Paşti fericite!

Pentru majoritatea românilor, pregătirea Paştelui înseamnă mai întâi curăţenia şi bucatele care se fac în casă. De Paşti se fac sacrificii violente precum tăiatul mielului şi spartul ouălor, se prepară alimente rituale, se aprind luminile. Se spune că se deschid mormintele şi cerurile.
De Înviere, vă doresc să vă deschideţi sufletele, căci Sărbătoarea Paştelui este simbol al luminii, sacrificiului şi purificării. Să vă deschideţi sufletele, să luaţi lumină, să credeţi, să iubiţi şi să speraţi.

Despre Satmareanca
Ziaristă

29 Responses to Paşti fericite!

  1. Ioan Usca spune:

    Credem, iubim, sperăm… Ce-am mai putea face, după aşa îndemn imperativ?

    Sărbători fericite!
    (Tot repet formula asta, cu un gând ascuns…).

  2. Sătmăreanca spune:

    Nu e admis niciun refuz. Musai să faceţi aşa!

    Sărbători luminate! 🙂

  3. Rebel spune:

    Sarbatori fericite tuturor!

    Treceti si pe la mine … v-am postat o dedicatie…

    PS:Bucurati-va de linistea de dinaintea furtunii… 🙂

  4. Oana spune:

    Am trimis o groaza de felicitari si se pare ca nimeni nu le-a primit 🙂 Asa ca iti urez aici un paste minunat! Sa ai parte de lumina, caldura, iubire si sanatate. Sarbatori fericite!

  5. Ioan Usca spune:

    Mie mi-e de iepuroi… Măcar, dacă n-ar avea dinţii ăia! Plus că-i plin de păr, şi lasă pe covor…
    Anul trecut, am dat cu aspiratorul trei ore după el.

  6. Laura spune:

    Paste fericit si numai impliniri! 🙂

  7. kmi spune:

    Eu acum m-am linistit (cumparaturi, curatenie…n-am spalat masina, sa fie si ea „curata” de Paste, dar nu mai pot. Mananc si eu ceva, pe ziua de azi si dorm putin, sa rezist la noapte).
    Doresc tie si familiei tale, un Paste minunat, sa fiti sanatosi, norocosi si fericiti si, nu in ultimul rand, tot ce va doriti sa se indeplineasca.
    Paste fericit!

  8. Sătmăreanca spune:

    @ Rebel
    Mulţumim la fel! E repetiţie, dar nu-mi vine în cap altă formulă de a răspunde.
    Trecem şi pe la tine, cel puţin eu. Deocamdată e soare şi mă bucur de el, prognoza pe luna viitoare nu am auzit-o încă 🙂

  9. Sătmăreanca spune:

    @ Oana
    Am primit felicitarea, intrase la spam. Dar am înţeles că e un spam frumos. Mulţumesc! Probabil face faţă cu greu netul la câte se trimit. Numai eu am întârziat 🙂
    Paşti fericite, Oana! Sărbători liniştite şi pline de miracole!

    @ Vania
    Dar dacă vine bine de acasă iepuroiul merită să aspiri după el 🙂

  10. Sătmăreanca spune:

    @ Laura
    Sărbători pline de împliniri şi bucurii!

    @ KMI
    Eu abia acum m-am liniştit, dar nu pot să spun că am dat cu sapa. Până să vină Învierea dau o fugă la mama să văd cum au ieşit ouăle roşii şi restul. Asta ţi-am spus-o numai ţie, restul nu văd şi nu aud 🙂

    Pe lângă ce am urat în postare, ce să mai zic? Îţi doresc un Paşte în linişte, cu iepuraş bogat, cu bucurii şi vise împlinite! Restul urmează să le spun la telefon 🙂

  11. Bibliotecaru spune:

    Sărbători Pascale Fericite!

  12. Anonymous spune:

    sa speram ca pe la toti trece iepurasul,desi eu am doar o dorinta sa-mi aduca .Anul asta sper sa nu faca la fel ca si in anii trecuti(ma refer doar la ultimii doi).Claudio.

  13. Anonymous spune:

    Hai sa fie si comentariul cu numarul 13,poate aduce noroc.(12+1 daca asa vreti voi)Claudio

  14. Ioan Usca spune:

    Încă odată, Sărbători fericite!

  15. Alex Mazilu spune:

    La fel !
    😀

  16. TreXeL spune:

    să…să..să..rbatori fericite la toata lumea!
    si ar fi misto ca fiecare dintre voi sa va ganditi la o persoana la care sigur n-ati vrea sa-i urati nimic, ca va e dusman sau v-a suparat sau v-a jignit, puneti maine mana pe tel si urati-i toate cele bune. e chiar asa de greu? va costa ceva?

  17. Anonymous spune:

    trexel- mul…mul..mul.tumim,la fel.Claudio

  18. sfinx667 spune:

    Hristos a Inviat !
    Sarbatori Binecuvantate , Luminate si Fericite, noua tuturor !
    respecte si pretuire,
    Sibilla

  19. Rebel spune:

    @Trexel
    imi poti face rost de numarul de telefon al procurorului care in ciuda faptului ca familia fetitei nu a depus plingere si judecatorii au hotarit anchetarea in libertate, au cerut retinerea in arest a lui kosor? i-as ura ca de acum incolo sa aiba parte de un paste la fel de fericit ca al lui kosor…
    PS: scuze, nu m-am putut abtine… 😦

  20. Ioan Usca spune:

    Hristos a înviat!

  21. Anonymous spune:

    HRISTOS A INVIAT!Sarbatori fericite si Paste Fericit.DOMNUL sa fie cu tine sa-ti lumineze calea si gindurile.Un anonim UNGURU.

  22. Sătmăreanca spune:

    @ Trexel
    De costat nu costă, dar eu una nu ştiu pe cine să sun 🙂

  23. Sătmăreanca spune:

    Adevărat a Înviat!

    Vă mulţumesc tuturor, încă odată, pentru urări.

    Bibliotecaru, Alex, Claudio, Trexel, Sibilla, Unguru, Vania … să aveţi un sărbători luminate în pace alături de cei dragi!

  24. kmi spune:

    Hristos a inviat!
    Sa ai parte de zile linistite, sa te bucuri de Sarbatoarea de Paste alaturi de cei dragi si sufletul tau sa se imbogateasca in aceste zile cu lumina si pace.
    Am un zambet pe fata…am si dormit cu el si m-am trezit zambind :). Iti doresc tot binele din lume, si tie si celor dragi.

  25. Adriana spune:

    Buna Crina si Hristos a inviat iti urez si eu la randul meu tie si tuturor care trec pe-aici ! Ce bine ar fi ca aceasta minne a invierii sa tina mult si bine ! Insa viata de zi cu zi ne-a invatat spun eu din pacate ca orice minune tine 3 zile :-((( !
    Pacat , mare pacat , oamenii nu mai sunt buni decat de Craciun si de Paste , sau cel putin incearca sa fie buni !
    Apropo’s speram sa mai postezi ceva melodie , ceva care sa mearga cu bucuria din sufletele noastre acu de inviere ! Cea cu ploaia ai posta-o la fix ! Chris Spheris este ceva deosebit , n-ar strica un album compet :-))))

  26. Sătmăreanca spune:

    @ KMI
    Adevărat a înviat!
    Numai oamenii minunaţi pot primi lumina Învierii. Te numeri printre ei. Să o porţi în suflet tot timpul şi să te călăuzească în viaţă spre ţelurile ce ţi le-ai propus. Tot ce îşi doreşti să se împlinească!

  27. Sătmăreanca spune:

    @ Adriana
    Adevărat a înviat! Mulţumesc la fel pentru urări! Ai dreptate, oamenii încearcă să fie mai buni doar două -trei zile, mulţi nu reuşesc nici atunci. Eu zic că dacă noi reuşim şi suntem împăcate cu noi înşine, trecem mai uşor peste răutăţile celor din jur. Sărbători luminate, ţie şi familiei tale!
    M-am conformat şi am postat şi un pic de muzică. Consider că cele două piese pe care le-am ales se potrivesc cu starea de spirit a Paştelui… Sper să îţi placă 🙂

  28. Mioara spune:

    @ Crina

    Hristos a inviat!

    stau sa ma gandesc – ce pot sa ii urez unui om vesel, tonic, fericit (pentru ca mie asa mi se pare ca esti)…chiar nu stiu ce sa-ti urez. 🙂 s-au spus atatea incat nu stiu daca mai crede cineva ceva. asa ca inlocuiesc urarile cu o declaratie. imi placi tare mult, imi place stilul tau franc, fara ocolisuri si sper sa ramai asa. iti doresc numai bine, Crina, sa ai parte de tot ce e mai frumos pe lume. cu drag.

  29. Sătmăreanca spune:

    @ Mioara
    Adevărat a înviat! Sarbatori cu lumina multa si multe bucurii să ai!
    Eu ce as putea spune despre o femeie rebela, cand femeile de acest fel sunt putine si pe placul meu 🙂 Am zis eu mai demult ca o punem de o organizatie feminista, nu de aceia in care actorii plang pe la colturi, ci una de adevarate razboinice 🙂

Lasă un răspuns

