Sunt EURO-depăşită …

Recunosc: sunt depăşită! EURO-depăşită. Ieri a început EURO 2008, toată lumea vorbeşte pe toate şanţurile despre asta, iar eu nu am decât să stau pe margine. Nu pot fi nici măcar rezervă. În ciuda faptului că, de obicei, îmi place să-mi dau cu părerea despre orice. Dar numai despre lucruri cu care sunt în temă cât de cât. Cu balonul rotund nu le am, aşa că stau pe tuşă, altfel risc să fiu prinsă în offside şi să rămân descoperită la lovitura liberă. Aşa că nu evoluez nici în atac şi nici în apărare în meciul ăsta, deoarece nu pot marca în nicio poartă şi risc să mă accidentez…

Ciudat cum uităm lucruri pe care altădată le ştiam atât de bine. În urmă cu vreo 8 ani, nu numai că mă uitam la câte un meci important, ba mai şi mergeam pe stadioane şi scriam cronici de meciuri. Asta pe vremea în care Olimpia era în Divizia A, iar eu eram corespondent la Ziua. Da, am făcut şi din astea, inclusiv cronici de meciuri pentru Minutul ’91 de la TVR. De musai le înveţi pe toate. A trecut ceva vreme, iar între timp am început să nu mai pricep nimic. Nu mai ştiu ce e ăla offside, corner, penalty şi celelalte, aşa că nu-mi rămâne decât să privesc de pe margine „meciurile” din blogosferă şi de aiurea despre EUROmeciuri. Traduceri îmi mai face Sătmareanul, care îmi spune din când în când cât e scorul, cine intră şi cine pleacă, cine şi de ce câştigă…

Sigur pot spune atât: Hai România!

Închei aici pentru că altfel risc s-o dau în EURO-bară 😀

UPDATE. La Cosmin Dan pe blog puteţi vedea poze de la EURO. Super poze …

UPDATE 1. Cică, chiar dacă nu s-a dat niciun gol e de bine (fac şi io pe blonda). Sătmăreanul meu zice că e chiar foarte bine. Aşa o fi. Bravo România! Sincer, io era să adorm la meci 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

78 Responses to Sunt EURO-depăşită …

  1. moshcalifar says:

    @satmareanca ” cine-i olimpia ?…(rautacism vorba lui ciutacu ) 😛 Las’ ca luni e zeus acolo si dupa ce ne jumulesc cocoseii, avem pe cine injura. Daca invingem, de asemenea o sa zicem ca s-au facut manga p-acolo 🙂

  2. satmareanca says:

    Olimpia e nimeni acum, atunci a fost Oyoyoi…
    Iar Zeus, ăsta e peste tot? Se poate ceva fără el? Please! 😛

  3. moshcalifar says:

    @satmareanca: cand era mosu’ fanatic d-ala cu steag rosu-albastru la tribuna a 2a in ghencea, mi-aduc aminte de un meci cu olimpia: 8-2. O , tempora…:P (am o dispozitie vag melancolico-criminala) 😀

  4. Vania says:

    Cu Euro 2008 este cât se poate de simplu: Trebuie să ţinem, toţi oamenii, cu Rusia!

    Bipezii pot ţine cu cine-au ei chef…

  5. Vania says:

    Călifarul are amintiri nasoale, că-n acelaşi sezon a luat-o şi UTA cu 8-0, tot acolo…

  6. moshcalifar says:

    @vania : trezim amintiri dureroase . In min 5 cand am ajuns la teren (de la liceu) era 3-0…echipa de aur aia a fost (parere de stelist retrograd)

  7. Vania says:

    Aia, da! Cu Domide, Broşovschi, Silviu Iorgulescu, Kun II…

  8. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Şi io îmi aduc aminte că spre finalul zilelor glorioase, galben-albaştrii au încurcat astrul destul de onorabil. Noroc cu valizele. Însă, pe atunci erau mai mici şi mai puţin pline. Brichetele nu se inventaseră 😀

    PS. Cine-i ciutacu? (tot răutăcism 😉 )

  9. satmareanca says:

    @ Vania
    Şi tu vorbeşti despre morţi? :))) E drept că mai au şanse de resuscitare la anu’ şi la mulţi ani, dar deocamdată tot morţi sunt. La meciurile cu UTA nici eu măcar nu mergeam 😉

  10. moshcalifar says:

    @satmareanca: zi-mi „nostalgic” da’-n anii aia mergeam in ghencea ca la teatru, parolle d’honneur! Mi-aduc aminte ca la un steaua-poli timisoara s-a umplut stadionul cu 4 ore inaintea meciului…(tot 4 le-am si dat, era o echipa boema…:P)

  11. fcmuresan says:

    Pentru Euro încearcă să treci pe la mine! Pe glob biensur…Dau şi o bere acasă dacă vine şi sătmăreanu la cîte un meci! Măcar euro ne a mai rămas pe aici. Că Olimpia s-a dus , acu se duce la Şimleu şi Someşul iar Micula se mută la Constanţa, fotbalistic vorbind. Frumoasă ţară, frumos judeţ. Hai România în rest. Da îmi menţin părerea cu şansele României şi ale doctorului…Încep să ţin cu portugalia din motive obiective! În 20 de zile mă duc la Cabo del Roca.

  12. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Şi eu merg pe stadion ca la teatru, adică deloc 😀
    Ştiu zilele alea de la televizor, dar, dacă mă gândesc bine, şi la Oli se mergea cu câte două ceasuri înainte. Era o chestie asemănătoare, la scală redusă, dar era… Mă uitam şi io măcar de spectacol. Mai nou ce vedem la TV de pe stadioane e un adevărat bâlci, nu are niciun farmec. Toate se strică în ţara asta…

    @Florin
    M-am documentat la tine pe blog înainte să scriu :)))
    No, hai să ne mutăm şi noi pe ceva insule dacă tot se poartă 😉
    Mulţam de invitaţie. Încercăm să şi răspundem corespunzător …
    Şi io cred că mă duc undeva cât de repede, aşa m-am trezit dimineaţă cu un dor de concediu pe undeva pe afară…

  13. Crina, e clar ca luna asta va fi a barbatilor! Uite numai ce amintiri au, cata pasiune…Iar ai nostri din redactii muncesc pe branci!

  14. satmareanca says:

    Muncesc pe brânci, dar unii se şi plimbă în voie prin lumea mare. E o meserie mişto asta de gazetar sportiv 🙂 Şi să mai spună barbaţii că nu au o zi a lor, uite că au o lună întreagă :)))

  15. Vania says:

    Cum astăzi nu joacă Rusia, vom fi cu toţii suporterii Austriei şi, apoi, ai Germaniei. Cei care au alte opinii sunt invitaţi să şi le expună la Patricia…
    Azi chiar am judecat un rapidist. Fie-i ţărâna uşoară!

  16. fcmuresan says:

    Eu nu pot decit sa l contrazic pe gospodar Vania… Ţin cu Polonia şi cu Croaţia. Nu-i pot vedea pe nemţi. Ăştia cînd joacă prost ajung în finală iar cînd mai şi ştiu cu băşica atunci cîştigă trofeul

  17. fcmuresan says:

    Să nu uităm de campanie, totuşi..

  18. Vania says:

    Onici a prins, ascunşi prin boscheţi, un croat şi doi polaci. Cum asupra lor au fost depistate steguleţe şi conserve, au fost predaţi la Secţia 2 de Poliţie, sub acuzaţia de terorism.

  19. sfinx667 says:

    Satmareanco drago, te rog eu frumos, dar frumos, sa intervii tu pe langa druje Vania, sa ma pasuiasca de mita cea de toate zilele, ca de-o fii cum zic eu, adica sa batem noi si Franta si Italia, adio damigene, adio sticle si sticlute, beau tot, nimic nu las, o saptamana fi-voi manga, in fine, boema cum zici tu, numai ca eu nu-s cu cognacul, ma pun pe tot ce-o fii la indemana, si, promit ca la trezie sa trimit restantele pentru fruje Vania, acum nu pot gandi, fac niste calcule, fac woodoo, Doamne iarta-ma ca ma stii, scriu versuri pentru echipa, fac incantatii….tare-s ocupata….eh, microbista si eu de voie de nevoie….
    Azi sunt suporter Croatia, Polonia, n-am ochi sa-i vad pe nemtii aia aroganti, na ca recunoscui…. uf,….
    O duminica senina prietena draga si fotbal, fotbal, fotbal…
    Maine e jale, seminte si bere si alune si rachie si ce-o mai fii…Hai Romania !…vreu musai 7 puncte si nu radeti, da…
    Sibilla

  20. Cosmin Dan says:

    Salutari din Zurich 🙂

  21. Carmen says:

    Mi se pare ciudat ca despre efectele secundare ale organizarii unui campionat in propria ograda nu se prea vorbeste. In Klagenfurt s-a extins sectia de ginecologie avand in vedere ca in Germania, atunci cand campionatul s-a tinut la ei, 18 femei la 24 de ore au fost violate!

    Un alt aspect ar fi ca acuma e fain fain, s-o renovat, marit si etc stadionul din Klagenfurt de exemplu dar cand se termina campionatul ce s-a alege de el? A fi un stadion-fantoma ca cel din Aveiro, Portugalia, a carui intretinere e atat de scumpa incat echipa locala de fotbal nu-si permite nici macar 1 antrenament pe luna pe el Hahaha

  22. satmareanca says:

    ” Sibilla
    Văd că tu eşti chiar microbistă. La seminţe mă mai bag, la meci nu o să mă pot uita, risc să fac atac de cord 😉

    Am impresia că voi vreţi să ne faceţi în ciudă 😛

    @ Cosmin, să ne araţi şi nouă poze 🙂

    @ Carmen
    Hello my dear!
    Trebuie să vedem partea bună a lucrurilor. La ora asta eu nu mă pot gândi decât la faptul că peste vreo 2 săptămâni îţi spun să întinzi covorul roşu că venim. Doamne că mult mai e până atunci. Nu poţi aduce şi marea la Klagenfurt? 😀

  23. Carmen says:

    La cat se pipi fanii prin tufisuri s-ar putea ca pe cand vi sa devina Wörtherseeul o mare, macar ca si concentratie de sare hahaha

  24. satmareanca says:

    Înseamnă că nu voi avea probleme cu înotatul deloc. Ai grijă să fie concentraţia de sare suficient de mare. Trimite-ţi clienţii prin preajma lacului 😀

  25. Cosmin Dan says:

    Am pus primele poze pe blog 🙂
    Hai Romania!

  26. Oana says:

    Crina, normal ca sunt pe langa text. Vreau sa-ti spun ca Horia se conformase dinainte de-a deschide eu gura. Adica aveai autograful pregatit 😉 Ia fost frica, vezi? 😆

  27. satmareanca says:

    @ Cosmin
    Foarte faine pozele. Succes si sa ne mai tii la curent 🙂

    Oana
    Nici nu ma gandeam altfel. Iti dai seama ce urat faceam 😀
    Inteleg ca ai fost pana la urma la Bookfest. Cand ne spui ce si cum?

  28. Oana says:

    Ai rabdareee, rabdare, rabdare. Da? Acum descarc poze, ma enervez ca nu-mi merge scrollul si trebuie sa gandesc si text, ceea ce inseamna ca eu ar trebui sa gandesc. Deci 20 min.

  29. satmareanca says:

    Deci, da, aştept. Chiar dacă răbdarea mi-a plecat de o vreme în concediu 😉

  30. Oana says:

    Gata, gata, poti sa tragi cu ochiul 😉

  31. satmareanca says:

    Am tras, e adevărat, dar cu o neiertată întârziere de o noapte 😀

  32. CELLA says:

    Că cu una am tras şi eu dar ne-a dus cu vorba … cafele,bla,bla,bla … 😉

  33. satmareanca says:

    @ Cella
    Nici eu nu mai ştiu ce am vrut să scriu. Aşa se întâmplă când scriu pe blog înainte să-mi beau cafeaua 😀

  34. CELLA says:

    Ne rîdem , stai liniştită că şi io-s chiaună pînă bag o intravenoasă … cofeină 100%
    dar sunt îngrijată de-ai noştri că tac mîlc
    or fi în silenţio stampa , ori scriu cronici UE ?
    şi noi bing-bang , p-aci … p-acolo … 😦

  35. Mordechai says:

    Nu se iezistă. E obligaţia noastră, ca buni români, să ne pricepem la fotbal. Toţi.

  36. Oana says:

    Crina, ca tot te pricepi, cine a castigat ieri? 😆

  37. satmareanca says:

    @ Cella
    Io îmi revin doar după mai multe doze. Concentraţie 150 la 100 😉
    De atunci, oaminii puteau scrie un roman cu UE întreg, la cum îi ştim. Ne aşteptăm la nişte dezvăluiri extramegasenzaţionale 😀

    @ Mordechai
    Oi fi unguroaică şi io nu ştiu. Mă duc să mă caut la buletin 😀

  38. satmareanca says:

    Oana, io am câştigat! Io câştig întotdeauna 😀

  39. kmi says:

    Hai Romania! – ca bine zici.

  40. Oana says:

    A, bun, in cazul asta sunt linistita. Presupun ca ai uitat cu cine ai jucat 😀 Lasa, nu-i bai, si eu uit 😉

  41. cam toti suntem EURO-depasiti 😉

  42. satmareanca says:

    @KMI
    Hai? Unde? 😛

    @Oana
    Eu cu EU-ul meu. Rezultatul îl ştii 😀

    @Petrişor
    Inclusiv cei care nu ar trebui să fie. Să sperăm că deseară ne arată contrariul …

  43. fanitza says:

    ok… important e să stai în faţa a cel puţin 81 de cm sau 32, dacă prefreri în inchi şi să ţii cu băieţii în galben!

    şi cel mai important e să câştige băieţii în galben(sau în alb, de va fi cazul când vom juca cu batavii)! 😉

    hai românia!

  44. satmareanca says:

    Acu’ am priceput şi io ceva 😉
    Mulţam! Hai România!

  45. cenusareasa says:

    hmmm… niciun pronostic pe-aici?!
    Hai Romania!

  46. satmareanca says:

    Câştigăm, clar! Mai contează scorul? 😛

  47. Nici eu nu mă pricep. Dar nici nu-mi pasă.

  48. satmareanca says:

    Cât e şi România pe acolo îmi pasă. În rest, au doamnele mai mult timp de stat la şuşoteli 🙂

  49. Nu România, o echipă de fotbalişti…

  50. Vania says:

    Eşti tu EURO-depăşită, da’ uite ce de-a comentarii!…

  51. satmareanca says:

    @ Alexandru Petria
    Da, o echipă de fotbalişti, dar, totuşi, Naţionala noastră. E un mod facil de a ne face publicitate. Au cântat imnul pentru România. Culmea e că de data asta s-au auzit şi vocile fotbaliştilor, dar şi ale suporterilor. Am început să învăţăm 🙂

    @ Vania
    Am zis că-s Euro-depăşită nu Blogo-depăşită 😀

  52. Vania says:

    Mi-a scăpat nuanţa…

  53. Oana says:

    Buna Crina 😀 Esti bine? Nu, Romania nu ia bataie, dar cum meciul nu pare a fi peste poate de interesant, am sa ma duc sa imi repet intrebarile la marketing, ca doar maine ce-i examen 😀

  54. satmareanca says:

    Mulţumesc pentru întrebare. Încă nu m-am accidentat, eu doar privesc la meci, nu joc 😛

    Meciul e chiar peste poate de plictisitor. Niciun gol din nicio parte. Io ştiam că fotbalul se joacă pe goluri, altfel joacă degeaba 😉

  55. Boală grea fotbalul. M-a ferit Doamne-doamne.

  56. … Doamne-Doamne.

  57. satmareanca says:

    Eşti un om fericit. Eu una mă uit cu spatele la meci, dar înţeleg ce se petrece din sunetele scoase de colegi. Grea boală, confirm 😀

  58. satmareanca says:

    Cică, chiar dacă nu s-a dat niciun gol e de bine (fac şi io pe blonda). Sătmăreanul meu zice că e chiar de foarte bine. Aşa o fi. Bravo România!

  59. ionborgo says:

    Hop! Am venit si eu.Franta – Romania ( 0-0).Dar sunt sigur ca ti-a zis Satmareanul 🙂 O seara frumoasa ,tata Borgo.:)

  60. ionborgo says:

    P.S.Acestia multi Dunca nu-s consateni cu Hrusca,din Ieud ce canta folk,prin Canada?:)

  61. satmareanca says:

    Bine aţi venit, domnule profesor! 🙂
    Ehei, mi-a spus şi Sătmareanul, dar m-am uitat şi eu cu coada ochiului la meci, măcar, aşa, de cultură generală. Vă mulţumesc pentru anunţ!

    Ba da, sunt mulţi Dunca în Maramureş, dar eu nu sunt de-a lor. Mă întreabă multă lume dacă nu am neamuri pe acolo, dar, sincer, nici măcar nu ştiu. Iertată să-mi fie ignoranţa în privinţa studierii arborelui genealogic. Mi-am pus întrebări în sensul ăsta de câteva ori, dar am rămas la acelaşi stadiu, de întrebări. Poate că dacă aş auzi de o moştenire aş investiga mai bine 😀

  62. Oana says:

    Normal, adica, pana si eu, daca as sti de mostenire, m-as interesa daca sunt ruda cu Mujea Marcelini, asa nu imi pasa 😆

  63. satmareanca says:

    Deşi acolo e loc de moştenire, ce contează cum sunt făcuţi banii 😛

  64. Oana says:

    Zau ca daca mi-ar da cat unui fotbalist pe doi ani, mi-ar pasa prea mult. Din partea mea… Oricum, suntem rude 😀 Dar sigur nu imi va lasa mie ceva, a, da, stai, nici nu ma cunoaste 😆

  65. satmareanca says:

    Lasă că Tolkien va deveni mic copil într-o zi faţă de autoarea fantasy din Piteşti, iar atunci va vrea unchiul bogat să te cunoască 😛

  66. Oana says:

    Hmm, pai eu as vrea sa-l cunosc doar daca mi-ar lasa bani 😆 Si mai zice Marieta ca tu esti dupa bani .

  67. satmareanca says:

    Marieta cred că a fost femeia ta de serviciu iniţial, iar în urma unui vis ciudat mi-a plasat-o mie Vania 😀

  68. Oana says:

    Totul e posibil, eu stiu ce viseaza Vania? 😀 Abia stiu ce visez eu.

  69. satmareanca says:

    Aha, tu nu te laşi condusă de vise, conduci visele altora 😛

  70. Vania says:

    Am visat că România – Franţa a fost 0 – 0 …

  71. satmareanca says:

    Data viitoare să visezi mai bine. Mai pune şi tu acolo un 1-0 măcar 😉

  72. Vania says:

    Am visat că Rusia va zdrobi România în Finală…

  73. CELLA says:

    Crina, Oana-i la examen aşa că am adus E-ul aici că n-am găsit-o pe Constanţa Cîrstea şi nici pe Zaher
    voiam s-o fac neam cu Marcelini ăla
    poate aşa îi vin banii de mituială pe la edituri
    că ea nu dă 😉

  74. satmareanca says:

    @ Vania
    Io am visat un alt oraş 🙂

    @ Cella
    Io ce primesc dacă iese treaba? 😛
    Fug să mai iau o intravenoasă :)))

  75. ionborgo says:

    Astia,Dunca din Ieud sunt rasdpanditi pe mapamond ca si ciupercile-n padure 🙂 🙂 🙂

  76. satmareanca says:

    @ Ion Borgo
    Dacă aş fi fost una de a lor, m-aş fi răspândit şi eu pe undeva prin lumea mare. Ce ghinion pe capul meu 😛

  77. CELLA says:

    Crina,
    dacă reuşim 😆 cred că primim ,
    adică amîndouă , … sfaturi gen să ne băgăm minţile-n cap
    dacă ştiam că ai vise atît de frumoase nu te trezeam

    bună intravenoasa, voi dormiţi , cînd ?
    ori staţi teji (e) de frica coşmarelor ?

  78. satmareanca says:

    Musai să facem un contract ca să stabilim exact procentul 😉

    Elfele nu dorm niciodată. Sau nu mor. Nu mai ştiu :)))

Lasă un răspuns

