Cumnatul mic şi mijlociu nu mă vrea … în eter

Cumnatul liberal ministerial, candidat la Primărie, omul cu trei facultăţi şi centură de nu ştiu câţi dani, refuză să participe la emisiunea electorală de la Radio Transilvania dacă voi fi şi eu în studio, deoarece mi-am permis să scriu despre domnia sa pe blog. După ce a refuzat prezenţa mea, a mai refuzat un coleg de breaslă – pe Gil Pietrar. Credeam că nu-i plac femeile, dar se pare că se place doar pe el…

Bine, fie, nu merg, dar am şi eu trei întrebări pentru catindatul Adrian Ştef, deoarece ştiu că la restul nu va răspunde oricum. Nu pentru că nu ar vrea, ci pentru că nu are răspunsurile în program. Hai să nu mă mai lungesc:

1. De când e angajat consilier ministerial al cumnatului său, ministrul IMM Ovidiu Silaghi, şi de câte ori a dat pe la biroul din Capitală? ( În caz că nu va răspunde, vă spun eu: de exact trei ori, fie patru cu indulgenţă. Se deduce că leafa şi-a luat-o şi bănuim cât poate fi. Mai deducem că nu l-a consiliat prin telefon pe cumnatul ministru. Voi credeţi altfel?)

2. De ce nu şi-a trecut în CV-ul de pe blog şi din alte părţi patalamaua ministerială? (Gândesc şi eu că nu e de ici de colo să fii consilier la cabinetul ministrului, iar dacă eşti te lauzi în CV cu treaba asta. Poate greşesc…)

3. Dacă va ajunge primar de câte ori va da pe la birou? (Nu va ajunge, dar întreb şi eu ca să ştim dacă merită cele 4 procente din sondaje )

Practic cred că aveam doar o întrebare mai lungă pe un singur subiect, căci altfel, după ce a spus ce-l recomandă la primărie – proiectul Consilierul de pe uliţă, nu m-ar mai putea interesa mare lucru.

Succes!

PS. Adrian Ştef (PNL) şi Dorel Coica (PSD) vor participa joia viitoare la emisiunea electorală de la RT. Astăzi, de la 10.00, invitaţi sunt Valer Marian şi Csehi Arpad, aflaţi la egalitatea în sondaje în cursa pentru şefia CJ. Se ocupă Florin Mureşan de ei.

PS. 1 Pentru că tot vorbeam de candidaţi şi pomeneam de Coica, doctorul m-a rugat să fac precizarea că toate criticile sunt binevenite, inclusiv bancurile roşcatelor. Cică bea multă apă după. În mod expres ţine cont de sfaturile – criticile – ideile lui Trăsnea, ce le-a făcut pe blogul susţinătorilor, zice el. Sfaturi rezultate din critici pe care le-ar fi şi preluat în practică. Şi îl mai roagă pe Trăsnea să-i scrie un e-mail dacă vrea. No, io am scris, că nu m-au durut tastele, dar nu ştiu dacă şi lui Trăsnea îi place 😉

PS. 2 Tot Coica spune că vrea să mă convingă până la 1 iunie să-l votez. Mă las greu înduplecată, vom trăi şi vom vedea …

PS. 3 Primarul Iuliu Ilyes nu îşi mai iubeşte oraşul, dar din toată inima a dat lucrarea privind reabilitarea Cartierului Solidarităţii firmei Domnium. De unde rezultă că, totuşi, iubeşte pe cineva 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

19 Responses to Cumnatul mic şi mijlociu nu mă vrea … în eter

  1. Cosmin Dan says:

    Daca nu puteti inregistra emisiunea, macar sa ne faceti un rezumat.

  2. marius says:

    Pai daca are 3 TREI facultati, e ka(ka)ratist si cu fonctii mari in state, de ce ii este frica de 2 jurnalisti?
    Va spun eu, e „analfabet” mental!
    Nu ar putea sa iti tina piept.
    Regretabil ca un candidat refuza sa stea fata in fata cu presa.Pai cum vrea sa dea socoteala despre cum isi propune sa „apar interesele tale”( banner)?
    Oricum m-i se pare jenant acest slogan.Cum sa aperi interesele?cu bodyguarzi de la folda?nici macar ei nu il vor vota.ca nu le da salar la timp si destui!Dar are el o metoda pregatita!angajatii trebuie sa demonstreze cu buletinul ca au fost la vot, ca de nu au stampiluta cu votata, sau lins pe bot de salar!

    Apropo de domnul Coica, m-a surprins in careva din zile pozitiv, prin cartier la o plimbare cu citiva colegi, purta un tricou simplu si discuta scurt si la obiect cu oamenii!

  3. satmareanca says:

    @ Cosmin
    O să ne spună Florin. Eu nu particip nici azi, nu este normal de vreme ce este invitat Valer Marian. Ar fi greu să-mi păstrez obiectivitatea, iar dacă mi-aş păstra-o s-ar găsi alţii care să spună că nu-i aşa 🙂

    @ Marius
    Eu cred că ar vrea să vorbească singur, dacă ar avea ce. În mod normal, dacă e atât de mare karatist, ar trebui să răspundă la provocări, nu să fugă de ele. Păi dacă nu vrea ziarişti în emisiune, la întrebările cetăţenilor cum ar răspunde?

    Dar angajaţii pot vota ce vor, căci în cabina de vot nu poate intra 😉

  4. Gabriela Savitsky says:

    Hai sa-ti spun o faza, tot electorala.
    Unii dintre candidati vor sa cumpere voturi contra 50 de Ronini.
    Iei, buletinul, intri sa votezi, votezi, iti fotografiezi cu telefonul mobil ca ai votat un anumit candidat si te prezinti cu telefonul sa-ti iei banul.
    Numai ca romanu’ nostru carasan, inventiv si destept, a facut rost deja de poza respectiva. Contra 1o Ronini poti sa-ti „tragi” poza pe blutooth…

  5. marius says:

    faza cu telefonul nu vroiam sa o mai spun, ca legea spune clar ca nu e voie sa intri cu telefon mobil, ap. foto si altele in cabina de vot!
    intrebarea e, CINE va perchezitiona votantii!?!?!??!

  6. satmareanca says:

    @Gabi
    Ha,ha,ha. Foarte inventiv. Poate citesc şi băieţii karatişti. dacă ştiu citi 😀

    @ Marius
    Zice legea chestia asta? Păi dacă zice, musai să o încălcăm 😉

  7. urbanreality says:

    eu de ce nu am cumnat ministru ?!

  8. satmareanca says:

    Şi eu mă între la fel, zi de zi. Ce bine aş freca manganu prin Sătmar fiind în acelaşi timp consilier ministerial. Ziua ar trece, leafa ar merge… 🙂

  9. rebel says:

    nici o problema… ma duc eu in emisiune cu cumnatelul… ma sacrific 😦 hahahahaha
    am revenit din adormire… nu prea sint multumit de noul spot electoral, dar am sa-l postez anyway… azi

  10. Adam Boer says:

    Bine ai venit Rebel! Vezi un clip electoral pe http://www.ilyes.ro/index.php?lang=ro

    Eu am făcut scrimă, dar nu am auzit de domnul Ilyes să fi practicat acest sport… dar cine ştie, poate s-a apucat mai recent. Dacă candidam, îl invitam la un dual de spadă televizat :):)

    Hai să comentăm clipul, ce impresie îţi face aşa după prima vizionare?

  11. rebel says:

    l-am pus totusi pe al treilea… asta imi place… cit de cit… al doilea maine…

  12. satmareanca says:

    Bine ai revenit, Rebel. Vroiam să te iau la întrebări, însă, acum, după ce am văzut spotul, te-am iertat! M-ai dat pe spate. Încerc să-l preiau pe blog, dacă o să reuşesc. Dacă nu, măcar un link tot fac 😀

    Boer, eu nu am dedus neaparat că ar fi făcut scrimă şi nu e chiar rău realizat. Nu ştiu spre cine ţinteşte mesajul, că nu mi se pare că ar avea target. Dă bine şi atât. Părerea mea…

  13. Adam Boer says:

    Eu cred că acest clip îl caracterizează foarte bine şi mărturiseşte cu o sinceritate involuntară de ce râvneşte atât de mult la fotoliul de primar. Vizionând varianta maghiară, mi-am dat seamă că textul clipului a fost gândit în limba maghiară, un „ars poetica” de toată regula.

  14. satmareanca says:

    Adam
    Chestia e că nu înţelege toată lumea subtilităţile. Io pricep ce zici, dar la mase poate da bine 😦

  15. clipul lui ilyes e profi. imi place fiindca am facut eu insumi scrima, cindva, in epoca de piatra. si imi place ca nu-i cu fotbalisti 🙂

  16. rebel says:

    fan ilyes… de cind am vazut clipul (si eu am facut scrima cu domnul Botka parca ) sint un viitor votant al domnului ilyes la primarie… cind s-o numi orasul szatmarnemeti am sa-l votez… daca nu emigrez intre timp… 😀 m-a impresionat profund profesionalismul clipului, al mesajului si gambele de adolescent ale lui ghiulush…

    acuma ca sa fiu si circotas, cine l-o fi facut? baietii din ungaria care au filmat la teatrul de nord filmul acela iredentist? cam cit l-o fi costat? sau a fost scazut din suma pe care ar fi trebuit sa o plateasca producatorii maghiari orasului? in cazul asta s-a facut din bani publici. sint curios cit a costat (informatia e musai publica pentru ca e campanie) si daca baietii aia sint disusi ca la acelasi pret sa-mi faca si mie clipurile ca sa nu mai pierd vremea si sa fiu criticat de restul blogherilor ca nu fac nimic… 🙂 poate ne spun cei apropiati primarului sau angajatilor acestuia…

  17. satmareanca says:

    @ Horia
    Ajungând la scrimă acum, nu s-a investit mai nimic în anii ăştia nici în acest domeniu tradiţional pentru Satu Mare, aşa că primarul o dă în bară şi numai cu asta 😀 Altfel, am zis şi eu că spotul e mişto realizat. Chiar bună întrebarea lui Rebel privind costurile …

    @ Rebel
    Eşti mai subtil decât în spotul tău. Te ştii 😉
    Io n-am sesizuat gambele, mă mai uit odată. Cred că vrea să ne arate la ce gioale o va lua…
    Măi ce rău eşti, poate e din donaţii electorale. Ei se plâng că nu prea au bani de felul lor. Poate că dominoizii nu cotizează cât ar trebui 🙂

  18. rebel says:

    @satmareanca
    eu subtil? poate ca elefantul in magazinul de portelanuri… cu piciorusele alea va deveni sigur „Miss bulău” 🙂 ceea ce-i dorim si noi… 🙂

  19. satmareanca says:

    Văd că ai revenit cu glume foarte bune. Ar trebui să dipari din când în când 😀 La final glumeam! 😉

Lasă un răspuns

