E-turism de alegeri

„Pentru a veni în ajutorul persoanelor care au dificultăţi de deplasare, însă nu au certificat medical ce le asigură dreptul la urna mobilă, UDMR Satu Mare le va pune la dispoziţie, duminică, autovehicule cu care se vor putea deplasa la secţiile de votare. Tot ce trebuie să facă aceste persoane este să sune la numerele de telefon ….” bla,bla,bla. Aşa sună o ştire pe site-ul candidatului UDMR la Primăria Satu Mare, actual primar Iuliu Ilyes.
O văzusem şi aseara, dar am zis că sunt prea obosită şi nu înţeleg bine. După ce mi-am băut cafeaua dimineaţă, am mai citit-o de vreo cinci ori. Oricum o iau, tot turism electoral mi se pare.

Despre Satmareanca
Ziaristă

34 Responses to E-turism de alegeri

  1. moshcalifar spune:

    Daca e „actual” primar inseamna ca le are cu schemele de vot. Nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara. C’est la vie.

  2. satmareanca spune:

    Avantajul celor aflaţi în funcţie. Aş spune că niciodată nu ne dezminţim că suntem români, dar ei zic că-s minoritari … Se ia boala asta 😉 Oare ce nume are?

  3. Vania spune:

    Oare, dacă sun, nu mă reped şi pe mine ăştia până-n Satu-Mare? Mai cu seamă că numele meu este Uszka…

  4. satmareanca spune:

    Dar trebuie să suni rapid, deoarece îi musai să-ţi faci şi flotant în satul mare. De când eşti Joşkă? 😀

  5. moshcalifar spune:

    @vania : o idee admirabila. Excursii par-avion nu organizeaza omul ? Ca ex – nevasta-mea era unguroaica…Schimbam nume, facem flotant pe loc ca asta s-aude ca e metoda preconizata maine in Bucuresti : ” instant flotant 3 in 1 ” .

  6. Vania spune:

    Crina:

    Uzska sunt de prin 1970… Taică-meu a comandat două birouri la un atelier de tâmplărie din Arad. Spunându-şi numele, lucrătorii de acolo, nefamiliarizaţi cu ucraineanul Uska, au grafiat Uszka. Inscripţia s-a păstrat până astăzi, într-un sertar al biroului (unul a fost vândut, la un moment dat), cu creionul.

    Călifar:

    Poate trimit elicopterul. Cică, se cere ulterior doar o declaraţie pe proprie răspundere că ai votat aşa cum trebuie, conform conştiinţei. Textul fiind destul de ambiguu, zic că merită călătoria, că n-au ce să ne facă…

  7. satmareanca spune:

    @ Moshcalifar
    Nu ar fi rău să profităm de excursie şi să o punem de o întâlnire a bloggerilor. Vorba lui Vania, ce ştiu ei ce votezi 😉
    Trei în unu e încă bine, credeam că au inventat ceva reţetă nouă 😀

    @ Vania
    Ai state vechi! Cealaltă inscripţie ar trebui să o scoţi la licitaţie, ai face o căruţă de bani…
    Ce mai stai pe gânduri, sună! Numai va trebui să treci testul de limbă 😛

  8. sfinx667 spune:

    O zi senina si un sfarsit de saptamana bogat in zambete drago !
    ce, ce, ce…teste de limba….wow….nu zasai nimic, ma gandeam si eu la chestii deosebit de serioase…
    musai sa revin deseara ….
    Numai bine tuturor dragilor 🙂
    Sibilla

  9. satmareanca spune:

    Ia o doză Sibilla şi să vezi cum îţi vine limba la loc 😉

    Şi eu aşa zic, o zi răcoroasă, că de căldură ni se acreşte încet 🙂

  10. Vania spune:

    Mă gândeam să bodogănesc ceva kekele-mekele, da’ mă fac că-s beat şi că de aia nu se prea înţelege. Acum, dacă vine elicopterul la Patricia, s-ar putea să nici nu fie nevoie să mă prefac…

  11. satmareanca spune:

    Comandă-l direct acolo. Se găsesc şi sponsori pentru Patricia 🙂

  12. corinacretu spune:

    As veni si eu pana la Satu-Mare, Crina, stii de cand te amenint cu asta..
    Mi se pare revoltatoare faza cu masina si ar trebui chiar sesizata chestiunea asta.
    Am auzit multe, probabil ca voi si mai multe in campania asta… Cineva tocmai imi povestea cum intr-o comuna oamenii au primit cate un baschet, urmand ca al doilea sa-l primeasca luni, dupa ce demonstreaza ca au votat.. Cata imaginatie trebuie sa ai si cat de cinic trebuie sa fii ca sa ajungi aici?!
    Eu iti doresco zi frumoasa, Crina, sa te odihnesti, stiu ca maine o sa fii pe baricade si urmeaza cateva zile grele.. Mult succes!

  13. satmareanca spune:

    Corina, eu te tot aştept. Poate reuşeşti să vii în perioada următoare…

    Asta cu sesizarea e treaba partidelor, treaba noastra este să scriem. Chiar o să verific la BEJ să văd dacă a fost careva pe fază ori chefuieşte toată lumea că tot e Ziua Oraşului la noi. Poate dacă pun o întrebare se sesizează din oficiu. Poate …

    La noi e atât de cald, încât nu te mai poţi odihni deloc 😉

    Un sfârşit de săptămână frumos, Corina!

  14. Oana spune:

    Uite cum isi face ungurul alegatori 😉

  15. satmareanca spune:

    Dacă ştie fenta legea. Cică nu e nimic ilegal atâta vreme cât nu condiţionează să voteze cu ei ori să fie membri ai formaţiunii politice 😉

  16. Oana spune:

    Stiu ca nu e ilegal, dar totusi, mesajul e subliminal.

  17. Mordechai spune:

    Da-da. Că acum la frontieră trebuie doar buletinu’.

  18. corinacretu spune:

    Oana, Crina, va urez o seara frumoasa..

  19. satmareanca spune:

    @ Oana
    De aceia spuneam că îs deştepţi băieţii. Dar şi contracandidaţii lor sunt fraieri dacă nu verifică mâine în practică cum decurg lucrurile…

    @ Mordechai
    Nici măcar buletinul, dacă treci pe fâşie. Se trece oricum ca prin brânză. La urne în schimb merge cu flotantul 😀

    @ Corina
    Mulţumim la fel, Corina! 🙂

  20. oare daca sun ma transporta si pe mine? ca mi-e o leneeeee sa merg miine la vot, dupa o zi de „truda” pe moshie…

  21. Oana spune:

    Eu ma duc prima la vot, dar ma rog, la noi nu e ca la voi. Ma trezesc de la 5 sa fiu sigura, ma rog, de fapt, nici nu ma culc pana la ora aia 😀

  22. satmareanca spune:

    @ Horia,
    Bună alegere moşia. Măcar ai mai schimbat aerul. Nu ai pierdut decât o bătaie în ştrand la Zilele Oraşului, a cărei protagonist a fost cumnatul ministerial candidat la Primărie. Foarte incitantă campania asta 😀
    Încearcă şi cu maşina lor, sunt scumpi carburanţii. S-ar putea să ai probleme cu numele 😉

    @ Oana,
    Secţiile se deschid doar la 7. Îţi iei o carte cu tine? Sau o bibliotecă? 🙂

  23. Oana spune:

    Crina, sectia e langa mine, din pacate. Mi-ar fi placut sa ma duc cu masina 😀 Dar asta este. ies pe geam si citesc pana la sapte. Apoi ma duc sa votez, ca sa ma pot culca linistita 😆

  24. satmareanca spune:

    Ce mare păcat că stai aproape. Dacă mergeai cu maşina, poate călcai câţiva pe traseu şi făceai un pic de curăţenie 😀

  25. Oana spune:

    Mai Crina, pai daca ii calcam pe aia buni? Aia care imi impartaseau alegerea?

  26. whaaaa, zi-mi de bataie!!!
    nu ma duc cu masina lor, ca mi-or ride in nas. 🙂 oricum, pina la sectia de votare am vreo 20 de metri. dar s-ar putea sa ii rog sa trimita urna mobila la vecinii nedeplasabili. 🙂

  27. satmareanca spune:

    Oana
    Îi întrebi şi tu înainte cu cine votează 🙂

    Horia
    O să scriu dimineaţă mai pe larg când o să am şi poză 😉

  28. hai ca de data asta va cert: ok, ati vazut stirea, si maine deci stam la panda, da? Adica facem in asa fel incat sa nu se intample asa ceva, da? mai, trebuie sa ne mai trezim sa nu mai fim furati in orice fel si de catre oricine. Multumesc si o seara placuta 😉

  29. @crina: aaa, exista si poze? misto! abia astept!
    @socol: asa ceva… adica ce? cind psd-ul facea chestia asta, plimbind oameni cu autobuzele ca sa voteze psd a fost ok? numai daca e vorba de altii nu-i ok si stam la pinda? cind eu ma trezesc, azi, la intoarcerea de la moshie, cu fluturasi rosii in cutia postala e ok, desi legea privind campania electorala zice ca aceasta n-ar mai trebui sa continue? hai sa fim seriosi: aici exista o singura regula, fiecare se mobilizeaza cum poate.

  30. Victor spune:

    Crinuta, astazi sa te vad. La cat te-ai chinuit, ai merita sa fie alesi cei pe care ti-i doresti. Am apreciat in mod deosebit bunul simt de care ai dat dovada in permanenta.

  31. sfinx667 spune:

    AZI, LA VOT !
    SUCCES SI, DOAMNE AJUTA !
    SENIN PE CERUL SUFLETULUI !
    SIBILLA

  32. satmareanca spune:

    @ Petrişor
    Toţi ochii şi toate tunurile pe ei! 🙂

    @ Horia
    Se pare că nu mai există absolut nicio regulă. Pe cât a fost de anostă campania, pe atât s-a încins după ce s-a terminat.

    @ Victor
    Mulţumesc Victor. Musai o schimbare!

    @ Sibilla
    Io votez cu mâini şi cu picioare, dar orice aş face nu pot decât odată 😉
    O duminică frumoasă, Sfinxule 🙂

  33. turismneamt spune:

    sal….am o propunere pt tine:doresti sa facem un link excange???asa putem creste amadoi in google…astept raspuns pe http://turismneamt.wordpress.com sau pe yo_piko18@yahoo.com…ms

  34. cazarehotel spune:

    Buna ziua,numele meu este Panainte Marian si am o propunere de link exchange pentru dumneavoastra,care este in beneficiul amanduror parti,atsfel ne vom ajuta reciproc sa crestem in Google.Astept raspunsul dumneavoastra pe mail
    panainte.marian@yahoo.com

    Va multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

