Let’s rock …

Legendarii de la Uriah Heep vor concerta mâine la Satu Mare. Rockerii vor sosi la noapte, cu un autocar închiriat de la Budapesta. Membrii trupei, Russell Gilbrook (tobe), Mick Box (chitară), Trevor Bolder (chitară bas), Phil Lanzon (clape) şi Bernie Shaw (voce), precum şi stuff-ul lor tehnic vor fi cazaţi la hotelul Dana 2, pe Corso, în Piaţa Libertăţii. Fanii care nu pot răbda să aştepte concertul, programat să înceapă de la ora 20, pot să vadă Uriah Heep pe scena din Centrul nou, mâine, de la ora 14, când este programată proba de sunet. În deschiderea monştrilor sacri ai rock-ului vor cânta Cristi Minculescu şi compania sa din Iris. Uriah Heep a dezvoltat o amiciţie cu trupa rock Iris, cea mai bună trupa rock a României, împreună cu care a concertat în Bucureşti.

Trupa Uriah Heep este legendară în aria hard rock fiind unul din precursorii acestui gen. Cea mai celebra piesa a trupei este „Lady in black”, hit mondial. Ascultaţi şi voi aici.

Despre Satmareanca
Ziaristă

12 Responses to Let’s rock …

  1. Vania says:

    Ar vrea şi Caius, da’ n-are bami de bilet. Poate-l ajuţi…

  2. satmareanca says:

    E gratis, deci nu are de ce să se plângă. Nu-i dau nici măcar de-o bere 😀

  3. Vania says:

    Poate dă el o bere, că mai are 10 RON…

  4. Gabriela Savitsky says:

    E ziua lui Anca Chiser.
    Hai că-i chef!!!

  5. CELLA says:


    nu,nu,nu,
    poate nimeresc acuma
    m-am facut de două băcănii
    ştergeţi prostiile mele,de emoţie

  6. Oana says:

    Aici m-ai pierdut, or fi ei legendari, dar eu nu ii cunosc.

  7. satmareanca says:

    @ Vania
    Păi nu-i luasem toţi banii?

    @ Cella
    Bine ai venit!
    Mai târziu, dar am şters. Scuze! Mergea şi o lăutărească. Nu a reclamat nimeni nimic 😉 Mulţumesc pentru link, nu-i auzisem împreună şi s-ar putea să ratez şi concertul live. De la fereastră tot o să aud ceva… :))

    @ Gabi
    Dacă-i chef, cu plăcere. Vin şi io 🙂

    @ Oana
    Nici eu nu-i cunosc, dar aşa zice google 😀

  8. Darius says:

    Nici eu nu-i cunosc, ba mai mult, dupa nume, pana sa inceapa sa mai scrie despre ei prin ziarele locale eram sigur ca-s unguri.

  9. satmareanca says:

    Tot ce nu cunoaştem îs unguri, bună asta 😀

  10. CELLA says:

    Mare păcat că nu-i ştiţi pe URIAH HEEP-i
    mare de tot !
    tinereţea are avantajele ei
    dar şi unele,mici,dezavantaje … ăsta-i unul dintre ele
    sper din suflet să fie un concert reuşit
    de fapt,cu IRIS-i acolo,n-are cum fi altfel
    VĂ INVIDIEZ (pozitiv) din rărunchi !!!

  11. rebel says:

    eu ma duc sa vad cum poate fi concertat un spatiu de joaca… cam asta spunea domnu’ Boer intr-un post de-al lui… teama mi-e ca le-a cam trecut vremea si de aceea au ajuns sa concerteze pe la shushanele romanesti. eu am fost impresionat la prima lor venire in Romania, dar acum mai urmeaza sa cinte la zilele negrestiului sau ardudului…

    de ce n-au fost chemati Parazitii? sau B.U.G? sau prea le spun pe bune? sa nu credeti ca nu-mi place rock-ul, dar baietii astia de la Uriah Heep sint cam piperati, scumpii de ei… preferam doua concerte Phoenix de banii astia… parerea mea.

  12. satmareanca says:

    @ Cella
    Hai la noi! Te teleportezi 🙂
    Dacă reuşesc să ajung acasă la ora aia poiate îi ascult de pe geam, dacă au sonorizare bună am şanse să-i aud 😉

    @ Rebel
    Poate strică poporul opera de artă. Oare nu prăjeşte nimeni mici în groapă? 😀

Lasă un răspuns

