Dublă aniversare cu tărăboi …

Am aşteptat până în ultimul moment, dar cele două sărbătorite – Oana şi KMI – nu au dat semne că ar da de băut altceva decât ţuică de Piteşti ori de Bucureşti. Obişnuită cu gradele pălincii, nu puteam decât să refuz şi să-mi respect promisiunea făcută într-o discuţie cu Vania_om_serios_natural_100% aici, pe care orice om cu scaunul la cap ar fi trebuit să o citească. Aşadar, am vorbit cu Trexel, deoarece Rebel este foarte ocupat cu tembeliunea, care m-a ajutat să le fac pe cele două fete de râsul blogosferei. Priviţi şi voi la imagini…

Semnează: elfa_roshkata_da_vopsita

 

Dacă nu v-a fost destul atât, vedeţi una şi mai şi aici… E cu dedicaţie specială, pentru Oana şi Mândra. My friend the wind…

Semnează: Sătmăreanca 😉

LA MULŢI ANI!!!!!!!!

Despre Satmareanca
Ziaristă

42 Responses to Dublă aniversare cu tărăboi …

  1. Oana spune:

    Hehe, dau si sampanie si piscoturi, doar Mandra s-a dat la fund 😀 Multumesc, Crinaaaaa!!!! Ce imi doresc mie, iti doresc si tie! Sa ne vedem cu bine si sa ne chefuim cu spor 😀

  2. satmareanca spune:

    Plăcerea e de partea mea, Oana. Meritaţi amândouă ce e mai bun! Sănătate, fericire, un car de bani, o bibliotecă de cărţi cât China (scrise de tine, normal) şi tot ce ţi-ai putea dori de la viaţă. Ţine şampania la rece, sper să nu se strice pişcoturile până ajung eu la voi 😀

    Poate dă mâine un semn şi Mândra, dacă nu, rapid am şparlit-o la Bucureşti 😉

  3. Pingback: Oricum nu scap :)) « Oana Stoica Mujea

  4. Oana spune:

    Mandro, nu da semne ca venim toti la tine 😆

  5. satmareanca spune:

    Invadăm Capitala! Bucureşteni, pregătiţi covorul roşu 😀

  6. Oana spune:

    Covorul rosu de matase, ca sunt in stare sa-l scoata pe al mai prost 🙂

  7. satmareanca spune:

    Credeam că se deduce. Iar pentru ca tacâmul să fie complet, musai să ne aştepte la intrare cu ceva roşu şi decapotabil. Mă mai gândesc şi la alte pretenţii pe traseu 😀

  8. Oana,
    iti spun si eu aici La multi ani!, fiindca la tine pe blog am vazut ca noul administrator, care-i suparat rau pe mine, imi sterge commenturile, asa ca nu ma risc!
    Sa nu-ti plece muza niciodata si sa fii sanatoasa!, asta iti urez la Aniversara.
    Crina, tu ai fost minunata cu clipul asta! Ceva mai frumos nu cred ca se putea face in blogosfera! Sunt sigura ca ne-ai lasat muti pe toti!

  9. satmareanca spune:

    Clipul exista undeva pe net, am făcut nişte modificări. Şi alea, de fapt, le-a făcut Trexel, lui trebuie să-i mulţumesc. Dar ideea a fost a mea, e adevărat. Atât pot şi io: o idee 😀
    Mă bucur că ţi-a plăcut, Simona!

    La urări răspunde Oana 🙂

  10. Oana spune:

    Simona, multumesc!!! Nu ti le sterge, l-a sters atunci pentru ca a considerat ca discutia e personala. Dar doar atunci. Nu, nu ti le mai sterge 🙂 Multumesc! Multumesc!

  11. sfinx667 spune:

    Sa ne traiasca ambele si amandoua LA MULTI ANI !!!!!, evident cu sanatate, fericire si iubire, succes si absolut tot ce-si doresc !
    satmareanco, mi-era dor de tine, si de zambetul tau NATURAL, cat despre rosu de rosu, io-s in tabara cu tine, crvena…:)
    Sibilla

  12. rebel spune:

    La multi ani!

  13. Vania spune:

    Zic şi aici „La mulţi ani” celor două tăuroaice, cu speranţa să mai spună careva ceva după mine, căci am picat pe numărul fatal…

  14. rebel spune:

    ceva…

  15. CELLA spune:

    12+ 2,ce nu facem noi pentru maeştri
    super,super clip 😆
    Oanei neplăcîndu-i urările zicem doar
    LA MULŢI ANI !!!!!!! … amîdorora … sărbătoritelor !!!
    şi noi ,pe lîngă ele 😆 😆 😆

  16. Trexel spune:

    io nu cunosc fetele nici macar virtual. asa ca ma gandesc oare cum m-as simti ca de ziua mea sa-mi spuna un necunoscut la multi ani. sa zicem ca stau la semafor si vine baiatu cu ziarele, bate in geam, deschid… pac, La multi ani! cre ca as ramane asa aiurea si m-as uita ca un bou la el.
    so, ca sa nu va pun si pe voi 2 sarbatoritele in aceeasi situatie…
    nu va spun La multi ani!

  17. omu' spune:

    Crina, clipul ii scump, tuica de Pitesi ieftina, nu stiu cum o scoti la capat cu deficitul …
    La multi ani tauroaicelor noastre !
    Felicitari si tie!

  18. CELLA spune:

    @Trexel,
    cu multă simpatie pentru ce faci,
    îţi zic … prietenii prietenilor noştri sunt (şi) prietenii noştri 😆
    aşa că,un zîmbet şi o urare de la un necunoscut pot fi deseori la fel de tonice şi binevenite oricine le-ar face
    zîmbeşte mereu …
    şi cînd simţi spune vorbe bune
    ai să fii uimit ce efecte poate avea un zîmbet adresat unui(ei) necunoscut (e) 😀

  19. teo.georgescu spune:

    Am stat, am stat, am asteptat, dar bag de seama ca butoiul de care vorbea Vania cu ceva zile in urma…nu s-a baut.
    Oricum, si Oanei si lui Kmi cea mandra- La Multi Ani!!! Mult noroc, sanatate si sa fie iubite. restul se rezolva!

  20. Trexel spune:

    ok, sa vedem efectu
    Oana & kmi … 🙂

  21. Pingback: După o seară de chef « Ioan Usca

  22. satmareanca spune:

    @ Sibilla
    Zâmbetul îl păstrez pentru ocazii speciale 🙂
    Să fii iubită!

    @ Vania
    I-am transmis şi Mândrei urările tale, dar şi ale celorlaţi într-o discuţie pe care am avut-o dimineaţă la telefon 🙂 Cică mâine revine în forţă printre noi blogosferaţii 😛

    @ Cella
    Musai să trăim şi noi pe lângă ele, altfel nu au cum să trăiască 😉

  23. satmareanca spune:

    @ Trexel
    Nu le ura nimic! Nu merită! De fapt, fetele – cel puţin Oana – asta îşi dorea, să nu le spună nimeni la mulţi ani 😀
    Fetele sărbătoresc de nu zic nimic…

    @ Omu
    Merci!
    Poate iau nişte lecţii de la Răzgândeanu cu deficitul, musai să echilibrez cumva balanţa 😉

    @ Teo
    Te-am aşteptat pe tine, de aceia nu l-am deschis. Putem începe cheful. Sper că e destul de mare butoiul la câţi suntem 🙂

  24. Oana spune:

    Crinaaaa, sper ca i-ai transmis si de la mineeee

  25. satmareanca spune:

    Noormalll. În special de la tine 😛

  26. teo.georgescu spune:

    Crina- vineeee fata …(trebuie sa invat cum sa ma teleportez, dar sper sa se rezolve)

  27. satmareanca spune:

    Teo, credeam că nu mai apari. Butoiul e deja aproape gol 😛

  28. corinacretu spune:

    Noroc cu tine, Crina, am aflat asa ca e ziua Oanei. Dau o fuga acum pe la ea sa ii urez La Multi Ani.
    Sa ai o zi buna, cred ca ai obosit cu campania asta, pe care, vrei-nu vrei, trebuie sa o urmaresti, nu?
    🙂

  29. Oana spune:

    Eu pe aici trec mai rar ca mi se ia taxa 😀 Cate o damigeana la fiecare intrare, nu se poate asa ceva…

  30. satmareanca spune:

    Păi la ce sunt buni prietenii Corina? Să de-a sfoara în ţară despre ceilalţi prieteni 🙂

    Încă mai pot, ceea ce înseamnă că mai încape. (Între noi fie vorba, ce e mult e … mult :)))) ) Preferam să mă întâlnesc cu Demi Moore 😉

  31. satmareanca spune:

    Oana, tu când ai postat? La secundă!

    Nu s-ar zice că intri rar, dar taxa trebuie percepută. Ce să fac dacă Vania e nesătul de mită 😀

  32. Vania spune:

    Noi suntem aici în zona de frontieră, astfel că percepem vamă… Doar n-o să respire sudistul aerul ocţidental de-a moaca!…

  33. satmareanca spune:

    Mi se pare foarte corect. Iar dacă au de gând să vină pe la noi să facă bine să se depolueze mai întâi 😀

  34. Oana spune:

    Ha, pai cine v-o lasa pe voi in Bucuresti, ha 😆

  35. satmareanca spune:

    Dar cine a spus că noi vrem în Bucureşti? 😛

  36. CELLA spune:

    Pai CORECT !!! nouă ni se rupe …
    mergeţi voi în Bucureşti c-aveţi autostrăzi ( hă,hă,hă ) 😛
    dar şi spre vest , vreţi ? ? ? o Vienă,o Budapestă,o ceva …
    pe la Borş ,ceva … pe la Nădlac … JImbolia … Hamleu
    ia să vă vedem …
    mîinile-s ocupate ?
    damigenele ceruite ?
    da, „suntem şi vameşi şi materialişi” suntem nord vestici măi 😉

  37. satmareanca spune:

    Păi, trebuie să ne folosim de privilegiile date de mama ţară. Măcar să nu ne zică degeaba că suntem provinciali. Or să vadă ei cum e mai bine când vor da pe aici 😀

  38. kmi spune:

    Sunt fara cuvinte. M-am gandit mult, cand am deschis laptopul daca sa ma duc pe blogurile voastre, direct sa comentez sau pe al meu, mai intai…si am zis ca o postare care sa spuna in cateva cuvinte „scuze si multumesc” ar trebui sa fie cea mai potrivita. Scuze pentru azi, eram intr-o discutie cu actualul sef, iti povestesc.

    Multumesc din suflet pentru tot, Crina. Sunt teribil de fericita ca te cunosc.

  39. satmareanca spune:

    Bine ai revenit, Mândro! Mai bine mai târziu decât niciodată. Credeam că ai dispărut de tot 😉

  40. Pingback: Cartea cu Poveşti « Ivan Uska

  41. Pingback: Cartea cu Poveşti « Ioan Sorin Usca

  42. Pingback: După o seară de chef « Ioan Usca

Lasă un răspuns

