Un gând …

La ora asta nu gândesc nimic, dar totuşi pot să gândesc că nu gândesc. Sunt curioasă: voi ce gândiţi când nu gândiţi nimic?

Despre Satmareanca
Ziaristă

44 Responses to Un gând …

  1. georgescuradu says:

    cat timpsuntem stapanii gandurilor noastre e bine;)

  2. satmareanca says:

    Dar dacă nu gândim, cum ne dăm seama că suntem stăpânii gândurilor noastre ori ba? 😀

  3. georgescuradu says:

    dak nu gandim …traim?

  4. satmareanca says:

    Ar fi o variantă şi asta. Mă gândesc (culmea e că pot, totuşi, gândi) că atunci când ni s-a spus „Să trăiţi bine!”, s-a insinuat că nu vom gândi ca să putem percepe existenţa astfel 🙂

    Bine ai venit! Asta am uitat! Vezi că nu gândesc 😀

  5. Oana says:

    Daca nu gandesc, n-am ce sa gandesc, pai nu? Ma rog, cand nu gandesc, cum am facut azi, uit sa dau prioritate si apoi ma mir de ce se ambaleaza lumea asa. Dar eu nu gandeam, asa ca nici claxoanele nu m-au afectat. Daca nu gandeam nici ca gandesc, greu.

  6. Oana says:

    De fapt, nu, m-am razgandit. Bine ca il ai si pe ala 😉

  7. satmareanca says:

    Păi dacă nu ai gândit nu aveai cum să ştii ce e cu prioritatea. Aveai gândul că nu ai ştiut. Devine foarte profund :)))

    Crezi că de când umblu lela prin pădure pot să am mai mult de un gând? Ar trebui să ştii mai bine 😀

  8. Victor says:

    Eu citesc citesc si scriu pe bloguri atunci cand ma aflu in aceasta ipostaza. Cu varsta mi se intampla din ce in ce mai des. Mi-e teama ca deja s-a permanentizat.

  9. satmareanca says:

    Subscriu! Aşa se explică multe, dar nu cred că avem nicio vină dacă nu gândim :))))) E o circumstanţă atenuantă 😀

  10. Oana says:

    Hehe, gandesti prea mult, deja. Nu, eu nu ma gandeam la nimic, pur si simplu treceam cu masina prin locul in care eu aveam cedeaza si mi s-a rupt de toata lumea pentru ca nu ma gandeam. Mergeam asa, din inertie. Ma rog, asta mi se intampla si cand merg pe jos, sa ma uit dupa cai verzi si sa nu vad pe nimeni in jurul meu. Cred ca ar trebui sa dorm mai mult inainte de-a ma sui la volan, cel putin, poate asa incep sa gandesc.
    Tu prin padure tot gandesti: sa-l omori pe Our, pe Omu’, pe Vania sau pe Kmi care ar fi trebuit sa se prezinte la urari. Gasim noi unul bun de omorat 😉

  11. Victor says:

    Eu daca nu mai gandesc cum vrei sa-mi dau seama daca am vreo vina sau nu? Nu am cum, ar insemna sa gandesc.

  12. Victor says:

    Draga Oana , la volan nu trebuie sa gandesti. Cum crezi ca ar fi capabil Hahaila sau Becali sa sofeze daca asta ar fi o conditie?

  13. Oana says:

    Victor, la asta nu ma gandisem 😆 Dar despre asta vorbeam, despre a nu gandi 😀 Ma rog, eu nu vreau sa omor oameni, daca o fac, o fac ca ma uita Dumnezeu asa fara ganduri. 🙂

  14. Oana says:

    Pana vine Crina, probabil maine dimineata dupa somn, scap eu repede de numarul fatidic 😉

  15. satmareanca says:

    @ Oana
    E din ce în ce mai greu să gândesc…
    Dacă îl omorâm, spune-le tuturor că atunci nu gândeam 😀

    @ Victor
    Păi asta spuneam, că dacă nu gândim avem circumstanţe atenuante. Dar cum ne dăm seama de ele dacă nu gândim 😦

  16. satmareanca says:

    @ Oana
    Cum ai fi vrut să gândesc că numărul e fatidic dacă neuronul vegetează la ora asta? 😀

  17. Victor says:

    Draga Oana,

    Cred ca dimpotriva. Gandesti prea mult la volan ceea ce iti distrage atentia. Asta este interpretarea corecta.

    Draga Crina,

    Pana la urma care e concluzia ca am uitat ce am zis. :))

  18. satmareanca says:

    Concluzia e că nu gândim. Sau poate nu avem nicio concluzie :)))

  19. Oana says:

    Victor, de obicei gandesc cand sunt la volan, dar azi mi-a iesit din minte complet 😆 Uitasem unde sunt.
    Crina, zau ca daca nu te bagi in pat maine Our te va ciufuli 😆

  20. corinacretu says:

    Draga Crina, mi se pare inspirata intrebarea ta. Si ma bucur ca mai ai si momente din astea, eu credeam ca te gandesti numai la munca si la locale.. 🙂
    In mod normal, atunci cand nu gandim nimic, ar insemna ca ne relaxam, nu? Asa spune in carti – sa iti golesti mintea, adica sa nu te gandesti la nimic. Cand esti obosit.
    Imi place dialogul dintre soferi – Oana si Victor.
    Va doresc tuturor o zi frumoasa.

  21. corinacretu says:

    Mai voiam sa va intreb daca ati semnat petitia:
    http://www.romapolicy.eu/
    daca tot m-ati pus sa gandesc, mi-am dat seama ca acest lucru merita facut. Asa ca luati-o ca pe o leapsa.. Multumesc mult.

  22. rebel says:

    eu cind nu ma gindesc la nimic imi aduc aminte de ghiulea… mi-e rusine sa exprim in cuvinte ce gindesc mai apoi… 🙂

  23. fcmuresan says:

    Mai pus pe ginduri…nu prea am timp sa stau asa ca o leguma. Ca ma ia rapid Tudor la intrebari daca ma vede prea linistit. Si ma pune la treaba. Ni ci la volan n ai prea multa vreme sa lincezesti…ca rapid apare citeo groapa ca te si gindesti la citiva sfinti si la cineva drag din primarie.Si exemple s-ar mai gasi da n am timp ca tre sa ma gindesc la ce muzici sa pun pe 99FM. Neata buna. Sa nu uiti de Cosmin Dan. Gindeste-te si la El.

  24. satmareanca says:

    @ Corina
    Trec şi pe alte subiecte când am timp să nu gândesc nimic 😛

    Mi-am golit mintea destul, acum problema e cum mi-o pun din nou în mişcare :))) Hai că mă mişc rapid şi semnez şi eu petiţia, îndemnându-i şi pe ceilalţi să o facă.

    Mulţumim pentru vizită, Corina. Credeam că numai eu nu am somn câteodată, dar văd că tu eşti şi mai şi 🙂

  25. satmareanca says:

    @ Rebel
    Înseamnă că persoana la care te gândeşti este un nimic? Nu vreau să ştiu ce gândeşti după 😀

    @ Florin
    Bine că are cineva grijă să nu intri în starea de vegetaţie, deşi e bine uneori să fim şi legume. Mai circulă şi tu pe jos ca să nu sughită atât de des sfinţii 😀

    Mă gândesc şi la Cosmin, adică transmit gândul altora, numai să-mi beau cafeaua…

  26. Vania says:

    Negândind nimic, scriu un material în care eşti eroina principală.
    De fapt, mai mult consemnez…

  27. satmareanca says:

    Auleo de pielea mea! Tu şi când gândeşti scrii enormităţi, dacă nu gândeşti înseamnă că mă faci monstru adevărat 😀

  28. Trexel says:

    Sa te gandesti…
    (din cand in cand la miiiineeeeee) :))
    asta a fost pe negandite. e bine daca facem azi pauza la neuron. asa ca declar ziua offline

  29. corinacretu says:

    Buna dimineata, Crina. Chiar ca nu am prea avut somn. Si am o zi… Sper sa fie buna, cum iti doresc si tie!

  30. Pingback: Dezvăluiri « Ioan Usca

  31. satmareanca says:

    @ Trexel
    Eu azi mi-am propus să gândesc, în limita posibilităţilor. În schimb, ziua de mâine o decretez ca ziua offline şi dau buzna la Outletul ce s-a deschis în apropiere de Nyiregyhaza 😀

    @ Corina
    Bună dimineaţa, Corina! Lasă că te descurci tu cu toate, ştiu că poţi duce mult 🙂

  32. moshcalifar says:

    Buna sa va fie dimineata. Moshu’ cand nu gandeste , numara oi. 1 gig, 2 gigi, 3 gigi…(gigi de RAM desigur 🙂 )

  33. Trexel says:

    cand am fost ultima oara la outletu ala de la iesirea din budapesta catre viena (premiere parca ii zice) m-a prins o furtuna de zburau scaunele metalice pe sus, ploua cu tzigle si steaguri… nu mai vreau outlet 🙂 si in plus…de cate ori risc sa intru intr-un astfel de magazin ma trezesc rapid cu portbagaju plin…nu mai am loc de ele prin dulapuri. asa ca nu, mersi! da poti sa-mi iei si mie niste pitutze cu unt (dealea austriece) si niste salate faine de la Lidl daca tot mergi. 😀
    … ok, m-am convins singur…ma duc si io 😛

  34. satmareanca says:

    @ Moshcalifar

    Bun să-ţi fie sufletul, Moşule! Bine că ai ce număra. Au memorie scurtă (mică sau cum i s-o fi zicând) oile tale 😀

    Eu număram găleţile cu euroi din Tonomat pe blogul Vaniei la ora asta :)))

  35. satmareanca says:

    Trexel,
    Problema dulapurilor chiar e una mare, dar nu pot să-mi refuz plăcerea asta. În consecinţă, merg, umplu portbagajul ca de obicei, şi după trebuie să mă gândesc să-mi mai achiziţionez vreun dulap-două. Şi tot aşa, cred că ar trebui să mă gândesc să-mi iau o locuinţă mai mare ca să-mi încapă dulapurile şi să-mi pot umple portbagajul mai des 😀

    Dacă merg eu la Outlet va fi soare, aşa că poţi încerca şi tu 🙂

  36. Inseamna ca zac cu ochii deschisi ::))

  37. satmareanca says:

    Io numa stau 😉

  38. Adam Boer says:

    Eu tot cu alegerile: ziua lucrez şi noaptea visez ce aşi putea să mai fac ca domnul Ilyes să nu iasă din primul tur…

  39. satmareanca says:

    Păi nu visa. Pune mâna pe situaţie 😉
    Nu cred că o să iasă din primul tur. Poate din al doilea. Am glume în program, of course 😀

  40. Pingback: Mai am si treaba « Oana Stoica Mujea

  41. LazyMarius says:

    tot gândeai ceva, că nu gândeşti. deci nu se pune
    eu fac prostii când nu gândesc

  42. satmareanca says:

    Dai intervine iar o dilemă: dacă nu gândeşti de unde ştii că faci prostii? 😉

  43. Pingback: Patricia « Ivan Uska

  44. Pingback: Patricia « Ioan Sorin Usca

Lasă un răspuns

