Târgul de la tarabă…

Tocmai când ziceam că mai anostă campanie electorală decât aceasta nu se poate, lucrurile au început să se anime. În pieţe, târguri, oboare şi pretutindeni pe coclaurile judeţului, indivizi îmbrăcaţi în roşu, portocaliu, galben, verde ori alte culori de sezon promit ce nu au putut face în toţi ultimii 18 ani.
De dimineaţă, în Piaţa Mare s-au confruntat echipele liberale şi pesediste. Primii împărţeau găleţi, şepci, pixuri şi fluturaşi. Pesediştii împărţeau promisiuni, strângeri de mână, trandafiri şi zâmbetul europeanului Titus Corlăţean. Replica negustorilor a fost neaşteptată, dar pe măsură: voi ce ne daţi?! Oamenii vor lucruri palpabile. Dacă nu sunt mici, caltaboşi, pălincă, un kil de făină ori o vodcă mică, se mulţumesc cu o găleată goală. Deşi se spune că aduce ghinion! La urne vor face ce îi va duce capul, dar s-ar putea să influenţeze şi darurile.

Când nu se dau pachete, lumea face stânga împrejur. Citiţi un pamflet genial, pe aceiaşi temă, la Mordechai. E de la referendum, dar este la fel de actual…

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Târgul de la tarabă…

  1. Oana spune:

    Eee, o sa ma duc si la Moderchai, ca nu prea il ratez, dar stai sa termin topul, ce te grabesti asa? 😀

  2. satmareanca spune:

    Deja ai citit şi ai comentat acolo. Aşteptăm topul atunci 🙂

  3. UNGURU spune:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU ,care a trecut sa comenteze si sa mai scrie un bac cu permisiunea proprietarei plecacine si sarutari de miini.Nu mai comentez la Mordechai pe blog am motivele mele, ma simt ca si un provincial intre bucurestenii prea increzuti.Sa scriem niste bancuri electorale alegeri locale 2008.Se zice ca nu se mai intreaba cu ce partid votezi sau simpatizezi ca sa nu iasa scandal pentru raspuns se intreaba,,Bah cu cine te dai in barci?ce culori la gacii porcii?galbene-s de la pishat ,oh potocalii de KAKATH?bah baga-ti……..mintile in minge, ca tot rosii vor invinge:))))))))))))))Companera Satmareanca iarta vocabularul necivilizat si jargonul lui UNGURU.CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU

  4. satmareanca spune:

    @ UNGURU
    Este o problemă de acomodare asta cu blogurile, până la urmă. Io nu-i văd ca bucureşteni la Mordechai şi nici nu cred că sunt, din contră mi se par un amestec de peste tot din ţară şi din afară. Provinciali suntem toţi într-un fel sau altul. Dar percepţia poate fi diferită. Ne place nouă ardelenilor să facem gaşca noastră 🙂 Eşti binevenit oricând aici.

    Îmi plac bancurile tale. Tot la roşu ai rămas? Darius o să fie încântat 😛

  5. TRASNEA spune:

    Bai,o fi si asta a lu Mordehai,……da io zic ca aia cu prazu a lu’ Daniel Octavian a fost mai tare!Parerea mea!

    Si zi asa, n-a avut si Titus o galeata,o maslina,o scobitoare cu PSD-u…..sa deie la plebe,numa ranjete europene?Nici Coiutz…..nu a avut nimic la el?Macar niste inimioare dalea tampite EU..fac treaba mica,Tu faci treaba mare…….NOI facem treaba?Naspa…..

    Da parca ziceai ca PSD-eii au fost si in osenime,ai?Si s-au dedat la tzuici,sarmale si caltabosi? Bai…..e clar……a lovit foamea PSD-u,bai!Astia nu a venit sa deie……astia a venit sa ieie!Unde te aduce opozitzia!Moftangii……..

  6. Oana spune:

    Mamaaa, eu le fac inainte de-a sti, ce tare sunt? Asa e cu fantasy-ul 😀

  7. satmareanca spune:

    @ Trăsnea
    Amândouă sunt mişto…

    Asta a fost de dimineaţă cu pieţele, continuarea urmează. Era păcat să postez fără să pun o poză, iar pozele au rămas pe teren… Eu m-am tirat mai repede, nu înainte de a degusta, of course. În oşenime a fost lată, groasă rău sau cum vrei. Ăia au porci sănătoşi, iar pălinca curge şi prin şanţuri 😀

  8. satmareanca spune:

    @ Oana
    Bine că ştii de ce eşti fantasy 🙂

  9. TRASNEA spune:

    Da asta am auzit si io prin osenime ar fi porci sanatosi!

  10. TRASNEA spune:

    Hmmmm,continuarea……urmeaza,zici? A ajuns TIR-u cu galetzi rosii ,de la la centru in SM?Numa galetzi da astia? Pixuri chinezesti nu are?

  11. TRASNEA spune:

    Bai,era sa uit……da calendare cu nea Ion ,este pe stoc?

  12. satmareanca spune:

    Nu spun. Nu-mi mânca de azi pâinea de mâine 😛

  13. Vania spune:

    Eu m-am îmbrăcat în violet şi promit orice vrei, numai să-mi trimiţi odată pălinca aia, că mor!…

    Vorba lui Villon:

    Eu mor de sete stând lângă pălică…

  14. Vania spune:

    Să depăşim numărul fatal, amintind şi de caltaboşi…

  15. kmi spune:

    Eu cred ca daca oferi ceva inedit, ca si materiale d’astea electorale/promotionale, exista un impact in randul maselor. daca nu oferi si ceilalti ofera, cu siguranta exista un impact si te tin minte ca n-ai dat si tu un pix/o galeata…ceva.

  16. satmareanca spune:

    Nu-i moral, dar prinde, aşa e.

  17. satmareanca spune:

    @ Vania
    Nu ia poşta pălinca, va trebui să vină Vania la pălincă 🙂

Lasă un răspuns

