Deşteptarea naţiune! Azi votăm!

UPDATE 1. Ora 3.00. Coica încă mai are şanse să intre în turul II. Informaţia este din surse UDMR. Ilyes se învârte în jurul procentului de 50%. La preşedinţia Consiliului Judeţean nu se ştie nimic concret. Singurele informaţii care au circulat se refereau la o diferenţă de două procente între Valer Marian şi Csehi Arpad. Când pentru unul, când pentru celălalt. Este cert că sătmărenii au greşit fundamental. Au acordat voturi neaşteptat de multe unui candidat-clonă, agricultorul -sudor Gheorghe Ciocan, împins în faţă de PNL. Se vorbeşte despre nu mai puţin de şapte procente!
La ora asta ar fi cazul să trimit ziarul în tipar. Aşa că mă retrag de pe baricade, dar revin cât de curând, căci ţara mă cheamă de dimineaţă la treabă 😀
Vă mulţumesc pentru că aţi stat şi voi până acum! Darius, dacă eşti pe fază, mai dă tu câte un semn. Mulţumesc! 😉

UPDATE. Focus TV transmite că Iuliu Ilyes ar fi pe locul I şi Dorel Coica pe locul II la Primărie. Niciun procent şi nimic altceva despre un eventual tur II. Informaţia poate fi plauzibilă, dar nu e confimată de nimeni. Abia acum încep să fie aduse primele buletine de vot de la secţii spre Biroul Electoral Municipal. Nici echipa de campanie a lui Coica nu ştie încă dacă avem sau nu un tur II. Peste o oră vom avea unele estimări.

Ora 8.00. O dimineaţă naşpa azi. Am fost nevoită să mă trezesc devreme în condiţiile în care ceasul meu biologic este setat să-mi dea deşteptarea duminica doar după ora 9.00. Secţiile de vot s-au deschis toate la ora 7.00, fără incidente majore, dar poporul sătmărean încă doarme. Am transmis aici că nu sunt incidente. Nu pot băga mâna în foc că undeva la marginea judeţului nu ar fi, însă, deocamdată, atât am aflat. Va fi o zi lungă, furtuna s-a anunţat încă de ieri… O să încerc să vă ţin la curent cu tot ce se întâmplă. Important este să iasă lumea la vot şi să-şi aleagă stăpânii cu grijă!

Candidatul karatist
Deşi încheiată oficial, campania electorală a continuat pe faţă. Liberalii, costumaţi în tricouri galbene, şi-au petrecut seara zilei de ieri în ştrand, unde aveau loc manifestările de Ziua Oraşului, împărţind materiale electorale. Poliţia avea creierii prea adormiţi ca să realizeze că acţiunea e împotriva legii. Au avut grijă cetăţenii să-i taxeze când împărţeau doamnelor garoafe albe „din simpatie”: „nu ne sunteţi simpatici, nu vrem flori”. Cumnatul ministerial Adrian Ştef, candidat la Primăria Satu Mare, şi-a demonstrat talentul de karatist, însă a luat-o pe cocoaşă. Catindatul a îmbrâncit două PDL-iste şi a sărit la bătaie la nişte tineri care împărţeau gratuit GNV, în care erau făcute dezvăluiri despre cumnatul său, ministrul IMM, a urlat ca nerodul şi a vrut musai să-şi arate muşchii. Viaţa a dovedit că muşchii fără cap nu au nicio valoare. Vine în curând şi poza…
Tot liberalii au distribuit pliante împotriva candidatului independent Valer Marian şi altele în care îndemnau sătmărenii să voteze candidatul – clonă al PNDC, Gheorghe Ciocan, dând de înţeles că este vorba despre actualul preşedinte al CJ. Disperarea liberaloidă nu are limite…

Prostest Commando Oli la Zilele Oraşului. Fii Rebel, nu tembel!
Un altfel de prostest al tinerilor a avut loc sâmbătă seara, la concertul Cargo de Zilele Oraşului. Mii de sătmăreni au strigat alături de peste cei o sută de membri ai Commando Oli, îmbrăcaţi în tricouri albe cu inscripţia „Fii rebel, nu tembel!” (foto – Cosmin Dan), numele simbolului sătmărean ucis de cei aflaţi vremelnic la conducerea oraşului. Ei ştiu cu cine nu votează! Tu ştii? Citiţi la Commando Oli pe blog.

Ora 13.00. Am votat! Am votat în urmă cu vreo două ore dar numai acum am reuşit să mă aşez la computer. Am votat pentru că numai aşa putem schimba lucrurile. Dacă nu o facem, vor vota tot ei în locul nostru. Am votat deoarece consider votul singurul drept care dă pentru o zi puterea în mâinile cetăţenilor. Trebuie să votăm şi să ne alegem stăpânii cu grijă! Întotdeauna am votat pe invers. Adică aproape niciodată nu au câştigat cei pe care am pus ştampila. Azi, cred că sunt şi eu pe aceeaşi lungime de undă cu majoritatea. Trăiască independenţa!

Sătmărenii se mobilizează greu la urne. Prezenţa la urne la ora 10.00 a fost de 6,39% la nivelul judeţului Satu Mare şi de 5,34 % în municipiul Satu Mare. În mediul urban prezenţa la vot a fost de 5,68 %, în timp ce în mediul rural a fost de 7,13 %.

Ora 16.00. Prezenţa la urne la ora 14.00 la nivelul judeţului a fost de 20,4% – locul III de la coadă pe ţară, iar în municipiul Satu Mare de 17,17 la sută. Prezenţa în mediul urban este în continuare scăzută – 18,72%, iar în mediul rural de 22,15%. Liberalii continuă să îşi facă campanie electorală în ştrand…

Ora 19.00. Varză. Prezenţa la vot este sub orice aşteptări în municipiul Satu Mare, de doar 25%, la ora 17.00. Cum era de aşteptat, în secţiile de vot din zonele locuite preponderent de maghiari se înregistrează cea mai mare participare la urne. La nivelul judeţului, prezenţa la vot a fost de 31,87%, mediul rural fiind fruntaş cu o participare de 36,99%.

Ora 23.00 Abia cum au dat publicităţii prezenţa la vot pentru ora 21. Lucrurile stau aşa: pe judeţ 47,33, iar în municipiul Satu Mare doar 37,97. Aici e de rău, aşa simt. La judeţ pare a suna binişor. Părerea mea! Mediul rural ne-a dat o lecţie cu o prezenţă de 53,97 la sută, în timp ce prezenţa la vot în mediul urban a fost de 40,97 la sută. Primele rezultate pe municipiu sunt aşteptate după ora 24.00.

Despre Satmareanca
Ziaristă

137 Responses to Deşteptarea naţiune! Azi votăm!

  1. rebel says:

    lasati absolventul sa-si imparta sonetele… 🙂
    PS: aia sint penelisti nu liberali… 😦

  2. Darius says:

    ‘mneata.
    Ca sa nu fiu acuzat ca fac campanie in ziua alegerilor o sa zic doar HAI DINAMO!!!

  3. moshcalifar says:

    ‘mneatza, moşul civic si-a facut datoria 🙂
    HAI STEAUA !!!!!!!!!!!

  4. ‘Neatza! Ce ti-am zis eu ca voi acolo, la Satu Mare, nu va plictisiti?
    Iar rebel are dreptate ::)))

    Oricum, sa ai o zi usoara!

  5. satmareanca says:

    @ Rebel
    Scuze pentru greşeală. Corectez! 😉

    @ Darius & Moshu
    Io nu văd care-i diferenţa între Steaua şi Dinamo la ora asta. Aceeaşi culoare 😀

    @ Teo
    E din ce în ce mai palpitant. Uşor nu va fi, dar promit să rezist 😀
    Fug şi io la vot!

  6. Oana says:

    Hai Steaua! 😆 A, nu despre asta se vorbea. Desigur, disperare e si pe la noi 😉

  7. Darius says:

    @Crina
    Nici la ora asta?

  8. satmareanca says:

    La ora asta, DA. Dar lumea mai şi munceşte 😀
    Trăiască indepndenţa! 😛

  9. corinacretu says:

    Crina, spor la treaba, succes! Stiu ca ai o zi lunga.. Te felicit pentru tot ce faci. Daca toti ziaristii ar avea spiritul tau civic, am ajunge departe..
    O zi buna!

  10. trexel says:

    si cand vezi ca altii se imbulzesc si se bat sa voteze 🙂

  11. fcmuresan says:

    Mai da parca era vorba de OLimpia! Hai Oli! Fara aluzie la culori…Gyuszi ne-a păcălit…Pe unii ne-a chemat să-l păozăm la 9.45 iar pe ai lui la 9.40. Pe cînd am ajuns acolo…doar la ieşire l-am fotografiat. Poate am mai multă baftă la turu 2. Şi sper să fie şi un tur 2. A fost super tare bannerul celor de la CO cu Gyuszi să te voteze Elodia! Fii rebel nu tembel! Mi -a zis Cosmin Dan că ieri în cartiere s- împărţit prin poştă Gardianul ediţia de Transilvania . Cu Dorel Coica pe prima pagină…cu acuze la adresa lui… Luptă de gherilă frate.

  12. commandooli says:

    noi avem tricourile si fularele noastre… cu rebel nu tembel au fost altii… din cite stiu cam 100… noi am fost in jur de 50, impreuna cu Sezione Ostile si Ultras Order… bineinteles ca singurii care s-au bagat in seama au fost jandarmii…

  13. satmareanca says:

    Corina,
    Mulţumesc mult, Corina! Mai sunt şi alţii, dar poate nu au bloguri să şi spună una-alta şi o fac în alt fel… 🙂

    Trexel,
    Tu ai votat?
    Suntem codaşi la vot, potrivit ultimelor date făcute publice 😦

    Florin,
    Auzi că au fost şi unii şi alţii, cu chestii separate…

    Commando Oli,
    Mai dă-ne ceva detalii că sunt în ceaţă 😀

  14. Oana says:

    Am votat, am votat, am votat si pot sa si dovedesc 😀 Mai, multe buletine, aproape ca m-am plictisit votand

  15. satmareanca says:

    Şi io am fost pe aproape. Cam multe, cam groase, abia le-am băgat în urnă 😀

  16. moshcalifar says:

    @satmareanca: ba pardon, suntem codasi detasati la Bucuresti 🙂

  17. satmareanca says:

    Pardon, atunci! Ce mai pot zice? 🙂 La voi votează românii pentru români, la noi maghiarii pentru toţi …

  18. Vania says:

    Ora 18.40: Ies la o bere…

  19. satmareanca says:

    Că bine faci. Ca şi tine fac vreo 75% dintre sătmăreni, care nu şi-au mişcat încă dosul la vot..

  20. dadatroll says:

    Oana vezi cai pus virgula intre mai si multe. Nu se pune.

  21. satmareanca says:

    Văd că Dadaroll vorbeşte foarte bine romaneshe căi (sic!) român 😀 😉

  22. Vania says:

    Cu diacritice, textul Oanei s-ar citi: Măi, multe buletine…

    Comunicat important pentru Ţară: Am găsit bere Efes!

  23. satmareanca says:

    Noi mâncăm gulaş. Merge cu berea? 😉

  24. Vania says:

    Gulaşul merge cu vin. De Tokay. Cu bere Efes nu merge. Cu altele, poate…

  25. claudia says:

    oameni buni tocmai ce am m-am intors si eu acasa de la vot .partea proasta e ca acu ma mustra constiintza!

  26. See the gulash on my blog 🙂
    crina, stii ceva noutati? exit-poll-uri locale, ceva?

  27. Satmareanca says:

    Horia,
    Tu faci mişto de mine? Îmi e o foa mne şi gulaşul arată bestial 😀

    Când ştiu ceva vă zic. Nu sutn exitpolluri, numai numărătoare paralelă. Îs p-aci pânâ când vom şti, adică pe la ora 24.00 sau mai târziu. Poate chiar 1-2. La Primăria SMV ar trebui să ştim pe la 24.00 🙂

  28. Am pus reteta pe blog acum. Use it and abuse it! Sa ne scrii cind stii!

  29. Claudiu says:

    adevarul e ca eu am emotii :)) Doamne da sa nu iasa Gyuszi!!!
    salutari de pe intercity-ul de Timisoara. noroc cu telefoanele astea..

  30. Satmareanca says:

    Şi eu am, încă foarte mari…
    Drum bun! 🙂

  31. satmareanca says:

    @ Horia
    Am mâncat între timp, reţeta o experimentez altă dată 😀
    Am promis, o să vă ţin la curent, deşi cred că la ora aia voi fi singură pe bloage 😉

  32. satmareanca says:

    @ Claudia
    Scuze că nu am observat că ai postat comentariul mai devreme. Ai intrat la moderare. Nu trebuie să te mustre conştiinţa dacă ai votat 🙂

  33. sfinx667 says:

    S-o crezi tu drago…sunt aci la datorie…asteptam vesti 😉
    Doamne Ajuta !
    Sibilla

  34. Vania says:

    Urmărim, urmărim… Aici, se ştie deja.

  35. satmareanca says:

    Aşa mai prind curaj dacă ştiu că nu sunt singură pe baricade 😀
    Văd după trafic că lumea aşteaptă nerăbdătoare 🙂

  36. satmareanca says:

    Vania
    Voi sunteţi mai mari, aveţi exitpolluri. Noi nu ştim ce îs alea :)))

  37. CELLA says:

    În Oradea două secţii de votare s-au făcut la intrarea în ştrand
    ăştia orientaţi,
    în ştrand şi bere şi baie şi să votaţi bine
    suntem pe locul 6, BH , aşa că …

    am şi votat şi-am stat 40 de minute la rînd şi m-am pupat cu primarul în funcţie şi … hai STEAUA

    acuma să-i văd pe bucureşteni cum nu votează un bihorean
    eu ţin declarat şi pe faţă cu doctorul 😆

  38. satmareanca says:

    Mai ai o şansă cu doctorul de la Bucureşti. Doctorul nostru cred că îşi ia temperatura la ora asta. Fac şi io haz de necaz :)))

  39. nu esti singura, don’t worry 🙂

  40. Vania says:

    Am vorbit cu un prieten din Murmansk. Zice că la ei e vreme faină, sunt 16 grade (Celsius, nu Richter!).

  41. satmareanca says:

    @ Horia,
    Aşa mai merge 🙂

    @ Vania
    La noi sunt aproape de Richter. Io aşa simt. Dacă mai pot simţi ceva la ora asta :)))

  42. trexel says:

    io am facut chiar un pic de show la votare 🙂 doamna nu aparea pe lista desi ne schimbasem adresa in buletin deodata. comisia i-a dat formularele sa voteze ca o trece la suplimentar. dupa care vine sefu de comisie si o scoate din cabina ca nu, trebe intai reglementata treaba. io eram deja in alta cabina si dupa ce am stampilat am iesit afara tunând sa se crape geamurile: „Ce-ai ma cu nevasta-mea?!?!” 🙂 s-a facut liniste, s-a cam blocat baiatu, „Pai sa vedeti ca…” dupa care m-a recunoscut si „A, salut 🙂 n-am nimic, scuze!”. Musai a fost sa-si noteze vechiul domiciliu ca sa anunte, nu cumva sa voteze de 2 ori.
    Am votat si io in cabina, nu de alta da-l vazusem pe Tariceanu ca a aratat la comisie un buletin stampilat si asa am aflat si io ca mai nou e ilegal. va dati seama ca n-am riscat sa-mi anuleze votu, si asa a fost prezenta scazuta la vot.

  43. Oana says:

    Dadatrol, Vania te-a lamurit 😉 Crina, vesti?

  44. satmareanca says:

    @ Trexel
    Au fost multe probleme in genul celei pe care ai expus-o. Cam vax organizarea şi liste harcea-parcea. Să sperăm că iese bine. Atât ne-a mai rămas 🙂

    @ Oana
    Dacă o să ajung la 3.00 acasă voi fi un om fericit. „Ţi-am răspuns la întrebare? 😀 Nu se ştie nimic…

  45. Oana says:

    Nici la noi 😦

  46. satmareanca says:

    La noi cică sunt ceva sondaje fantomatice, dar nu vreau să le dau crezare … Mai stau până văd şi date reale.

  47. Oana says:

    Mda, si eu, la noi nici fantomatice nu sunt. La ce blat am facut la vot, sunt chiar curioasa daca mi-a iesit.

  48. Adam Boer says:

    am fost si am votat dupa care am plecat din oras si incercam sa nu ma gandesc la ce o sa fie… acuma aflu ca prezanta a fost scazuta, majoritatea cetatenilor si-a bagat capul in nisip 😦

  49. satmareanca says:

    Cam aşa 😦

  50. Darius says:

    Am primit confirmarea de la Buc ca nu exista nici un sondaj pt SM. Asa ca Focus sucks.

  51. satmareanca says:

    Vorba ta :)))

  52. Adam Boer says:

    Eu am propus la mai multi… dar nimeni nu vroia sa coofinanteze. Acelasi (dez)interes pentru politica locala ca si din partea cetateanului simplu.

  53. satmareanca says:

    Ca să ne mănânce nouă nervii 😦
    Oricum am o dezamăgire cumplită, indiferent de cine va câştiga…

  54. @crina: speranta moare ultima 🙂

  55. dr. b says:

    Nici o veste de la CJ? Eu tin pumnii tandemului Marian-Ilyes. La Ilyes ar trebui sa fie clar. Orice alta combinatie e cu probleme. Daca nu iese Marian SM ajunge in fief-ul FIDESZ-ului. Iar daca iese Coica nu mai scapam de cioban si ai lui niciodata. Dupa infrangerea asta in cel mult sase luni baietii care conduc acum PSD Satu Mare nu vor mai fi. Stie Adrian Nastase de ce…Iar daca nu iese Marian sa-i transmiti lui Silaghi sa aiba grija cum umbla pe strada. I-au pus unii gand rau.

  56. satmareanca says:

    Nici o veste deocamdată. Vă ţin la curent, am promis. Merci că mă ţineţi de vorbă 🙂

    Se mai ştiu unele date din judeţ: la Carei a câştigat din primul tur candidatul UDMR – Kovacs, iar la Negreşti PSD – Nicolae Bura… La Tăşnad intră în turul II candidaţii PSD şi UDMR.

  57. Oana says:

    Mai, dar multi UDMR aveti pe acolo. Da, te tin de vorba, nu de alta, dar si eu astept.

  58. Darius says:

    Va dau eu o veste. E naspa. 😦

  59. cit de naspa? si pentru cine?

  60. dr. b says:

    @Oana: Problema e ca sunt UDMR si..UDMR. Unii au niste firme de constructii din SM in spate pe care nu le lasa sa moara. Eu zic ca asta e raul mai mic. Ceilalti se intalnesc in campanie cu ex-ministrii FIDESZ care le traseaza liniile de actiune. Aia sunt duri.

  61. satmareanca says:

    Zi Darius!!! sau mai bine nu! A ieşit din prima, hă? Şi la mine aşa ieşea din primele date 😦

  62. procente, ceva? si la CJ?

  63. Darius says:

    Io de Valer Marian ziceam ca e naspa. La municipiu inca e la cutit intrarea in turul 2.

  64. Oana says:

    Mai, traduceti si pentru mine. Nu a iesit candidatul ala sustinut de toate partidele? 😦

  65. naspa in favoarea cui?

  66. satmareanca says:

    Păi da, dacă clona analfabetului are 7%, ce mai vrei? Ăştia ne suntem!

  67. @oana: ce sustin partidele si ce voteaza oamenii sint chestii total diferite. din fericire.

  68. @crina: 7%???? candidatul hammer? tot e bine ca n-a iesit el!!!

  69. satmareanca says:

    Stai Horia, nu te bucura încă! Rezultatele sunt pe 20% din sectiile de vot din municipiul Satu Mare. Oraşenii dau dovadă că sunt mai în spate cu evenimentele de vreme ce au votat o gramadă cu Ciocan. Şvabii au votat cu Valer şi Codrul la fel…

  70. dr. b says:

    Darius, daca e asa, puteti inchide de pe acum judetul. Ilyes, chiar daca iese, pierde sefia UDMR Satu Mare. Asta era macar linstit. Ma tem ca vin aia rai. Cine sa-si asume lucrul asta? In primul rand Silaghi. Apoi Ciocan. Unde a fost superstructura PSD din judet care voteaza de rupe tot?

  71. adica hammer mai are sanse sa iasa?

  72. satmareanca says:

    DR. B
    Sătmărenii m-au dezamăgit cumplit. Nu ştim încă cine iese, dar la faza asta cu votul dat lui Ciocan-clona, hai să fim serioşi că este o glumă proastă!

  73. Darius says:

    @dr.b
    Sincer la ora asta mi se rupe de superstructura din judet. Pe mine ma intereseaza municipiul.

  74. satmareanca says:

    Horia
    Nu hammer! Bătălia e între Valer şi Csehi… hammer are în jur de 7, Silaghi vreo 10-11…

  75. Oana says:

    Adica, Doamne iarta-ma, ies ungurii? Lamuriti-ma si pe mine.

  76. proasta rau. 7%, asta pare sa fie procentul de analfabetism politic din orasul asta. si macar de-ar fi chiar asa, tot n-ar fi rau. dar tare ma tem ca-i muuuult mai mare.

  77. satmareanca says:

    Oana
    E destul de strâns s-ar zice. Nici udemeriştii nu jubilează încă …

  78. si care-i scorul la vm-csehi?

  79. dr. b says:

    Crina, mie imi e egal de municipiu. Asta pentru ca sunt convins ca iese Ilyes. De judet ma tem. Ungurii voteaza de cand ii lumea disciplinati. Iar romanii beau in birt…

  80. de primarie se stie ceva? nu va mai vaietati, dati oarece procente, ca ma ia somnul…

  81. Oana says:

    Horia, pai, din cate vad eu, orice ai fi votat tu, nu iese. E total pe dos.

  82. dr. b says:

    Cum spuneam. De nu iese Csehi jubileaza Ilyes. Nici astia nu jubileaza la unison.

  83. @dr.b: ba jubileaza la unison.

  84. un curios says:

    de pe focus citire: vm conduce cu 2% fata de ac

  85. dr. b says:

    @Horia: mai discutam noi. Ai sa vezi ce vremuri vin in UDMR SM. Unii jubileaza cu Silcomprest iar ceilalti cu alte firme. Cele mai multe din Ungaria.

  86. Darius says:

    Focus spune tampenii. Sa se afle si ei in treaba.

  87. dr. b says:

    Ziceti ce e cu judetul…Darius, tu suferi pentru Coica?..:) Grea viata…

  88. un curios says:

    mai spuneti ceva

  89. un curios says:

    satmareanco..ai amutit, astept noutati, ca sunt curios

  90. satmareanca says:

    Curiosule, nu mai cred nimic până nu văd finalul! La un moment dat era vorba că Csehi conduce cu 2 procente în faţa lui VM, după aceea dinspre liberali s-a auzit că e invers. Doamne ajută! Horia, nu jubila încă :)))

    Or fi sătmărenii orăşeni mai reduşi, da’ ne scot şvabii şi mediul rural. Hopa, mi-a revenit optimismul 😀

  91. un curios says:

    seful tau ce stie. cele 7 partide nu l-au informat inca daca este presedintele tuturor romanilor din judet?

  92. dr. b says:

    Crina, ce svabi? Astia au plecat toti in Germania in anii 90. Trebuie sa cauti bine sa gasesti in judet un svab care sa vorbeasca svabeasca mai bine decat maghiara.

  93. Darius says:

    @dr.b
    Nu sufar pentru nimeni. Am spus doar cine ma intereseaza mai mult.

  94. dr. b says:

    Silaghi, daca cumva esti treaz la ora asta, roaga-te sa nu iasa la judet UDMR-ul. Nu de alta dar nu te vad bine dupa. Stii cine iti fac figura? Aceeasi baieti care nu au „iertat-o” nici pe nevasta-ta. O sa-ti spuna ea despre cine e vorba. Daca nu, mai intreaba si tu in stanga si-n dreapta. Nu de alta, dar tot orasul stie.

  95. un curios says:

    stiri proaspete gasiti si pe http://www.szatmar.ro/content/view/17015/70/ asta daca stiti oarece maghiareasca…ca io..ioc

  96. dr. b says:

    @Darius: Eu zic ca a venit vremea ca „prietenul meu Ghita Ciocan” (dixit Dancu la lansarea candidatilor PSD la SM) si ai lui sa plece. Si alegerile sunt o buna ocazie sa fie dati de-a berbeleacul. Si mai sunt si pe la alte judete de teapa lor. Inclusiv la Cluj. Sau..mai ales la Cluj. Candidatul de acolo a PSD la primarie a facut 5%.

  97. satmareanca says:

    DR. B
    Ori ce or fi ei. În zona Petreşti şi Berveni Valer Marian a luat peste 50%. Oameni deştepţi 🙂

    Curios
    Nu se ştie nimic exact, merge greu numărătoarea voturilor şi rezultatele provizorii sunt contradictorii. Nu pot fi băgate în seama tocmai pentru că în anumite zone se votează într-un fel, în alte în alt fel… Când ştie şefu’, ştiu şi io 😉

  98. pablo says:

    pe sminfo.ro se zice ca gyusi are 53.73.e adevarat

  99. dr. b says:

    @Horia: Ia aminte ce spune Crina. Aia de la Berveni si Petresti is toti unguri. Numai ca is ungurii anti-Csehi. Fiecare cu ungurii lui…

  100. Oana says:

    Ok, in Pitesti nu a iesit ca mine la CJ, deci pot sa ma impusc.

  101. b says:

    ca sa dormiti linistiti:
    http://www.googlefight.com/index.php?lang=ro_RO&word1=Valer&word2=Csehi

  102. Darius says:

    dr.b
    🙂

  103. starlete says:

    http://starlete.wordpress.com/votul-acordat-nimanui/

    Ce face daca vrem sa votam pe nimeni ?
    Adica daca m’am plictisit, si vreau sa decid eu ce sa fac ce vreau cu partea mea de buget ?
    primarul nu va strange maidanezi ca vreau eu, ci doar pentru Bush, acesta din urma fiind chiar din alta circumscriptie electorala.
    Asta, fostu primar, nu prea stia sa citeasca legea, si nu am nici certitutdinea ca urmatorul stie. Eu am inteles ca Videanu nu prea are diploma umanista, si ca Blaga nici el nu are, ba chiar si Oprescu.

  104. satmareanca says:

    Oana
    Naşpa. Sper să îţi dau eu veşti bune, nu ştiu când.

    Dr.B
    Mulţumim că ne faci să zâmbim la ora asta 😀

  105. sfinx667 says:

    Io nu ma impusc, dar sa-i…f… la naiba, se pare ca premonitiile mele se adeveresc, din nefericire…in Resita, C-S, PD-L – ul e bine mersi la ora asta…BEM nu are nici la ora asta rezultate partiale, din peste 60 de sectii de votare, doar 37 au trimis buletinele de vot, insa se pare ca PD e pe val….ma rog, ca intotdeauna aici…parca au baut toti inainte de vot, macar sa fi baut vitriol Doamne iarta-ma…
    uuuuuuuuuuuuuuffffffffffffffff……satmareanco, mor de nervi nervosi…

  106. pablo says:

    mai stie careva de gyusi si doctoru`?

  107. pablo says:

    cica 53.73 avea gyusi la numararea 1/2 din voturi la ora 01.35;acum la ora asta so fi terminat numaratoarea ?

  108. satmareanca says:

    @ B
    Eşti tare! :)))) Am câştigat!!! În confruntarea ta :)))

    @ Pablo
    Ultimele veşti sunt că Ilyes are puţin peste 50 %. Veştile sunt de la UDMR, dar mai sunt multe secţii de centralizat. Deocamdată încă este posibil un tur II. La judeţ nu se ştie nimic concret, la BEJ doar 2 circumscripţii din 60 au predat buletinele de vot integral … Azi cândva se va şti. Avem numai presupuneri. De la extaz la agonie ….

  109. neconcludent, asadar. mai asteptam.

  110. satmareanca says:

    Io nu mai aştept. Dimineaţă la 7.00 trebuie să intru în pită pentru Mediafax cu ştiri proaspete. Nici nu cred că se va şti până atunci ceva concludent … By! 😉

  111. somn usor, nici eu nu mai am rabdare.

  112. satmareanca says:

    @ Sibilla
    Şi io îs aproape moartă :))) Fug să mor puţin 🙂

  113. satmareanca says:

    Somn uşor la toată lumea! 🙂

  114. claudia says:

    buna dimineatza Crina si restului lumii!!!astept rezultatele votului mai ceva de cum ashtepta ieri nepotzelul meu un cadou de 1 iunie!

  115. claudia says:

    Crina,imi spui si mie cum sa pun emoticonuri,please?!

  116. Trexel says:

    da stiu ca se doarme 🙂

  117. fcmuresan says:

    se pare ca avem turu 2. gyusi la 48% coica pe doi. la judet inca e ceata…la carei macec in tur 2, la negresti avem tur2.
    la supur victorie psd 80%.la porumbesti udmr 11 consilieri din 11!

  118. claudia says:

    horror!:)

  119. Trexel says:

    ce inseamna ceata la judet? n-a iesit bura la negresti? io asa am auzit.

  120. fcmuresan says:

    se pare ca e turu 2 l negresti si la ardud, livada…la CJ arpi e cistigator. asta au aflat fetele de la stiri de la radio
    dr coica usor dezamagit de prezenta slaba… iles siparat ca a pierdut la un procent.

  121. Commando Oli says:

    lasati-ne sa credem ca avem un merit pentru acel procent… poze de la protest pe blogul nostru…
    Viszlat gyuszi, pa si puszi…

  122. satmareanca says:

    @ Florin
    Merci pentru noutăţile ce le-ai postat 🙂
    Faza cu Bura la Negreşti mă pune iar pe gânduri. Azi noapte era ieşit clar din primul tur, potrivit numărătorii paralele. Mă mir că poate să intre careva în turul II acolo, la ce contracandidaţi penali avea. Dar, nu mă mai miră nimic. Îmi vine să scriu ceva despre trădare. Dar mă mai odihnesc şi după o voi face, mâine ori poimâine 😉

    @ Trexel
    Chiar am dormit 🙂 Degeaba mă trezeam, încă nu avem veşti concludente decât la Primărie. Încă mai sperăm, deşi nu ştiu dacă ar mai trebui…

    @ Claudia
    Emoticonurile sunt ca şi pe mess, dar doar unele funcţionează 🙂

    @ Commando Oli
    Eu vă las să credeţi, dacă vă face să vă simţiţi mai bine :)))

  123. corinacretu says:

    Crina, o saptamana minunata si nu foarte obositoare! N-am inteles ce s-a intamplat la Primarie la Satu Mare, mai ai noutati?
    Succes in tot ce faci.

  124. pina la urma, poza cu stef facind karate exista sau nu? nu ca ar mai avea vreo importanta 🙂

  125. satmareanca says:

    Mulţumesc, Corina!
    Între timp am şi postat rezultatele pentru Primăria Satu Mare. Avem tur II cu doctorul în cursă 🙂

  126. Trexel says:

    mama ce rezultate partiale la ora 10 da Biroul Electoral Central
    Csehi 88.04%
    Silaghi 10.07%
    VM 1.4%
    Coooooooool
    sursa : http://www.beclocale2008.ro/documm/20608%20ora%2010/pcj.pdf

  127. satmareanca says:

    Horia
    Mi-au promis-o nişte băieţi care erau în zonă. Io sper să o primesc până la urmă. Băieţii, se aude? 😀

  128. satmareanca says:

    Trexel
    Alea sunt o glumă proastă. BEJ-ul spune că numai în 7 circumscripţii din 60 au fost validate rezultatele, majoritatea în zone preponderent locuite de maghiari…

  129. da, dar tot haios ramine 🙂

  130. karate kid says:

    Ar fi mai misto poza cu stef facind „excursii” cu vize in austria prin 2000 cu zanshinu lui. da oricum nu mai conteaza ca din pacate va ramine vice la cj. sau poate tradarea de care vb crina va aduce surprize de proportii.

  131. moshcalifar says:

    ‘Neatza roscato ? Ei cum iarna nu-i ca vara nici numaratoarea nu-i exitpoll , este ? 🙂

  132. satmareanca says:

    Moshcalifar
    ‘Neaţa si ţie 🙂
    Cam aşa. Dar şi numărătoare asta merge atât de încet… Dacă numărau ăia verzişori, sigur terminau mai repede 😉

  133. elisav8 says:

    Poate ai vrut sa spui „desteapta-te natiune azi nu votam” caci rezulatul acesta esten ne-am desteptat si …n-am votat

  134. satmareanca says:

    Fiecare înţelege ce vrea. Dacă asta înseamnă deşteptare, mă scuzaţi, eu emigrez! 😉

  135. Si uite ca am votat 😉

  136. ullise says:

    nu ai ce sa votezi, mai bine dormi sau faci orice altceva decat sa iti pierzi timpul cu votatul hotilor.

  137. satmareanca says:

    @ Ullise
    Tocmai ce au fost votaţi hoţii. de cei care au mers la hoţii. Nehoţii nu au avut şansă pentru că ceilalţi au stat acasă 😉

Lasă un răspuns

