreXeL says:

    io am fix 10 licitatii pana in 8mai si mai e si pastele asa ca nu contati pe mine. deh, unii mai tre sa si munceasca pt ca altii sa se distreze 😛

  20. Sătmăreanca says:

    @ KMI
    Data viitoare va fi în Satu Mare, aşa că musai va fi să vii. Nu se va mai ierta nimic 🙂

    @ Trexel
    Bine că ne-ai spus programul. În anunţ zice clar că în a doua parte a lunii mai. Aşa că pentru atunci nu ai nicio scuză 🙂

  21. sfinx667 says:

    dar prin august incolo…poate coborati si voi de prin nordurile marete….gasim un locusor mai ” accesibil ” tuturor….si, si, si….ioi, visez deja, si-s zbuciumate rau visele mele….da musai sa luati in calcul si asta, altfel protestez si o iau razna, nu ca n-as fii…dar , inimioara mea va cere, setoasa fiind de tainicele mistere….
    satmareanco, inima mi-e franjuri, parul valvoi, mainile nerabdatoare de zvacnete (…sa iau damigeana sau sa ma limitez numa la o uiaga doua… ) navalnice….mi-e dor de voi si mi-e pofta de verdele vostru avant…. fa ceva cu mine, ca ma risipesc, adunati-ma de pe miristi,altfel ma imbalsamati, si, nu ma clonati ca e jele…
    o zi senina si zambitoare tuturor
    Sibilla

  22. TreXeL says:

    lol, vezi? n-am timp nici sa citesc pana la sfarsit
    om face cumva

  23. hnu says:

    subsemnez si eu 🙂 cu conditia sa fiu in oras (adica nu la capitala).

  24. Darius says:

    Deci stai ca io amu am citit mai cu atentie si cre ca m-am enervat. Deci cum adica am aprobat tacit? Pai da io-s satul de la partid sa tot aprob tacit si aici e la fel? Nici aici nu functioneaza democratia?
    In concluzie doresc sa precizez ca este inadmisibil ce se intampla dar totusi, avand in vedere ca am promis, de venit o sa vin.

  25. Sătmăreanca says:

    @ Sfinx
    Musai să coborâm! Facem cumva şi ne teleportăm 🙂

    @ Trexel
    Vezi că te-am prins! 🙂

    @ HNU
    Ştiam eu că ne vom înmulţi cât îi Maramureşu 🙂

    @ Darius
    Am probat tacit textul anunţului pentru că nu aveam vreme să concep altul. Dacă nu îţi place vinul, adu tu altul de Bruxelles 🙂

  26. urbanreality says:

    eu vin cu vinul si ma inscriu si eu 😀

  27. Sătmăreanca says:

    Vinul de Carei e bun, dacă nu mă înşel în privinţa locaţiei. Eşti binevenit! 🙂

  28. urbanreality says:

    Nu te-ai inselat in legatura cu locatia si imi tin cuvantul vin cu vinul 😉 nu de Carei ci cu Tokaji 😉 .

  29. Sătmăreanca says:

    De obicei nu mă înşel 🙂 Bun şi Tokajul 🙂

  30. Pingback: Blogheri neserioşi « Sătmăreanca

Lasă un răspuns

