Mândri-s!

Că tradiţiile sunt greu de păstrat în ziua de azi ştim toţi, dar oşencuţa bixădeană din imagine a simţit-o şi la propriu.

Vreo 20-30 de kile de podoabe nu sunt uşor de purtat. Mândri-s! Dar nici Mitru Fărcaş nu e de lepădat…

PS. Ajutaţi-mă să pun pozele ca lumea, căci wordpress-ul ăsta nu vrea să se împrietenească cu mine 😦

Despre Satmareanca
Ziaristă

43 Responses to Mândri-s!

  1. Vania says:

    Nu pot spune tare despre poze, că pe urmă ştiu toţi să le pună…
    Aia cu gardul vopsit a ajuns prima-n top!

  2. kmi says:

    Le canta Dumitru Farcas intr-un mare fel…si osencuta din poza e draguta foc (si nu cred ca-i de la podoabe).:)

  3. Trexel says:

    ti-a trebuit wordpress :))))))))))))))))))))))) :PPPPPPPPPPPPP
    nie nie nie nie

  4. satmareanca says:

    @ Vania
    A ajuns prima şi nici măcar nu e a mea 🙂

    @ KMI
    Aşa-s oşencuţele mândre 🙂

    @ Trexel
    Las că aflu eu şi cine râde la urmă… Puţintică rabdare… 🙂

  5. Vania says:

    Poza n-o fi fost a ta, dar ai ştiut s-o pui în valoare mai bine…

  6. satmareanca says:

    Nu stiu cât contează topul, poza lui Mordechai, însă, este de milioane 🙂

  7. Darius says:

    Da di ce te sfadesti cu wordpressu?? Ce nu vrea sa faca?

  8. Oana says:

    Crina, wordpressul e putin suparat pe tine, prea ajunsasi repede in top, na, ti-o meriti 😀

  9. satmareanca says:

    @ Darius
    Wordpressul nu vrea să-mi adauge imagine. Musai să o uplodez pe alte site-uri de hosting, aş am reuşit …

    @ Oana
    Wordpressu te înalţă, tot el te coboară… Vă las şi pe voi să urcaţi acum 🙂

  10. Victor says:

    Crina, eu nu vad nici o poza…

  11. Victor says:

    PS Pozele pe care le adugi trebuie micsorate cat de cat. Sa nu ocupe mai mult de 100KB. De unde ai luat poza?

  12. Victor says:

    My dashboard/Write/Add media si click pe primul icon. Daca nu incarca, incearca cu un alt browser de exemplu Firefox. Apoi insert into post/ save all changes si gata.

  13. satmareanca says:

    Păi aşa am încercat şi nu funcţionează, era la mintea cocoşului…

    Poza e din arhiva ziarului. Culmea e că mă pricep şi la photoshopuit, le micşorez şi le fac tot ce le trebuie, dar nu vor să se încarce 😦 Mai încerc …

  14. Victor says:

    Ti-am scris incearca cu Firefox. Download-eaza-l de pe internet. Este freeware. Cu ce lucrezi cu Internet Explorer?

  15. satmareanca says:

    @ Victor
    Da, cu IE, o să încerc să instalez Firefox dacă tu zici că funcţionează. Nu io, jumătatea, că îmi prind degetele. Aşa că transmit rugămintea 🙂
    Merci Victor!

    PS. Sătmăreanuuuu, mă auzi? Instalează-mi Firefoxul 🙂

  16. Victor says:

    Crina, astept vesti. 🙂

  17. Victor says:

    Crina, inca ceva : sterge poza din post inainte de a o incarca din nou.

  18. satmareanca says:

    Mulţumesc mult pentru ajutor, Victor. Dau de veste mai încolo, după ce-mi termin treaba în redacţie 🙂

  19. rebel says:

    eu ramin la problema mea cu wordpreshul asta: nu trimite notificari pe mail!!!! iar sa caut de nebun? rss-ul nu face fatza la cit se comenteaza aici… 🙂
    osenii-s mindri in romania… mai incolo de austria se degradeaza… :))

  20. rebel says:

    eu ramin la problema mea cu wordpreshul asta: nu trimite notificari pe mail!!!! iar sa caut de nebun? rss-ul nu face fatza la cit se comenteaza aici… 🙂
    osenii-s mindri in romania… mai incolo de austria se degradeaza… :))

  21. satmareanca says:

    Rebel,
    Mândri îs la ei acasă, tot mai rar, da mândri 🙂

    Păi tu vrei să primeşti atât de multe mailuri? Cum le faci faţă? Dacă da, cerem ajutor …

    Heloou world, care ştiţi cum poate primi Rebel notificări prin mail la comentariile de pe acest blog? 🙂

  22. Victor says:

    Crina, in primul rand ar trebui sa stergi poza pana o incarci ca lumea pt ca se incarca greu pagina. Nu exista optiunea de notify by e-mail cand se comenteaza pe alt blog ci doar pe blogul propriu. Daca intrebarea este cum se activeaza notify by e-mail atunci cand se comenteaza pe propriul blog am raspuns. Daca nu, nu! 🙂

  23. Oana says:

    Crina, te-ai imprietenit cu wordpress-ul?

  24. urbanreality says:

    si eu m-am perindat pe blogger, dar tot mai bine e pe wordpress.

  25. satmareanca says:

    @ Victor
    Am Firefox şi tot nu vrea! Îmi încarcă poza, dar când clickuiesc pe „insert into post” se blochează şi nu mai vrea 😦
    Mulţumesc şi pentru precizările pentru Rebel. Lasă-l să răsfoiască tot blogul 🙂

    @ Oana
    M-am foarte împrietenit cu wordpress-ul, a fost dragoste la prima vedere, dar el nu vrea să mă iubească la fel de mult. Nu vrea pozele mele şi basta 😦

    @Urban
    Într-adevăr este mult mai bine 🙂

  26. Victor says:

    Crina, cat spatiu ocupa poza? Eu lucrez pe MAC OS X dar daca tu esti pe Windows, da click dreapta proprietati si vezi ce dimensiune are. Raspunde-mi. Ma duc la mine ca e Revolutie acolo 🙂 Te urmaresc. 😉

  27. satmareanca says:

    Pozele sunt mici, 45 kb. Mă mai străduiesc să-i dau de capăt …
    Urmăresc şi io revoluţia 🙂

  28. Victor says:

    😉

  29. Victor says:

    Incearca sa stergi postul.Si sa o iei de la capat cu Firefox.

  30. mioara says:

    Crina, cred ca e ceva general. Nici eu nu reusesc sa incarc poze, nici fisiere video de pe youtube. nu merge si basta. acum vad ca au luat-o razna si avatarurile…sper ca se va rezolva cat mai repede.

  31. satmareanca says:

    @ Victor
    Nu merge nici cu post nou. Probabil nu funcţionează ca lumea upload-ul în wordpress.

    Dacă şi Mioara spune la fel, aşa e. O să caut alt site de host pentru poze până reuşesc aici. Le încarcam cu imageshake, dar mai ştiam şi altele. Ori, nu mai bag poze şi o să scriu. E mai simplu. Sau poate nu 🙂

    @ Mioara
    Gângăniile le-am anihilat. Nici poze, nici muzică, nici nimic. Atunci doar scriem 🙂

  32. Victor says:

    Crina, eu am bagat niste monstruleti. 🙂 Sunt super haiosi.

  33. Oana says:

    Crina, acum serios, trebuie sa instalezi ceva, nu am idee ce, dar mai face si la mine asa. Sa vezi cand nu ti-o merge youtube-ul. Hehe…

  34. satmareanca says:

    @ Victor
    Ţi-am văzust moştri, după aceia am băgat şi eu gândacii. M-am răzgândit între timp pentru că feedbackul a fost negativ :). Las fără …

    @ Oana
    Se rezolvă toate, doar puţintică răbdare trebuie 🙂

  35. Victor says:

    Crina, si la mine feedbackul a fost negativ dar nu m-am lasat impresionat. Au pus presiune pe mine dar am rezistat eroic. Sunt mult prea haiosi ca sa renunt. Si in plus ii umanizeaza. 🙂 🙂

  36. satmareanca says:

    Aşa arată oamenii în viziunea ta? Monştri mici? 🙂 Sunt haioşi tare, oricum. Nu din cauza feedback-ului i-am scos, oricum nu-mi plac pozele multe că mă derutează la citit. Am şi io o fiţă de moment:)

  37. Maria Barbu says:

    Ce frumoase podoabe! vreau si eu. Crezi ca trebuie sa ajung pana acolo ca sa-mi iau? Desi, chiar nu mi-ar strica un drum pana in lumea aia adevarata, ca Bucurestiul e din ce mai mult o fictiune!

  38. manuela says:

    are silviu ghetie niste poze cu nunti in bixad (si nu numai). daca dragostea ta cu worldpress a ramas neimpartasita, incearca la el. il gasesti pe site-ul 7zile.

  39. satmareanca says:

    @ Maria Barbu
    Mulţumesc pentru vizită! Musai să vii pe aici! De altfel, cred că ai fost anii trecuţi, cândva,la Zilele Poesis, dacă nu mă înşel. Nu sunt la tot colţul lucruri adevărate la noi, dar se găsesc şi din acestea destule. Iar acum e vremea sărbătorilor şi se văd mai bine 🙂

    @ Manuela
    Merci de recomandare. Cum spuneam, nu pozele îmi erau baiul, ci postarea lor. Dar cum sunt fan foto, o să bag o geană 🙂

  40. Victor says:

    Eu as zice ca gropile,mizeria si mitocania din Bucuresti sunt destul de reale si nu prea au legatura cu fictiunea. Dar ne putem inchipui si ca praful este de fapt aerosol. In sens metaforic desigur.

  41. satmareanca says:

    Şi aerosolul face bine. Ia să dau şi eu o fugă. Pentru o cură de-asta merită 🙂

  42. Victor says:

    Ma ofer ghid. te duc intr-o zona plina de aerosoli. O sa tragi in plamani atata aerosoli de n-o sa-i poti duce. 😉

  43. satmareanca says:

    Cred că nu sunt greu de găsit 😛

Lasă un răspuns

