Nimicuri …

Mordechai a produs o leapşă ideală, transmisă nimănui. De ieri dimineaţă până acum când scriu am realizat că nimănui ăsta aş putea fi eu de vreme ce uneori pot fi nimeni, măcar atunci când dorm. Cum mă apropii de acest moment, chiar încep să cred că sunt nimeni, drept pentru care pot lua leapşa în numele nimănui. Aşa că am preluat leapşa. Leapşa despre                      NIMIC.

 

PS. Nu-i despre leapşă, dar e despre nimic. Un mare nimic, pitorescul personaj Caius a ajuns ieri în arestul IJP Satu Mare. În stări confuze. Azi face belele. Nu ştiu dacă el sau eu. Se pare că şi eu, depinde în ce stare e autorul. Nu rataţi! E de milioane! Azi sunt darnică la linkuri…

PS.1 Ăsta nu e despre nimicuri, e despre mine. Despre cum am devenit brunetă şi despre cum a tăbărât Caius la mine în birou. Mă gândesc să fug să mă vopsesc şi in real world 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

12 Responses to Nimicuri …

  1. Vania says:

    Să vedem ce-o să linkuieşti azi, deoarece vei avea o zi dificilă…

  2. Gabriela Savitsky says:

    Pe la noi se zice „lincheshti”, adica sa legumesti mancarea.
    Asteptam sa vedem ce dispozitie are autoritatea auctoriala a lui Caius.
    Imi spune si mie cineva cum iti „promovezi” o parte a articolului in alta pagina? Cred ca trackback se cheama… cum ai facut tu la Vania…

  3. satmareanca says:

    Vania,
    De unde ştii tu ce zi voi avea, eşti Nostradamus? 🙂

  4. satmareanca says:

    Gabi,
    Nu ştiu Caius cum s-o simţi, dar eu sunt pregătită de scandal 😀
    Trebuie să linkuieşti direct pe articol şi comentarii (copiezi linkul care duce la ele), nu pe adresa blogului.

  5. Vania este genial de alambicat si savuros in exprimari, trebuie sa recunoastem! :))
    Si are, uneori, apucaturi de Nostradamus …

  6. satmareanca says:

    Nu ştiu de unde i se trag apucăturile, dar măcar bine că le prezice bine 🙂

  7. Oana says:

    Crina, aproape ca imi e si frica sa mai dau pe la tine 😆

  8. satmareanca says:

    Voi doi m-aţi transformat într-un monstru mic. Suportaţi consecinţele! 😀

  9. Oana says:

    Hhh, acum ce sa mai facem. Dar eu te-am transformat intr-o faptura nobila si nemuritoare. Nu ai inteles nimic 😆

  10. Vania says:

    De „nobleţea” Crinei ne-am lămurit, alături de Caius…
    Dacă Oana zice că-i şi nemuritoare, se adevereşte vorba care spune: „Ce este rău nu piere!”…

  11. Darius says:

    Vai, cata rautate…

  12. satmareanca says:

    @Oana
    Îmi lua prea mult timp să fac precizarea, ai înţeles tu. Crezi că viaţa veşnică nu-i un chin? 😀

    @Vania
    Nu scăpaţi de mine aşa uşor, orice mi-aţi face 😉

    @Darius
    Răutate din partea cui?

Lasă un răspuns

