Ajutaţi-l pe Gigi!

Foto via Moş Călifar

Despre Satmareanca
Ziaristă

25 Responses to Ajutaţi-l pe Gigi!

  1. Vania says:

    Gata, îl ajut! Da’ poate dă şi domnu’ Gigi ceva, că vorba aia: „Până la Dumnezeu, te ajută Gigi”… Că şi io-l ajut pe el.

  2. satmareanca says:

    Ce bună îi asta: Până la Dumnezeu te ajută Gigi :)))))) Cu ce-l ajuţi tu, cu o rugăciune sau cu o turmă de oi?

  3. Vania says:

    L-aş putea ajuta cu o rugăciune şi-un vot. Da’… voturile e niţică mai scumpe ca rugăciunile! Şi decât oile… Care este.

  4. satmareanca says:

    Păi cred că e dipus să-ţi dea o plasă cu oareşce. Numai că el umblă cu rafiile şi nu ştiu dacă tu nu ai vrea o plasă mai stilizată niţel 🙂

  5. moshcalifar says:

    @satmareanca : daca-mi schimb repede numele-n Gigi pot sa sper la ceva cash ? Ca va vaz saritori la nevoile omului 🙂

  6. Vania says:

    Ei, nu mă fandosesc atât! E bună şi găleata, că-s obişnuit!…

  7. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Şi tu vrei? Maamăă da’ ce v-aţi înmulţit. Dacă te mulţumeşti cu unii făcuţi în photoshop, sar să te ajut, altfel m-a extorcat Vania & comp pe blogul lui mai ceva ca FNI-ul lui SOV 😀

    @ Vania
    Mă gândeam că ai preferinţe la culoare, totuşi. Contează şi ambalajul 😉

  8. moshcalifar says:

    Iar n-am avut noroc…:)

  9. Oana says:

    Pana la Dumnezeu, iau sfintii valuta, dar in fine. Ieri au tot cantat astia ai lui Gigi pe la mine prin fata blocului. Apoi eu am plecat cu masina, ca sa-mi dau seama pe drum ca mi-l pusesera pe Gigi in parbriz. Daca ar fi pus si ei o suta de euro, altfel se vedea lumea 😉

  10. rebel says:

    valuta asta ti-ar prinde numa’ bine la outletul din polgar… sau mergi la halmeu sa „bagi” capsuni?

  11. Mordechai says:

    Eu îl ajut, gata. Da’ cine le distrage atenţia badigarziştilor între timp ?

  12. CELLA says:

    ‘nţ , ‘nţ …
    de ce n-are baner bilingv … nu-i orientat băiatu’
    s-ar putea să rămînă cu bunătate de valută
    verde-i bun , dar pe fond albastru ? alb şi roşu şi biligv
    iau valută pt.ponturi de campanie 😆
    a lu’ nea JIJI of corse

  13. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Norocul ţi-l faci. Dacă mai insistai un pic, mă mai înmuiam:D

    @ Oana
    Poate ştiau că te mulţumeşti cu puţin. Data viitoare lasă-le şi tu o notă în care precizezi suma exactă 🙂

    @ Rebel
    Păi dacă nu am luat valută, nu am mai mers că nu dau ungurii nimic gratis. Căpşuni de Halmeu am luat din piaţă. Când îţi faci multe planuri ajungi să nu-l duci pe niciunul la îndeplinire. Aşa că nu am mai mers nicăieri :d

    @ Mordechai
    Pe badigarzi îi rezolvă fetele. Suntem destule pe aci. Cu condiţia să împarţi cu noi, of course 😉

    @ Cella
    Nu e făcut în zona noastră vestică bannerul, dacă era sigur scria nu în două ci în trei limbi. La noi deja nu mai ştii care îi ungur şi care îi român, aproape toţi au bannere şi în limba minorităţii. Nici nu mai ştii de la care să iei valuta 😀

  14. CELLA says:

    12 + 2 = ce păziţi,sunteţi toţi la Patricia locală ? 😆

  15. satmareanca says:

    Mulţumim! Bem la Patricia virtuală la ora asta 😀

  16. sfinx667 says:

    Lumineaza-ma Doamne, Doamne, cu ce buba sa-l ajutam, ca daca si Vania zice ca e scumpe voturile care este, io-l ascult, ca el stie tot…
    Satmareanco, nea Gigi cica nu prea are slabiciuni pt roscate, zice lumili nu io…io zic sa ne tinem departe, faci cum vrei, dar io te prevenii, ca esti preferata me…musai sa ne gandim bine, musai si musai…

  17. Oana says:

    Beti pe euroii lui Becali? Sa stiu si eu ca ma abonez daca nu-i pe banul meu 😉

  18. satmareanca says:

    Sibilla, cum să nu-l ajutăm dacă priminm valută la schimb 😀

    Oana, eşti binevenită. Pe banii altora, oricum 😉

  19. Aki Gigit segiti, annak az Isten jo penz ad! Ntz, nu suna nicicum in ungureste. Wer der Gigi helfen wird, von Gott viel Geld etc. Nici nemteste nu suna nicicum… Poate ne-ajuta Adam cu o rima mai putin schioapa. Si a Gigi tu donnes un coup de main, Dieu va te remplir les poches. Asa mai merge.
    OMG, chestia asta e reala? Inuman de-a dreptul! Mi-ai inveselit seara, Crina!

  20. satmareanca says:

    Cât se poate de reală. Potrivit Cancan, bannerul fâlfâia ieri undeva la intrarea în Piteşti, dinspre Ramnicu Vâlcea. Să te cruceşti, nu alta 😀

  21. Victor says:

    Da in avans sau dupa? Eu zic ca este important. Ca daca da dupa, se poate intampla ca in cazul valizei cu bani de la Cluj si pana sa ajunga banii la utzupani, ii ia DNA-ul.

  22. satmareanca says:

    Bună precizarea. În avans îi vrem. Deja a început să facă viramentul. De unde crezi că bem la ora asta ? 😀

  23. vezi? asta-i campanie electorala, nu „un alt primar pentru satmar!”. fapte, nu vorbe 🙂

  24. satmareanca says:

    Astea chiar sunt fapte care pot aduce voturi. Doar ştim că oamenilor le plac lucrurile palpabile. De fapt, lucrurile nici nu pot fi altfel 😉

  25. Victor says:

    Sa dea banii ca de fapte si lucruri are cine se ocupa. 🙂

Lasă un răspuns

