Mi-e greaţă de deontologi

Sunt sătmăreancă, aşa că nu ar trebui să mă intereseze pe cine vor alege bucureştenii. Nu mă interesează câtuşi de puţin dacă va fi roşu, galben, portocaliu, verde ori ce o fi. Dar când te trezeşti dimineaţa cu o greaţă mai mare ca a deontologului TRU care a scris chestia asta, din confortul chiriei de la Londra, ca să-i îndemne pe bucureşteni să voteze cu Blaga, îţi vine să îţi faci buletin de Bucureşti. Ca să votezi împotriva lui Blaga şi cu Oprescu. Io aş recomanda detoxifierea de deontologi de acest gen care înceracă să-l desfiinţeze pe OPrescu şi îngenunchează în faţa buldogului.

Clipul lui Oprescu e cel mai cel din câte am văzut, numai pentru asta are o bilă albă. Preluat de la Împărăţie, unde aflaţi mai multe despre ce şi cum, via Mordechai.

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to Mi-e greaţă de deontologi

  1. Mordechai spune:

    No, aşe !

  2. Vania spune:

    Materialul trebuie refăcut, deoarece nu reiese cu limpezime faptul că-l preţuim nespus pe domnul Traian Ungureanu, cititorul grăbit putând înţelege chiar contrariul!…

  3. satmareanca spune:

    @Mordechai
    Da’ cum altfel? 😀

    @ Vania
    Nu refac nimic. O să-i ridicăm o statuie ca să recompensăm strădania sa 😉

  4. Mordechai spune:

    Observaţia lui Vania e corectă. În ce direcţie e Londra ? Dar Cotroceniul ? Ca să ştim încotro se execută închinările. Sau urările.

  5. Vania spune:

    Când apune soarele, este bine să ne închinăm cu faţa spre astru. E şi Londra pe undeva, într-acolo. Cotroceniul e în direcţie opusă, cel puţin aşa cum e percepută lumea din Timişoara. De la Beijing privind, ori Londra, ori Cotroceni, e cam tot aia…

  6. trexel spune:

    frumusel clipu, pacat ca e impotriva nimanui 🙂 (da combatant m-am mai facut)
    si mai mare pacat este ca daca iese oprescu primar…dupa 4 ani va putea candida din nou cu acelasi clip pt ca nici una dintre problemele de acolo nu se va rezolva.

  7. moshcalifar spune:

    Am mai spus : schweppes de mandarine 😛

  8. satmareanca spune:

    @ Mordechai
    Păi să citească şi linkurile, doar nu le-am băgat degeaba 😀 Am ajustat puţin pentru cei care nu au chef să citească mai mult.

    @ Vania
    Londra se închină spre Bucureşti uneori 🙂

    @ Trexel
    Ce optimist eşti! La fel şi la noi 😉

    @ Moshcalifar
    Am şi rezolvat problema. Am luat şi lămâie, bonus 🙂

  9. Oana spune:

    Daca imi spui tu unde am sunet pe laptopul asta, o sa mi se faca si mie greata, dar asa…

  10. satmareanca spune:

    Încearcă CRTL combinat cu F-urile de sus. Nu F-urile americanilor, ci F-urile de pe tastatură. Dacă nu mă înşel, funcţionează la combinaţia CTRL – F8 sau pe acolo. Al meu aşa face, dar nu sunt lângă el ca să testez exact. Oricum, toate combinaţiile fac ceva 😀

  11. Pingback: Adevăr şi legendă « Ioan Usca

  12. rebel spune:

    mai munceste putin pina sa pleci la outlet… un nou episod din serialul de succes (zic eu) ghiulea 2004-2008…

  13. satmareanca spune:

    Mulţumit de muncă? 😀

  14. rebel spune:

    foarte… multumiri…

  15. hnu spune:

    nu inteleg care-i legatura cu londra. daca omul s-a mutat la londra, nu-si mai poate da cu parerea despre ce-a lasat acasa? si care-i faza cu deontologia? daca esti jurnalist n-ai voie sa ai opinii politice? si inca ceva. traian ungureanu e ziarist si are o opinie politica, pe care incearca sa o insufle cititorilor lui. la fel si tu, ai simpatiile (ori macar antipatiile) tale si incerci sa le insufli cititorilor tai. asadar… de ce mi-ar fi greata sa-l citesc pe TRU si nu mi-ar fi sa te citesti pe tine? nu totul e musai alb sau negru, crina. ia cu metoclopramid si trece. greata, adica.
    asta, lasind la o parte ca imi place clipul lui oprescu si ca nu-mi displace nici omul. nu-mi displace nici blaga, la urma urmei. nici diaconescu nu mi se pare de lepadat. bucurestiul are anul asta sansa celei mai interesante curse pentru primaria generala. cred ca as avea dificultati in a alege.

  16. satmareanca spune:

    Nu spun că nu am antipatii , dar nu ofer soluţii miraculoase drept bonus fără să justific de ce ar fi ele miraculoase. Nu cred în miracole şi nu reacţionez la comandă. Nu este prima oară când se întâmplă. De fapt, cam tot trustul cu pricina reacţionează aşa 😉

    Am mâncat un kil de lămâie, mi-a trecut :)))

    Trecând la candidaţi, îmi place Diaconescu, Oprescu merge şi el, Blaga nu-mi place şi am motive să-mi displacă. În rest, ai dreptate că este o cursă interesantă, cu candidaţi cu mare potenţial …

    PS. Nu ştiu de ce ai intrat la moderare, comentariul tău era agăţat pe undeva 🙂

  17. Vania spune:

    Mă mir că a intrat comentariul nr. 15 la moderare! La mine, dacă domnul Traian Ungureanu nu este înjurat explicit, intră direct la gheena (spam)…

  18. Pingback: Oprescu « Moshe & Mordechai blog

  19. Cosmin Dan spune:

    Pff, ce muzica… Sa-ti faca pielea de gaina 😀
    Medic pentru Bucuresti, medic pentru Satmar?

  20. satmareanca spune:

    Suferindă ţară. Măcar de ar fi chirurgi buni 😀

  21. Pingback: Patricia « Ioan Usca

Lasă un răspuns

