Succesuri pe linie. Vă mulţumesc!

După orice fel de alegeri, unii câştigă, alţii pierd. Eu am candidat la blogăreală şi mă pot declara învingătoare. Am câştigat de toate, prieteni şi duşmani. Important este că prietenii sunt mai mulţi. Duşmanii sunt şi ei buni, te ajută să găseşti puterea pentru a continua lupta. Lupta cu mentalităţile. Cu cât suntem mai mulţi cu atât mai bine, indiferent de opinii. Aceasta înseamnă că ne pasă. Aţi demonstrat acest lucru în ultimele zile, când blogul a înregistrat recorduri după recorduri.

Recordul recordurilor datează de ieri, când blogul a avut 920 de vizitatori unici, din care jumătate s-au reîntors, şi 2.456 de vizualizări. În ziua votului, am avut 850 de vizitatori unici şi 1527 vizualizări.

Pentru ca „succesurile” să fie complete, azi aţi depăşit pragul de 5.000 de comentarii pe acest blog, iar eu, prin aceste rânduri, am ajuns la postarea cu numărul 250.

Blogul acesta nu înseamnă nimic fără voi, cei care comentaţi şi citiţi. Vă mulţumesc!

Despre Satmareanca
Ziaristă

52 Responses to Succesuri pe linie. Vă mulţumesc!

  1. Adam Boer says:

    Crina, îţi merge bine blogul, felicitări!

  2. satmareanca says:

    El nu merge nicăieri, stă pe loc :))) Mulţumesc! 🙂

  3. Trexel says:

    imi tremura glasu si-o lacrima-n geana 😛
    da ce ma oftic ca mi-a furat Adam commentu 5000… cum dreacu, plec si io o tzara si hop recordurile?
    da…imi dai si mie o zi? (de vizitatori) :))
    a, mai trebuia sa zic si felicitari? nu zic, na, ca ma oftic 😛

  4. moshcalifar says:

    Sa cresti si mai mare si sa dai de baut ca ai motive…:)

  5. claudia says:

    si eu iti multumesc ,Crina,pentru toate momentele in care intrind pe blogul tau si citindu-ti rindurile cu comentariile aferente reusesti sa ma destinzi indiferent de subiect.

  6. satmareanca says:

    @ Trexel

    Câştigă cel care este la locul potrivit în momentul potrivit 😉

    Îţi dedic şi ţie o zi cu recorduri. Ce ar trebui să scriu ca să fie aşa? Alegem şi noi ceva, inventăm…

    Ofticarea este bună! :)))

    @ Moshcalifar
    Mai mare nu pot creşte, deoarece sunt destul… Eventual blogul 😀

  7. claudia says:

    na ca am uitat:FELICITARI!:)

  8. Vania says:

    Care îţi dorim noi şi noi succesuri, care este. Care vine dacă editezi fraze! Până la numărul criteriu 1000. Care mai vedem noi după aia… Când ne trezim.

  9. satmareanca says:

    Asta era Marieta? 😀
    Mulţumesc!

  10. Oana says:

    Normal ca nu inseamna nimic fara noi, ce tupeu 😆

  11. satmareanca says:

    Am recunoscut. Sper că se iartă! 🙂

  12. Vania says:

    Da, Marieta era. Încă nu ştie să se logheze, deşi avea parola trecută pe-un caiet, în faţa nasului…

    Subscriem la urările Marietei, formulându-le ceva mai îngrijit.

  13. satmareanca says:

    Mulţumim, Timişoara! 😉

  14. kmi says:

    Aplauze, confeti, sampanie…si tot ce mai e necesar (ca eu nu mai stiu)

    Tine-o tot asa!

  15. satmareanca says:

    @ Claudia
    Iar îţi răspund cu întârziere deoarece tot intri la moderare. Probabil foloseşti date diferite la autentificare.

    Acesta este şi scopul blogului, să schimbăm idei şi să ne destindem împreună. Unii preferă să facă atace persoane ori pe mine, să se erijeze în reprezentanţii unor comunităţi, dar, sincer, eu gândesc foarte pozitiv şi nu mă deranjează câtuşi de puţin.

    Mulţumesc! Te aşteptăm mai des 🙂

  16. satmareanca says:

    Mulţam, Mândro!
    Fug să beau un pahar de şampanie şi pentru voi 😛

  17. Vania says:

    Ai uitat să menţionezi la „succesuri” faptul că, pe topul WordPress, eşti pe locul al doilea…

  18. satmareanca says:

    Ăsta da succes! Locul al doilea după Năstase patru case. E de bine ori de rău? 😀

  19. Vania says:

    Depinde…
    Câte case ai? (Ai pus termopane la toate opt?).
    Decapotabila e la comandă, sau de serie?
    (Nu cumperi un Rembrandt? Super ofertă!).

    Între parantezele rotunde sunt texte confidenţiale.

  20. corinacretu says:

    Bafta in continuare, Crina! te felicit. Si pe toti prietenii tai, e o performanta comuna, nu?
    O zi frumoasa, sper ca te-ai mai odihnit dupa week-endul asta lung..

  21. diu1 says:

    ma alatur si eu celor care iti ureaza succes in continuare 🙂

  22. satmareanca says:

    @ Vania
    Stai că fug să le număr. Casele. Le-am pierdut şirul.
    Rembrant-ul nu mai am unde-l pune deocamdată, dar poate mai fac o casă pentru el. Cât ceri? 😀

    @Corina
    Tu eşti printre prietenii mei, ai fost întotdeauna. Printre cei aflaţi aproape de sufletul meu. Toţi contribuiţi la succes. Mulţumesc, Corina! 🙂

    Altfel, lucrurile intră în normalitate…

    @ Diu
    Merci! Succesul e al tuturor. Aşa că vă aştept şi mai departe 😉

  23. Oana says:

    Acum ce sa mai zic. Hai mai sus cu blogul si mai sus, pana la A. Nastase, ba mai sus. Ma rog, si scoate banii ca eu nu comentez gratis 😆

  24. satmareanca says:

    No bine, te las să mă mai plimbi odată prin pădure 😀

  25. Oana says:

    Avea dreptate Marieta 😀

  26. Adriana says:

    Toata lumea a fost f. curioasa de rezultatele alegerilor si normal ca au mers direct la sursa , adica la tine ,ziarista , directoare si nu in ultimul rand asa cum iti sade bine si denota meseria pe care o ai , bine , f. bine informata ! Eu de-asta am intrat ieri seara pe blogul tau ! Aici am fost sigura ca gasesc ceea ce caut ! Bine ca nu m-am bucurat , da macar m-am informat !
    Ramai tot asa draga Crina si nu trebuie sa-ti faci griji in legatura cu blogul tau !

  27. satmareanca says:

    @ Oana
    Marieta are şi ea din când în când dreptate. Bune şi criteriile ei câteodată 😀

    @ Adriana
    Merci pentru încurajare! Scopul meu e să expun informaţii şi gânduri. Atât! Aş spune mai multe uneori, dar încerc să nu reacţionez sub impulsul momentului şi, pe cât posibil, să nu-mi pierd obiectivitatea. Adică încerc să rămân tot timpul acolo unde mă simt cel mai bine. În opoziţie cu puterea, oricare o fi ea. Fără să fac din asta o obsesie pentru persoane. Normal că, uneori, fiind în opoziţie, pot părea părtinitoare cu opoziţia politică, dar fiecare e liber să tragă ce concluzii doreşte…
    Mulţumesc încă odată pentru cuvintele tale, Adriana! 🙂

  28. Darius says:

    Deci, io ce sa mai zic? Nastarovje!!!

  29. satmareanca says:

    Adică m-ai înjurat? Sau? 🙂

  30. sfinx667 says:

    FELICITARI SI….ZIVELI !
    LA MAI MULTE SUCCESE, LA CAT MAI MULTI PRIETENI DE SUFLET 🙂
    CINE MERITA, MERITA…MUSAI TE TZUC CU DRAG 🙂
    respecte si pretuire,
    Sibilla

  31. satmareanca says:

    @ Sibilla
    Şi tu meriţi din plin, Sfinxule! Ne înseninezi sufetele. Mulţumesc! 🙂

  32. corinacretu says:

    Si o seara frumoasa, Crina.

  33. satmareanca says:

    La fel şi ţie, Corina. Având în vedere că abia acum voi merge spre casă din redacţie, va fi cam scurtă seara asta 😉

  34. fcmuresan says:

    La mai mare si la mai multe succesuri pe blogosfera. Despre vot…nu-i tradare…mai degraba la unii sint interesele la mijloc. Da in scurt timp ne vom da seama ca n-a pierdut nimeni la SM. Doar ardeleanu si puie… Ca se pune la centru de o alianta PNL-UDMR-PSD. Asa ca vb vine…ce conteaza ce culoare are pisica daca prinde soareci! De la chinezi citire.

  35. satmareanca says:

    Da, nu-i trădare simplă ci complicată 😀 Cu alianţele, nu miră nimic. La fel de bine se poate şi o alianţă PDL-PNL- UDMR ori PDL-PSD. În România orice este posibil…

    Merci, Florin!

  36. hnu says:

    urari intirziate dar la fel de pline de entuziasm tineresc, din capitala! la ‘jdemii de insemnari si ‘jdemilioane de comentarii! sa ne traiesti!

  37. satmareanca says:

    Şi voi alături de mine, ca să puteţi comenta! 🙂

    Aşteptăm ultimele noutăţi în materie de cărţi…

  38. cenusareasa says:

    hop si eu la inchiderea editiei! Da’ ma gandesc ca tot nu-i prea tarziu ca sa o felicit pe Crina pentru performanta. Si sa ma bucur ca am contribuit si eu un strop acolo la atatea recorduri.:)
    Si tot gandindu-ma, citii ce-a scris Florin mai sus. Iata-ma plecand la somn ingandurata…
    Pe maine!

  39. Darius says:

    @Crina
    Io cred ca nu-i injuratura, da nu-s tare sigur. Poate ne lamureste Vania.

    @Florin
    Da de ce sa se alieze UDMR+PNL cu PSD? NU cred ca au nevoie, se descurca si singuri.

  40. Oana says:

    Ajungi acasa si dormi, da? Ca altfel te trimit in padure cu Marieta. Da? 😀

  41. Adica doar multumesti? Nu faci cinste cu o palinca/tuica? (mi-a soptit mie un pasaroi ca la Patricia ar fi un loc ideal de intalnire::) )

    Adevarul e ca ne-am castigat reciproc. Noi pe tine, tu pe noi. Eu , una, asa simt. Ceea ce ma obliga sa-ti multumesc si „succesuri” pe linie mai departe sa-ti doresc….
    Au, am devenit melancolico-patetico- poemistica. Gata! Ma opresc.
    (P.S. Acum, dupa ce te-am laudat, sa nu te pui pe lenevit… ::)) )

  42. satmareanca says:

    @ Cenusareasa
    Mulţumesc pentru contribuţie şi pentru că ai hotărât să spargi gheaţa începând să şi scrii, nu doar să citeşti 🙂
    Nu gândi prea mult, mergi relaxată la somn, ei oricum fac ce doresc. Încurcate sunt căile politicii. Va conta mult rezultatul turului II în ceea ce priveşte alianţa viitoare, dacă nu forţează unii nota să fie desemnaţi vicepreşedinţii Consiliului Judeţean mai devreme. S-ar putea să fie o struţo-cămilă sau o alianţă împotriva firii 😉

    @ Darius
    Când ciolanul e la mai mulţi e mai mare liniştea, iar biznisurile se pot face mai uşor pe sub masă 😀

    @ Oana
    Aş fi dormit, dar am văzut că mi-aţi scris şi trebuia să răspund. Nu eu sunt de vină :)))

    @ Teo
    Dau şi pălincă, dar ca să o pot da trebuie să te deplasezi câteva sute de kilometri. Dacă te mulţumeşti deocamdată cu una virtuală, cică Patricia online e deschisă non-stop 😉
    Ne-am câştigat, aşa e… Eu mulţumesc pentru că te-am „cunoscut”. Promit să vin într-o zi şi la Bucureşti ca să pot îndepărta ghilimelele 🙂
    Acum îmi pun neuronii în mişcare şi mă gândesc ce să scriu mâine, să nu se spună că mă culc pe lauri 😀

  43. Oana says:

    Hmm, uite cum o sa te plimbi tu cu Marieta prin padure. Uita-te doar, sa vezi ca o sa te doara, ca Marieta nu stie de elfe si pitici, ea e mai de la tara 😀 Somn usor! 😉

  44. satmareanca says:

    Poate Marieta care este citeşte (dacă nu a uitat ori dacă a ştiut vreodată) şi îţi fuge inspiraţia. Mai bine nu zice nimănui 😀
    Somn uşor şi ţie. Dar tu parcă nu obişnuieşti să dormi. Am urat degeaba :)))

  45. PELERINUL says:

    Ar trebui sa te felicit,sa ma bucur si sa te-ncurajez,sa te mint si sa ma mint.
    Ceva frumos sa spun, repede ,fara sa gandesc :Iata! O invingatoare! O Satmareanca! Una de-a noastra!…Adevarat este tot ce-am afirmat mai sus.
    Din pacate ,cel putin eu,ma simt putin mult mai aproape de o izbanda cu ,,Morile de vant”decat prea ilustrul cavaler Don Q.

    Incearca iubita mea Satmareanca sa-i faci pe cei ,,suciti la vrej”din minunatul nostru oras sa spuna doar da…Si nu DA, DA’ NO, peste aproape doua saptamani!

    Eu sunt sigur ca tu poti. Trebuie (cred) sa-i provoci un pic.
    Sunt putin atipiti si poate usor ametiti.

    Scoate-i din birturi! Spune-le adevarul,adevarat. SUSCOCOTATII va desconsidera si va cred o masa de manevra,adica prosti. La vot, VOI adevaratii locuitori ai acetor meleaguri, demonstrati-le acestor ,,baroni de carton”ca:

    DIN BETIE TE POTI TREZII …INSA DIN PROSTIE NICIODATA!

    Incerc sa nu ma amestec in politica! Se pare insa ca astazi am o criza de tulburare de personalitate si ma cred actualul Presedinte al tarii,Garant al Constitutiei ROMANIEI.

    Aveti dar mila si compasiune pentru PELERIN.

  46. CELLA says:

    Păi da, DA-DA-DA … adică din toată inima LA CÎT MAI BALŞOAIE,MULTE,MINUNATE ŞI TOATE CELE BLOGULUI
    şi la mai şi mai şi dumneaei … CRINEI,elfei,directoarei … aici un cîntec vesel să cîntăm ( se poate şi ăsta,că-i hit cuhttp://www.youtube.com/watch?v=dtNKGgShVP8 )

    şi mai holgoş cu postările de noapte,numai dacă se poate, că unora li se dă naibii peste cap frumuseţe şi bunătate de bioritm 😆

  47. CELLA says:


    asta-i hitul,pardoane dar capie de cap … şi io şi net-ul meu şi tot aşa 😆 😆 😆

  48. kmi says:

    Mi-am luat si azi doza de urari, recitind postarea si, pentru ca nu-mi place sa fiu datoare, intorc urarile: „o zi linistitita, agreabila si cu succese”.

  49. satmareanca says:

    @ Pelerinul
    La aşa încurajări, ce să mai spun. Nu sunt vrednică de toate spusele tale, dar mă străduiesc. Morile sunt prea multe, Pelerinule.
    Îţi stă bine de Preşedinte! 😉

    @ Cella
    Mulţumesc pentu dedicaţie. Nu mi-e frică de bau-bau. Acum nu o să-mi fie nici atât :))))
    Bântui noaptea, când îmi vine inspiraţia. Dar încerc să stau pe fază şi ziua. Mai trag câte o duşcă din poţiunea Oanei. Avea aşa ceva în poveşti? 😛

    @ KMI
    Cred că îţi mai poţi lua de câteva ori doza până când reuşesc să postez ceva nou. Dar dacă e de bine, bănuiesc că nu deranjează :)))
    O zi minunată! 🙂

  50. starlete says:

    La ce salarii avem Clasament salarii in UE
    este normal sa ocupem pozitia very low in UE,
    si de aceea orasele nostre ocupa pozitia de mahala si haos !

    Desi avem numai succesuri, doar pozitia noastra in UE este un esec !

  51. samsung U900 says:

    daca spui ceea ce se cere, oamenii o sa continue sa intre pe blog in numar tot mai mare. Vizualizarile sunt tot mai multe, si asta e bine. Cred ca a spune lucrurilor pe nume e un exercitiu pe acest blog il face si e o chestiune de bun-simt mai mult decat de simt civic. Oricum, bravo!

  52. satmareanca says:

    Merci, Samsung! Ce mai pot spune… Merci că te alături 🙂

Lasă un răspuns

