Blogheri neserioşi

Mă declar blogheriţă neserioasă. Şi cum m-am declarat, musai să mi se ierte. Din motive de campanie electorală şi de dureri de cap, mult trâmbiţata „BlogNord meets NordBlog!” se amână pentru o dată necunoscută din luna iunie. De comun acord, pentru că nu ne-am putut înţelege asupra unei date pe parcursul lunii mai, din motive de program dat peste cap de chestiile electorale, Eu şi Chinezu’ am hotărât să amânăm întâlnirea tovărăşească a blogherilor sătmăreni şi maramureşeni până după ce se termină circul. Atunci ne vor pica mai bine şi pălinca şi caltaboşii. Chiar dacă nu se coc castanele, iarba a fi măcar mai verde în Maramu’.

Până atunci, puneţi caltaboşii, pălinca şi vinul la rece.

PS. Că tot vorbesc de blogheri sătmăreni, băgaţi ochiul la Rebel, care i-a produs un clip mişto primarului Ilyes. Rămâi dator cu pălinca! 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

15 Responses to Blogheri neserioşi

  1. Vania says:

    Bravos! Şi eu îmi făcusem valijoara…

  2. Darius says:

    Pai si io acuma ce s afac ca mi-am luat ceapa, slanina, branza????

  3. rusine! un rahat de campanie electorala e mai important decit intilnirea bloggerilor? a doua oara rusine! 🙂

  4. rebel says:

    se invirte pamintul si fara intilnirea asta… 🙂 avem de lucru sa ne implinim wish-urile! cele din wishfull thinking… vom vedea la final cine ride… salut aparitia lui „do it yourself sm”. habar nu am cine e nici nu vreau sa stiu, dar sint convins ca se vor chinui altii sa afle… 🙂

  5. Oana says:

    Bine asa, ca ma ofticam 😀

  6. satmareanca says:

    @ Vania
    Despachetează! E, na, grăbit mai eşti! 🙂

    @ Darius
    Le dai la alţii. Şi aşa se plângeau azi unii prin pieţe că pesediştii ieşiţi în campanie nu dau nimic 😀 Dar despre asta o să scriu o post, dacă-mi iese.

    @ Horia
    Aşa ziceam şi io, dar, culmea, nu mă prinde ruşinea deloc. Campania nu e neapărat importantă, ziarul e şi acum e mai mult de lucru. Rebel ştie de ce 🙂

    @ Rebel
    Ce e cu „do it yourself sm” că nu am înţeles?

    @ Oana
    Ăsta era şi scopul, să te oftici. Nu mi-a ieşit pasenţa.
    În sfârşit am intrat în posesia Şaramei. După ce trece campania electorală, un an nu mai auziţi de mine până o citesc. Doamne, mult ai putut scrie 😉

  7. rebel says:

    e cineva care a comentat la mine pe blog… pare ok ca mesaj pe blogul lui (ei, daca e cazul). ca tot te plingeai de criza de anarhisti… asta e antiglobalizare

  8. georgescu radu says:

    salut ! sunt mai nou pin lumea blogurilor sper sa purtam discutii aprinse in viitor:)

  9. Vania says:

    Am despachetat, ce să fac?
    Bine-ai revenit!

  10. satmareanca says:

    @ Radu Georgescu
    Bine ai venit! Te mai aştept pe aici! Blogăreală aprinsă! Pompierii sunt pe fază 🙂

    @ Vania
    Mi se pare normal, oricum trenurile erau ocupate cu ungurii 😉
    Abia am fost plecată câteva ceasuri la nişte boace oşeneşti, credeaţi că am dispărut? 🙂

  11. Azi ti-am cunoscut candidatii, am bloggerit dupa ei si sunt mai la curent decat cu astia ai mei, din sector. M-am conversat si cu domn’ doctor Coica, daca n-o fi fost cineva de prin stafful de campanie, care da la clape pe bloguri. I-am postat si lui Rebel cele necesare, asa ca o s-o dau pe palinca, cum am invatat de la Vania. Intelegi tu apropoul.

  12. satmareanca says:

    Doctorul nu a fost sigur, cu el am băut pălincă şi am mâncat azi caltaboşi în oşenime, deşi locul lui ar fi fost prin oraş azi (mă mănâncă limba, ce să-i fac). Deci ne dau caltaboşi! Şi nu ne-au dat numai nouă. Erau peste 1.000 de guri acolo 🙂
    Aveau şi pălincă, Simona. A mai rămas destulă :)))

  13. satmareanca says:

    @ Rebel
    Anarhismul nu trebuie să se nască în campanie 😉

  14. kmi says:

    12+2 – cum o fi scapat?

    auzi? pai ce? numa’ Oana se oftica? si eu ma ofticam si ne-am unit energiile 🙂

    Bine te-am regasit!

  15. satmareanca says:

    Apăru Mândra! 🙂 Fug la serviciu şi revin:)

Lasă un răspuns

